R.Ε.Μ.
Σελίδα 1 από 1
R.Ε.Μ.
R.Ε.Μ.
Χωρίς το παραμικρό «macho» στοιχείο και χωρίς θεατρικό πομπώδες ύφος, οι REM αναδείχθηκαν την δεκαετία του 80 και κατέληξαν να γίνουν ένα από τα κυρίαρχα ροκ συγκροτήματα παρόλο που δεν ηχούσαν έτσι. Μαζί με τους Ιρλανδούς U2 υπήρξαν οι εγκαθιδρυτές της εναλλακτικής μουσικής σκηνής, καθώς επίσης και από τα πιο διάσημα μουσικά ροκ συγκροτήματα της δεκαετίας του ’80 και του ’90. Οι REM σηματοδότησαν το σημείο όπου η underground rock μουσική έγινε αποδεκτή από τον οδηγό του φορτηγού, τον αγρότη και τον καθημερινό εργαζόμενο άνθρωπο.
Η αρχική συσπείρωση του Bill Berry (drums), Peter Buck (κιθάρα), Mike Mills (μπάσο) and Michael Stipe (φωνητικά) δημιουργήθηκε στο κολέγιο της γενέτειρας τους Athens στην Georgia, και έπαιζαν κυρίως σε μερικά πάρτι. Πολύ σύντομα τα πάρτι έδωσαν την θέση τους στον επαγγελματισμό όταν υπέγραψαν με την μικρή εταιρία Hib-Tone label που θα τους βοηθούσε να βγάλουν το πρώτο τους single το «Radio Free Europe» (1981). Το συγκεκριμένο single συλλαμβάνει τέλεια το πρόωρο στυλ των REM – τα σιγανόφωνα σχεδόν σαν μουρμουρητά φωνητικά του, τους εντυπωσιακούς στίχους, τις ψιλές μελωδίες και η jangly κιθάρα έδωσαν στο συγκρότημα τον αέρα του μυστηρίου που ήταν καταλυτικός στο να κερδίσουν το κοινό. Το συγκρότημα σύντομα το εντόπισε η εταιρία IRS του Miles Copeland (αδερφός του Stuart 'Police' Copeland) και υπέγραψαν την δημιουργία του μικρού άλμπουμ «Chronic Town» το 1982 και μετέπειτα του πρώτου τους κανονικού τους άλμπουμ το «Murmur» το 1983. Το συγκεκριμένο άλμπουμ βγήκε στην αγορά σε περίεργη περίοδο και υπήρξε αρκετά καθοριστικό στον στιγματισμό του στυλ του συγκροτήματος. Με τα μυστήρια φωνητικά του Stipe και την μελαγχολία που τους διέκρινε αμέσως το συγκρότημα απέκτησε ένα «μυστικοφανές» τόνο και ύφος.
Το 1984 το άλμπουμ Reckoning υπήρξε λιγότερο «σκοτεινό» καθώς περιείχε πιο σοφιστικέ και κουλτουριάρικα κομμάτια και ήχο, με κορυφαία το «So Central Rain» και το «Don't Go Back To Rockville». Το συγκρότημα έκανε μία αριστερή στροφή στο επόμενο τους δίσκο, αποφασίζοντας να ηχογραφήσουν το «Fables Of The Reconstruction» στο Λονδίνο με τον βετεράνο της Φοκλόρ μουσικής και παραγωγό Joe Boyd. Με τα κομμάτια του όπως το «Old Man Kensey» το άλμπουμ, που ανέλυσε και συμπεριέλαβε τον μύθο του «deep South», ήταν περίεργο, υποχθόνιο και δελεαστικό, σίγουρα θα έπαινε στα αγαπημένα των φανατικών των REM.
Τα τρία άλμπουμς που ακολούθησαν Life's Rich Pageant (1986), Document (1987) and Green (1989) μαρκάρισαν μία καθοριστική περίοδο στην ανάπτυξη των REM. Με κάθε άλμπουμ το συγκρότημα έγινε καυστικό και «δυνατότερο». Το environmental εγκώμιο «Life's Rich Pageant's» το οποίο περιλαμβάνει κομμάτια όπως το «Cuyahoga» εκδήλωνε μία σίγουρη αυτοκυριαρχία ενώ το άλμπουμ τους « Document», το οποίο πλήθυνε τα US Top 10 του συγκροτήματος με το κομμάτι «One I Love», ήταν το πιο πολιτικοποιημένο άλμπουμ του συγκροτήματος μέχρι σήμερα. Το τραγούδι « Exhuming McCarthy» ήταν μία επίθεση στο Regan ενώ το κομμάτι «It's The End Of The World as We Know it» ήταν ένα ζωηρό κομμάτι με πολλά κρυφά μηνύματα.
