TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Nuts for Nutella

Πήγαινε κάτω

c Nuts for Nutella

Δημοσίευση από ΜΗΔΕΙΑ Πεμ 12 Ιουν - 22:26

Nuts for Nutella Screen-shot-2014-05-23-at-10.13.08-%CE%BC.%CE%BC.

Η αλειφή με τη σοκολατοφουντουκίσια και θεϊκιά γεύση γεννήθηκε μισό αιώνα πριν (τον Μάιο του 1964) σε ένα χωριουδάκι στη βόρεια Ιταλία. Πέρσι, σε 160 χώρες, καταναλώθηκαν 365 εκατ. κιλά Nutella, βάρος που αντιστοιχεί περίπου με το βάρος του Empire State Building στο Μανχάταν). Στους μήνες που όλοι πεινούσαν, αμέσως μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, ένας νεαρός ζαχαροπλάστης είχε ένα όραμα. Να παρασκευάσει μια πολυτέλεια προσιτή στους περισσότερους με λίγη ποσότητα σοκολάτας και πολλά πολλά φουντούκια. Το όνομά του ήταν Pietro Ferrero και σήμερα, ο εγγονός του Giovanni Ferrero, αναφέρει ότι ο παππούς του έπαθε ψύχωση με το να δημιουργήσει τη συνταγή αυτή.

Nuts for Nutella Screen-shot-2014-05-23-at-9.45.21-%CE%BC.%CE%BC.

Ο Pietro ήταν ένας ταπεινός άνθρωπος ο οποίος ζούσε στην ονειρεμένη και ευλογημένη περιοχή Αlba στο Piedmonte (όνομα που σημαίνει στα πόδια του βουνού) γνωστή για τις τρούφες της, αλλά και για τα νόστιμα και άφθονά της φουντούκια. Λόγω ακρίβειας, οι σοκολατένιες λιχουδιές δεν ήταν για όλους εκείνα τα χρόνια, αλλά ο Pietro ονειρεύτηκε τη μαγική συνταγή που θα χάριζε σε όλους τους συμπολίτες του μια οικονομική και ταυτόχρονα γλυκιά γεύση σοκολάτας. Η μικρή επιχείρηση του Pietro εξελίχθηκε σε κολοσσό του κλάδου, με ετήσιο τζίρο 8 δις ευρώ. H περιοχή του Piedmonte καθώς και η πρωτεύουσά της, το Τορίνο, ήταν ήδη γνωστές και διάσημες για τη βιομηχανία σοκολάτας.

Εδώ εξάλλου γεννήθηκε και το Gianduja, μια κρέμα που είναι σοκολάτα με φουντούκια, αλλά πανάκριβη. Το 1946, ο Pietro λανσάρισε την Pasta Gianduja η οποία ήταν μια στερεοποιημένη εκδοχή της Nutella. Tην παρουσίασε σαν ένα καρβέλι ψωμί τυλιγμένο σε ασημόχαρτο που κοβόταν με το μαχαίρι. Ακολούθησε μετά απο μερικά χρόνια η Supercrema. Η εξαιρετική επαλειψιμότητα της Supercrema την έκανε αμέσως bestseller γιατί ακόμα και με λίγη ποσότητα έδινε μεγάλη ευαρίστηση και το σημαντικότερο: άλλαξε τη νοοτροπία του κόσμου που είχε συνδέσει την κατανάλωση της σοκολάτας μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και γιορτές όπως τα Χριστούγεννα και το Πάσχα.

Άνθρωποι που δεν έτρωγαν σοκολάτα πρωτοδοκίμασαν την Supercrema και τους έγινε συνήθεια. Εξίσου αξιόλογο είναι το γεγονός ότι η Supercrema τρωγόταν πάνω σε ψωμί που ήταν κύρια τροφή τότε, σε καθημερινή βάση. Όταν ήρθε η σειρά του Michele Ferrero, γιου του Pietro, να βάλει και αυτός τη σφραγίδα του στην επιχείρηση, τελειοποίησε και λανσάρισε τη μυστική συνταγή, ονομάζοντάς την Nutella και την παρουσίασε στο εικονικό σήμερα γυάλινο βαζάκι το 1964. Ο Μichele είχε κληρονομήσει την ψύχωση του πατέρα του και έψαχνε συνέχεια για τρόπους να κάνουν το θαυματουργό τους προϊόν καλύτερο. Το πανέξυπνο brandname Nutella (nut και από το ιταλικό –ella, η κοινή στοργική κατάληξη όπως mozzarella, tagliatella, caramella) έκανε ο προϊόν ελκυστικό παγκόσμια και πενήντα χρόνια από τη γέννησή του η Nutella είναι παγκόσμιο φαινόμενο: έντεκα εργοστάσια ανά τον πλανήτη με το 1/5 του τζίρου του σοκολατένιου κολοσσού να προέρχεται από τις πωλήσεις Nutella και τα υπόλοιπο από προϊόντα όπως σοκολάτες Kinder και Ferrero Rocher.

Η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος χρήστης φουντουκιών στον κόσμο αγοράζοντας περίπου το 25% της παγκόσμιας παραγωγής. Η επιτυχία του brand οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αρχική εικόνα του προϊόντος που παρουσιάστηκε σαν την επιτομή της προσιτής πολυτέλειας. Γλυκό και μοντέρνο, αλλά διαφορετικό από άλλα ιταλικά γλυκά και σοκολάτες, ενσωμάτωσε την έννοια του κεράσματος χωρίς όμως να αποτελεί ανάγκη. Ήταν παραδοσιακό και εκλεκτό, σε γυάλινο βάζο με φτηνό πλαστικό καπάκι που το έκανε πρακτικό, φτηνό και επίκαιρο. Το μάρκετινγκ της Nutella δεν την παρουσίασε σαν αναπληρωτικό προϊόν. Την παρουσίασε σαν ένα φυσικό προϊόν που περιέχει φουντούκια, άρα είναι καλύτερο από σοκολάτες που δεν έχουν φουντούκια και σαν κάτι που δεν είναι ούτε επικίνδυνο ούτε παρηκμασμένο.

δού η ανατομία του διεθνούς bestseller ή τι μπαίνει σε κάθε βαζάκι Νutella 750g: 97 φουντούκια, ζάχαρη, palm oil (non-hydrogenated), low-fat cocoa, skimmed-milk powder, whey powder, emulsifier (soya lecithin) vanillin και το Nutritional value ανά 100g: 544 kcal, protein 6g, sugar 56,7g, fat 31,6g! Για να εκτιμήσετε την ιδιαίτερη θέση που έχει η Nutella στα ιταλικά σπιτικά, σας ενημερώνω ότι το Ιταλικό Ταχυδρομείο κυκλοφόρησε γραμματόσημο προς τιμήν της σημαντικής αυτής επετείου στην ιστορία της εταιρείας και του προϊόντος της. Και από ότι φαίνεται, μάλλον και στα δικά σας σπιτικά πρέπει να τιμάται. Υπάρχει και Nutella Day, 5 Φεβρουαρίου…

Posted by spoonfool-1
©2014 spoons.gr


ΠΗΓΗ

http://spoons.gr/nuts-for-nutella-2/
ΜΗΔΕΙΑ
ΜΗΔΕΙΑ
Συντονιστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Θηλυκό
Τόπος Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ηλικία Ηλικία : 49
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 2153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 64
Browser Browser : Nuts for Nutella 41610

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης