Σχεδιάζεται επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Καλαμάτα
Σελίδα 1 από 1
Σχεδιάζεται επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Καλαμάτα
Η ΕΥΡΩΠΗ «ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ» ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Σχεδιάζεται επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Καλαμάτα
Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης
Μπορεί ο σιδηρόδρομος να έχει εξοβελιστεί ως μέσο μεταφοράς από τις ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων, αλλά, ευτυχώς, έστω και σε επίπεδο σχεδιασμού, οι γραφειοκράτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν διαφορετική άποψη.
Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα του μέλλοντος της χώρας σχεδιάζονται ήδη στις Βρυξέλλες και αφορούν και στην περιοχή μας.
Σε έναν πίνακα που εξασφάλισε το ypodomes.com φαίνεται ξεκάθαρα πού είναι εκείνα τα έργα που θα δούμε να κατασκευάζονται από το 2020 και μετά. Αν σας φαίνεται πολύ μακρινό το 2020, θα σας υπενθυμίσουμε πως το ΣΕΣ (το νέο ΕΣΠΑ) έχει πολύ περιορισμένους πόρους. Αν και οι περισσότεροι θα πάνε για σιδηροδρομικά έργα, οι εκκρεμότητες που υπάρχουν για την ολοκλήρωση της υπάρχουσας υποδομής της χώρας θα απορροφήσουν το σύνολο των διατιθέμενων χρημάτων.
Σε αυτό το χάρτη αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι το δυτικό τμήμα της χώρας, καθώς εκεί συγκεντρώνονται και τα μελλοντικά έργα. Εκεί θα έχουμε τους νέους σιδηροδρομικούς διαδρόμους που θα αλλάξουν τις μελλοντικές μας μετακινήσεις.
ΔΥΤΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
Το έργο που εδώ και χρόνια έχει απασχολήσει με τη δυνατότητα ή όχι κατασκευής υπάρχει στα σχεδιαζόμενα έργα. Πρόκειται για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής Ιωάννινα-Αγρίνιο-Αντίρριο. Η γραμμή αυτή έχει προταθεί εδώ και δέκα χρόνια, ενώ η σύνδεσή της με την Πελοπόννησο είχε προταθεί να γίνει με rail-ferry, δηλαδή με πλοία που έχουν προσαρμοσμένες σιδηροδρομικές γραμμές. Το τμήμα έχει μήκος 190 χλμ., ενώ σχεδιάζεται ως συμβατικός σιδηρόδρομος (για ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα).
ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Για αυτό το τμήμα ήδη είναι σε εξέλιξη μελέτες. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η υπάρχουσα γραμμή (άρα και μικρότερο κόστος κατασκευής), αλλά και το εύκολο γεωλογικό ανάγλυφο. Το δύσκολο σημείο είναι η εμπορικότητα της γραμμής, η μικρή πυκνότητα πληθυσμού σε συνδυασμό με την έλλειψη κάποιου πολύ μεγάλου αστικού κέντρου, που κάνει το εγχείρημα λίγο «θολό». Το τμήμα έχει μήκος 190 χλμ., ενώ σχεδιάζεται ως συμβατικός σιδηρόδρομος (για ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα).
Τα έργα αυτά –ίσως κάποια από αυτά- θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια, καθώς η τάση στην Ευρώπη είναι να δοθεί έμφαση στις σιδηροδρομικές μεταφορές, τόσο αστικές όσο και υπεραστικές.
Σε αυτό το πεδίο η χώρα μας έχει πολλά που θα πρέπει να κάνει και, κυρίως, να προωθήσει.
*tharrosnews.gr
Σχεδιάζεται επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα- Καλαμάτα
Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης
Μπορεί ο σιδηρόδρομος να έχει εξοβελιστεί ως μέσο μεταφοράς από τις ελληνικές κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων, αλλά, ευτυχώς, έστω και σε επίπεδο σχεδιασμού, οι γραφειοκράτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν διαφορετική άποψη.
Τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα του μέλλοντος της χώρας σχεδιάζονται ήδη στις Βρυξέλλες και αφορούν και στην περιοχή μας.