Όταν το άλμπουμ «Green» βγήκε στην αγορά το συγκρότημα είχε ήδη γίνει ένα από τα πιο σημαντικά γκρουπ της περιόδου και υπέγραψε με την Warners για μία μικρή περιουσία. Το single “The Stand” single gave them their biggest hit to date ενώ το «World Leader Pretend» υπήρξε ένα τέλειο παράδειγμα της ιδιότητας του μουσικού αυτού γκρουπ του να δημιουργεί, έξυπνα τραγούδια τα οποία είναι ακόμα hummable. Η επιτυχία του «Green'» σήμαινε ότι το γκρουπ θα μπορούσε να περάσει τα επόμενα δύο χρόνια σε περιοδείες – με τον Stipe να υποδίεται τον αντι-ήρωα στην σκηνή, ντυμένο με ένα άσπρο λευκό κουστούμι, με παχιές στρώσεις eyeliner και να χορεύει μανιωδώς. Ο Stipe ανέβασε επίσης το προφίλ του με τις εμφανίσεις του σε σειρές της κρατικής τηλεόρασης σε ενημερωτικά σποτάκια για το Aids, την έκτρωση και τον ρατσισμό.
Το 1991 το άλμπουμ «Out Of Time» πούλησε πολλά εκατομμύρια αντίγραφα, αντιπροσωπεύοντας το συγκρότημα στις πιο κορυφαίες του στιγμές και οικονομικά και προσωπικά, τα κομμάτια αυτού του άλμπουμ που ξεχώρισαν ήταν το "Losing My Religion" και το "Shiny Happy People". Το 1992 ακολούθησε το "Automatic For The People", το οποίο αποδείχθηκε να αναδειχθεί ως ένα από τα πιο ατμοσφαιρικά δημιουργήματα του συγκροτήματος. Ο Stipe είχε επηρεαστεί και ενοχληθεί από φήμες που τον ήθελαν να από Aids, και έγινε προφανές στο ματαιόδοξο τόνο και φύση των κομματιών και την μελαγχολική φωνή του Stipe. Υπήρχε μία διακριτική και καθαρή γοητεία στα κομμάτια όπως το «Night Swimming» και το «Man On The Moon» (που είχε γραφτεί για τον κωμικό-ηθοποιό Andy Kaufman), που υπέσκαπτε τον δρόμο τους στο υποσυνείδητο του ακροατή.
Ακολούθησε το «Monster» το 1994 το οποίο είχε πλούσιες επιρροές από την grunge σκηνή, η οποία τότε ήταν στην κορύφωσή της ειδικά με τον θάνατο του Kurt Cobain – τραγουδιστή των Nirvana-, το οποίο περιλάμβανε τα κομμάτια «What's The Frequency Kenneth» και το «Crush With Eyeliner», εντοπίζοντας την σωστή ισορροπία μεταξύ θορύβου και μελωδίας αλλά παρόλα αυτά ήταν ένα μεικτό άλμπουμ, με τον Stipe εμφανέστατα να έχει ξεπεράσει τις εμμονές του με τον θάνατο για το υγιές σεξ και για φωτεινότερες εικόνες. Η επερχόμενη περιοδεία (η πρώτη μετά από αυτή που έγινε προς τα τέλη του 80) έληξε πρόωρα όταν ο drummer Bill Berry διαγνώστηκε ότι υπέφερε από εγκεφαλική αιμορραγία.
Μετά την επιτυχή του ανάρρωση, το συγκρότημα επανενώθηκε και ξανα-υπέγραψε με την Warners για το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία της τάξεως των $80m για συνολικά πέντε άλμπουμς. Ο πρώτος καρπός αυτής της συμφωνίας ήταν το 1996 το «New Adventures In Hi-Fi». Το UP θα είναι το τελευταίο τους άλμπουμ με τον Berry ο οποίος αργότερα θα αποχωρήσει, για να ασχοληθεί με την φροντίδα της φάρμας του. Το UP γράφτηκε κυρίως στον δρόμο, υπήρξε η επιστροφή του συγκροτήματος σε πιο οικείες περιοχές από το ήρεμο «How The West Was Won» στο ατμοσφαιρικό «E-Bow The Letter», όπου έλαβε μέρος και η Patti Smith.
Το 1998 με το άλμπουμ Up υπήρξε για τους R.E.M. ίσως η πιο μελαγχολική διετία. Το 1999 το συγκρότημα ηχογράφησε το soundtrack για την ταινία του Andy Kaufman με τίτλο «Man On The Moon» όπου πρωταγωνιστούσε ο Jim Carrey, πρώτου μπούνε στο στούντιο για την ηχογράφηση και την προετοιμασία του άλμπουμ «Reveal» (2001). Το συγκεκριμένο άλμπουμ προσπάθησε να παντρέψει το κλασσικό τους λυρισμό με περισσότερους πειραματισμούς.
Το 2001 κανονικά ντροπαλός και συνεσταλμένος κιθαρίστας Peter Buck συνελήφθη αφού κατηγορήθηκε παρενόχληση του προσωπικού της πτήσης της ΒΑ. Μεταγενέστερα απαλλάχθηκε και κατόπιν χαρακτήρισε τον Τύπο και το τσίρκο των ΜΜΕ ως "τον χειρότερο χρόνο της ζωής μου".
Το νέο άλμπουμ του γκρουπ «Around The Sun» βγήκε τον Οκτώβριο του 2004 με τον Stipe να το περιγράφει ως «πολύ πειραματικό και σχιζοφρενικό». Ένα νέο single το «Leaving New York» βγήκε επίσης τον Οκτώβρη του ίδιου έτους. Το συγκρότημα κάνει μία περιοδεία το 2005, η οποία θα υπάρξει μία ευκαιρία για το γκρουπ να επανασυνδεθεί με το κοινό του". Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο πως είμαστε τώρα και πως νιώθουμε», λέει ο Stipe.
Μετά το Around The Sun, οι R.E.M. επιχείρησαν μια “back to basics” προσέγγιση, πρώτα με τον ροκ ήχο του Accelerate του 2008 και στη συνέχεια με τον πιο πλούσιο ήχο του φετινού Collapse Into Now (2011). Κι ενώ φαινόταν ότι το γκρουπ έβρισκε πάλι τα πατήματά του, η πρόσφατη ανακοίνωση της διάλυσής τους έβαλε τέλος σε μια πορεία 31 ετών.
“Στους θαυμαστές και στους φίλους μας: ως R.E.M. και ως φίλοι ζωής και συνωμότες, αποφασίσαμε να σταματήσουμε ως μπάντα [call it a day λένε χαρακτηριστικά]. Φεύγουμε με μεγάλη συναίσθηση ευγνωμοσύνης, οριστικότητας και κατάπληξης για όσα έχουμε πετύχει. Σε όσους συγκίνησε η μουσική μας, στέλνουμε τις βαθύτερές μας ευχαριστίες” R.E.M.
Με αυτή την σημείωση στην ιστοσελίδα τους, οι R.E.M ανακοίνωσαν στις 21 Σεπτεμβρίου 2011 τη διάλυσή τους, αφήνοντας άφωνους τα εκατομμύρια των θαυμαστών τους ανά τον κόσμο.
Αποσύρονται από την... ενεργό δράση με αισθήματα ευγνωμοσύνης, ολοκλήρωσης και υπερηφάνειας για τα όσα έχουν κατορθώσει.
«Ξέρει κανείς να συμμετέχει σε ένα πάρτυ όταν ξέρει πότε έχει φτάσει η ώρα να φύγει» έγραψε χαρακτηριστικά ο Μάικλ Στάιπ, τραγουδιστής του συγκροτήματος, στο site ανακοινώνοντας την απόφαση.