Σε έναν πίνακα που εξασφάλισε το ypodomes.com φαίνεται ξεκάθαρα πού είναι εκείνα τα έργα που θα δούμε να κατασκευάζονται από το 2020 και μετά. Αν σας φαίνεται πολύ μακρινό το 2020, θα σας υπενθυμίσουμε πως το ΣΕΣ (το νέο ΕΣΠΑ) έχει πολύ περιορισμένους πόρους. Αν και οι περισσότεροι θα πάνε για σιδηροδρομικά έργα, οι εκκρεμότητες που υπάρχουν για την ολοκλήρωση της υπάρχουσας υποδομής της χώρας θα απορροφήσουν το σύνολο των διατιθέμενων χρημάτων.
Σε αυτό το χάρτη αυτό που έχει μεγάλο ενδιαφέρον είναι το δυτικό τμήμα της χώρας, καθώς εκεί συγκεντρώνονται και τα μελλοντικά έργα. Εκεί θα έχουμε τους νέους σιδηροδρομικούς διαδρόμους που θα αλλάξουν τις μελλοντικές μας μετακινήσεις.
ΔΥΤΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
Το έργο που εδώ και χρόνια έχει απασχολήσει με τη δυνατότητα ή όχι κατασκευής υπάρχει στα σχεδιαζόμενα έργα. Πρόκειται για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής Ιωάννινα-Αγρίνιο-Αντίρριο. Η γραμμή αυτή έχει προταθεί εδώ και δέκα χρόνια, ενώ η σύνδεσή της με την Πελοπόννησο είχε προταθεί να γίνει με rail-ferry, δηλαδή με πλοία που έχουν προσαρμοσμένες σιδηροδρομικές γραμμές. Το τμήμα έχει μήκος 190 χλμ., ενώ σχεδιάζεται ως συμβατικός σιδηρόδρομος (για ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα).
ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Για αυτό το τμήμα ήδη είναι σε εξέλιξη μελέτες. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η υπάρχουσα γραμμή (άρα και μικρότερο κόστος κατασκευής), αλλά και το εύκολο γεωλογικό ανάγλυφο. Το δύσκολο σημείο είναι η εμπορικότητα της γραμμής, η μικρή πυκνότητα πληθυσμού σε συνδυασμό με την έλλειψη κάποιου πολύ μεγάλου αστικού κέντρου, που κάνει το εγχείρημα λίγο «θολό». Το τμήμα έχει μήκος 190 χλμ., ενώ σχεδιάζεται ως συμβατικός σιδηρόδρομος (για ταχύτητες έως 120 χλμ./ώρα).
Τα έργα αυτά –ίσως κάποια από αυτά- θα μας απασχολήσουν τα επόμενα χρόνια, καθώς η τάση στην Ευρώπη είναι να δοθεί έμφαση στις σιδηροδρομικές μεταφορές, τόσο αστικές όσο και υπεραστικές.
Σε αυτό το πεδίο η χώρα μας έχει πολλά που θα πρέπει να κάνει και, κυρίως, να προωθήσει.
*tharrosnews.gr
![-](https://2img.net/i/empty.gif)
» Πρωτοβουλία για την επαναλειτουργία του προαστιακού Καλαμάτα-Μεσσήνη
» ΜΕΣΣΗΝΙΑ-Σχεδιάζεται Σύνοδος Κορυφής στην Καλαμάτα
» Lauda air - Έναρξη γραμμής Βιέννη – Καλαμάτα !!
» ΠΑΤΡΑ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ: Τα μπουλόνια της γραμμής του τρένου στο σημείο της Αγυιάς… είναι ξεβίδωτα!
» Αγώνας και για τη σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα - Καλαμάτα
» ΜΕΣΣΗΝΙΑ-Σχεδιάζεται Σύνοδος Κορυφής στην Καλαμάτα
» Lauda air - Έναρξη γραμμής Βιέννη – Καλαμάτα !!
» ΠΑΤΡΑ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ-ΘΑΝΑΤΟΣ: Τα μπουλόνια της γραμμής του τρένου στο σημείο της Αγυιάς… είναι ξεβίδωτα!
» Αγώνας και για τη σιδηροδρομική γραμμή Πάτρα - Καλαμάτα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
» Το FIFA World έρχεται στο PC
» Τα UK charts της εβδομάδας
» Trailer για το νέο Need for Speed
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
» ooVoo - chat and voip
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
» Grrek Filiko Forum
» Moby - Porcelain (Official Video)
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
» olympians --o tropos
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)