Δισκογραφία
1983 Murmur
1984 Rockoning
1985 Fables of the Reconstruction
1986 Lifes Rich Pageant
1987 Document
1988 Green
1991 Out of Time
1992 Automatic for the People
1994 Monster
1996 New Adventures in Hi-Fi
1998 Up
2001 Reveal
2004 Around the Sun
2008 Accelerate
2011 Collapse into Now
Χωρίς το παραμικρό «macho» στοιχείο και χωρίς θεατρικό πομπώδες ύφος, οι REM αναδείχθηκαν την δεκαετία του 80 και κατέληξαν να γίνουν ένα από τα κυρίαρχα ροκ συγκροτήματα παρόλο που δεν ηχούσαν έτσι. Μαζί με τους Ιρλανδούς U2 υπήρξαν οι εγκαθιδρυτές της εναλλακτικής μουσικής σκηνής, καθώς επίσης και από τα πιο διάσημα μουσικά ροκ συγκροτήματα της δεκαετίας του ’80 και του ’90. Οι REM σηματοδότησαν το σημείο όπου η underground rock μουσική έγινε αποδεκτή από τον οδηγό του φορτηγού, τον αγρότη και τον καθημερινό εργαζόμενο άνθρωπο.
Η αρχική συσπείρωση του Bill Berry (drums), Peter Buck (κιθάρα), Mike Mills (μπάσο) and Michael Stipe (φωνητικά) δημιουργήθηκε στο κολέγιο της γενέτειρας τους Athens στην Georgia, και έπαιζαν κυρίως σε μερικά πάρτι. Πολύ σύντομα τα πάρτι έδωσαν την θέση τους στον επαγγελματισμό όταν υπέγραψαν με την μικρή εταιρία Hib-Tone label που θα τους βοηθούσε να βγάλουν το πρώτο τους single το «Radio Free Europe» (1981). Το συγκεκριμένο single συλλαμβάνει τέλεια το πρόωρο στυλ των REM – τα σιγανόφωνα σχεδόν σαν μουρμουρητά φωνητικά του, τους εντυπωσιακούς στίχους, τις ψιλές μελωδίες και η jangly κιθάρα έδωσαν στο συγκρότημα τον αέρα του μυστηρίου που ήταν καταλυτικός στο να κερδίσουν το κοινό. Το συγκρότημα σύντομα το εντόπισε η εταιρία IRS του Miles Copeland (αδερφός του Stuart 'Police' Copeland) και υπέγραψαν την δημιουργία του μικρού άλμπουμ «Chronic Town» το 1982 και μετέπειτα του πρώτου τους κανονικού τους άλμπουμ το «Murmur» το 1983. Το συγκεκριμένο άλμπουμ βγήκε στην αγορά σε περίεργη περίοδο και υπήρξε αρκετά καθοριστικό στον στιγματισμό του στυλ του συγκροτήματος. Με τα μυστήρια φωνητικά του Stipe και την μελαγχολία που τους διέκρινε αμέσως το συγκρότημα απέκτησε ένα «μυστικοφανές» τόνο και ύφος.
Το 1984 το άλμπουμ Reckoning υπήρξε λιγότερο «σκοτεινό» καθώς περιείχε πιο σοφιστικέ και κουλτουριάρικα κομμάτια και ήχο, με κορυφαία το «So Central Rain» και το «Don't Go Back To Rockville». Το συγκρότημα έκανε μία αριστερή στροφή στο επόμενο τους δίσκο, αποφασίζοντας να ηχογραφήσουν το «Fables Of The Reconstruction» στο Λονδίνο με τον βετεράνο της Φοκλόρ μουσικής και παραγωγό Joe Boyd. Με τα κομμάτια του όπως το «Old Man Kensey» το άλμπουμ, που ανέλυσε και συμπεριέλαβε τον μύθο του «deep South», ήταν περίεργο, υποχθόνιο και δελεαστικό, σίγουρα θα έπαινε στα αγαπημένα των φανατικών των REM.
Τα τρία άλμπουμς που ακολούθησαν Life's Rich Pageant (1986), Document (1987) and Green (1989) μαρκάρισαν μία καθοριστική περίοδο στην ανάπτυξη των REM. Με κάθε άλμπουμ το συγκρότημα έγινε καυστικό και «δυνατότερο». Το environmental εγκώμιο «Life's Rich Pageant's» το οποίο περιλαμβάνει κομμάτια όπως το «Cuyahoga» εκδήλωνε μία σίγουρη αυτοκυριαρχία ενώ το άλμπουμ τους « Document», το οποίο πλήθυνε τα US Top 10 του συγκροτήματος με το κομμάτι «One I Love», ήταν το πιο πολιτικοποιημένο άλμπουμ του συγκροτήματος μέχρι σήμερα. Το τραγούδι « Exhuming McCarthy» ήταν μία επίθεση στο Regan ενώ το κομμάτι «It's The End Of The World as We Know it» ήταν ένα ζωηρό κομμάτι με πολλά κρυφά μηνύματα.
Όταν το άλμπουμ «Green» βγήκε στην αγορά το συγκρότημα είχε ήδη γίνει ένα από τα πιο σημαντικά γκρουπ της περιόδου και υπέγραψε με την Warners για μία μικρή περιουσία. Το single “The Stand” single gave them their biggest hit to date ενώ το «World Leader Pretend» υπήρξε ένα τέλειο παράδειγμα της ιδιότητας του μουσικού αυτού γκρουπ του να δημιουργεί, έξυπνα τραγούδια τα οποία είναι ακόμα hummable. Η επιτυχία του «Green'» σήμαινε ότι το γκρουπ θα μπορούσε να περάσει τα επόμενα δύο χρόνια σε περιοδείες – με τον Stipe να υποδίεται τον αντι-ήρωα στην σκηνή, ντυμένο με ένα άσπρο λευκό κουστούμι, με παχιές στρώσεις eyeliner και να χορεύει μανιωδώς. Ο Stipe ανέβασε επίσης το προφίλ του με τις εμφανίσεις του σε σειρές της κρατικής τηλεόρασης σε ενημερωτικά σποτάκια για το Aids, την έκτρωση και τον ρατσισμό.
Το 1991 το άλμπουμ «Out Of Time» πούλησε πολλά εκατομμύρια αντίγραφα, αντιπροσωπεύοντας το συγκρότημα στις πιο κορυφαίες του στιγμές και οικονομικά και προσωπικά, τα κομμάτια αυτού του άλμπουμ που ξεχώρισαν ήταν το "Losing My Religion" και το "Shiny Happy People". Το 1992 ακολούθησε το "Automatic For The People", το οποίο αποδείχθηκε να αναδειχθεί ως ένα από τα πιο ατμοσφαιρικά δημιουργήματα του συγκροτήματος. Ο Stipe είχε επηρεαστεί και ενοχληθεί από φήμες που τον ήθελαν να από Aids, και έγινε προφανές στο ματαιόδοξο τόνο και φύση των κομματιών και την μελαγχολική φωνή του Stipe. Υπήρχε μία διακριτική και καθαρή γοητεία στα κομμάτια όπως το «Night Swimming» και το «Man On The Moon» (που είχε γραφτεί για τον κωμικό-ηθοποιό Andy Kaufman), που υπέσκαπτε τον δρόμο τους στο υποσυνείδητο του ακροατή.
Ακολούθησε το «Monster» το 1994 το οποίο είχε πλούσιες επιρροές από την grunge σκηνή, η οποία τότε ήταν στην κορύφωσή της ειδικά με τον θάνατο του Kurt Cobain – τραγουδιστή των Nirvana-, το οποίο περιλάμβανε τα κομμάτια «What's The Frequency Kenneth» και το «Crush With Eyeliner», εντοπίζοντας την σωστή ισορροπία μεταξύ θορύβου και μελωδίας αλλά παρόλα αυτά ήταν ένα μεικτό άλμπουμ, με τον Stipe εμφανέστατα να έχει ξεπεράσει τις εμμονές του με τον θάνατο για το υγιές σεξ και για φωτεινότερες εικόνες. Η επερχόμενη περιοδεία (η πρώτη μετά από αυτή που έγινε προς τα τέλη του 80) έληξε πρόωρα όταν ο drummer Bill Berry διαγνώστηκε ότι υπέφερε από εγκεφαλική αιμορραγία.
Μετά την επιτυχή του ανάρρωση, το συγκρότημα επανενώθηκε και ξανα-υπέγραψε με την Warners για το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην ιστορία της τάξεως των $80m για συνολικά πέντε άλμπουμς. Ο πρώτος καρπός αυτής της συμφωνίας ήταν το 1996 το «New Adventures In Hi-Fi». Το UP θα είναι το τελευταίο τους άλμπουμ με τον Berry ο οποίος αργότερα θα αποχωρήσει, για να ασχοληθεί με την φροντίδα της φάρμας του. Το UP γράφτηκε κυρίως στον δρόμο, υπήρξε η επιστροφή του συγκροτήματος σε πιο οικείες περιοχές από το ήρεμο «How The West Was Won» στο ατμοσφαιρικό «E-Bow The Letter», όπου έλαβε μέρος και η Patti Smith.
Το 1998 με το άλμπουμ Up υπήρξε για τους R.E.M. ίσως η πιο μελαγχολική διετία. Το 1999 το συγκρότημα ηχογράφησε το soundtrack για την ταινία του Andy Kaufman με τίτλο «Man On The Moon» όπου πρωταγωνιστούσε ο Jim Carrey, πρώτου μπούνε στο στούντιο για την ηχογράφηση και την προετοιμασία του άλμπουμ «Reveal» (2001). Το συγκεκριμένο άλμπουμ προσπάθησε να παντρέψει το κλασσικό τους λυρισμό με περισσότερους πειραματισμούς.
Το 2001 κανονικά ντροπαλός και συνεσταλμένος κιθαρίστας Peter Buck συνελήφθη αφού κατηγορήθηκε παρενόχληση του προσωπικού της πτήσης της ΒΑ. Μεταγενέστερα απαλλάχθηκε και κατόπιν χαρακτήρισε τον Τύπο και το τσίρκο των ΜΜΕ ως "τον χειρότερο χρόνο της ζωής μου".
Το νέο άλμπουμ του γκρουπ «Around The Sun» βγήκε τον Οκτώβριο του 2004 με τον Stipe να το περιγράφει ως «πολύ πειραματικό και σχιζοφρενικό». Ένα νέο single το «Leaving New York» βγήκε επίσης τον Οκτώβρη του ίδιου έτους. Το συγκρότημα κάνει μία περιοδεία το 2005, η οποία θα υπάρξει μία ευκαιρία για το γκρουπ να επανασυνδεθεί με το κοινό του". Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο πως είμαστε τώρα και πως νιώθουμε», λέει ο Stipe.
Μετά το Around The Sun, οι R.E.M. επιχείρησαν μια “back to basics” προσέγγιση, πρώτα με τον ροκ ήχο του Accelerate του 2008 και στη συνέχεια με τον πιο πλούσιο ήχο του φετινού Collapse Into Now (2011). Κι ενώ φαινόταν ότι το γκρουπ έβρισκε πάλι τα πατήματά του, η πρόσφατη ανακοίνωση της διάλυσής τους έβαλε τέλος σε μια πορεία 31 ετών.
“Στους θαυμαστές και στους φίλους μας: ως R.E.M. και ως φίλοι ζωής και συνωμότες, αποφασίσαμε να σταματήσουμε ως μπάντα [call it a day λένε χαρακτηριστικά]. Φεύγουμε με μεγάλη συναίσθηση ευγνωμοσύνης, οριστικότητας και κατάπληξης για όσα έχουμε πετύχει. Σε όσους συγκίνησε η μουσική μας, στέλνουμε τις βαθύτερές μας ευχαριστίες” R.E.M.
Με αυτή την σημείωση στην ιστοσελίδα τους, οι R.E.M ανακοίνωσαν στις 21 Σεπτεμβρίου 2011 τη διάλυσή τους, αφήνοντας άφωνους τα εκατομμύρια των θαυμαστών τους ανά τον κόσμο.
Αποσύρονται από την... ενεργό δράση με αισθήματα ευγνωμοσύνης, ολοκλήρωσης και υπερηφάνειας για τα όσα έχουν κατορθώσει.
«Ξέρει κανείς να συμμετέχει σε ένα πάρτυ όταν ξέρει πότε έχει φτάσει η ώρα να φύγει» έγραψε χαρακτηριστικά ο Μάικλ Στάιπ, τραγουδιστής του συγκροτήματος, στο site ανακοινώνοντας την απόφαση.
Δισκογραφία
1983 Murmur
1984 Rockoning
1985 Fables of the Reconstruction
1986 Lifes Rich Pageant
1987 Document
1988 Green
1991 Out of Time
1992 Automatic for the People
1994 Monster
1996 New Adventures in Hi-Fi
1998 Up
2001 Reveal
2004 Around the Sun
2008 Accelerate
2011 Collapse into Now
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp