Αγοράζουν ακάθεκτοι πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές
Σελίδα 1 από 1
Αγοράζουν ακάθεκτοι πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές
Αγοράζουν ακάθεκτοι πλοία οι Έλληνες εφοπλιστές
Ακάθεκτοι συνεχίζουν τις αγορές πλοίων από δεύτερο χέρι οι Έλληνες εφοπλιστές. Με όπλο τη ρευστότητα που διαθέτουν, αξιοποιούν πλήρως τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται αφού οι αξίες των πλοίων έχουν πέσει πολύ χαμηλά.
Όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν στη διάρκεια του οκταμήνου Ιανουαρίου-Αυγούστου του 2012 περί τα 2,29 δισ. δολ. για την απόκτηση 125 πλοίων διαφόρων τύπων και καταλαμβάνουν την πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης μεταξύ όλων των ναυτιλιακών δυνάμεων του κόσμου.
Πέρυσι την ίδια περίοδο είχαν επενδύσει 2,66 δισ. δολ. για την απόκτηση 102 πλοίων.
Τα στοιχεία πάντως του ναυλομεσιτικού οίκου είναι αποκαλυπτικά σε ό,τι αφορά την πτώση των αξιών των πλοίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου του 2011 άλλαξαν χέρια 669 πλοία έναντι 11,53 δισ. δολ., ενώ φέτος το ίδιο διάστημα ο ίδιος οίκος κατέγραψε αγοραπωλησίες 671 πλοίων (δηλαδή δύο περισσότερων) συνολικής αξίας 7,66 δισ. δολ.
Ειδικότερα, πέρυσι, οι αγοραπωλησίες αφορούσαν 348 πλοία ξηρού φορτίου αξίας 4,47 δισ. δολ., 249 δεξαμενόπλοια 5,61 δισ. δολ., 63 containerships 1,41 δισ. δολ. και εννέα πλοία ψυγεία αξίας 29,1 εκατ. δολ.
Το 2012 άλλαξαν χέρια 325 πλοία ξηρού φορτίου, αξίας 3,57 δισ. δολ, 214 δεξαμενόπλοια αξίας 3,19 δισ. δολ., 100 containerships αξίας 0,843 δισ. δολ. και πέντε πλοία ψυγεία αξίας 39,8 εκατ. δολ.
Από την παράθεση των παραπάνω στοιχείων είναι εμφανής η πτώση των αξιών των πλοίων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.
Σε ότι αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές, θα πρέπει να σημειωθεί ότι εξακολουθεί να υφίσταται το ενδιαφέρον για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει εκδηλωθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ παραδοσιακά η παρουσία τους είναι ισχυρή τόσο στο ξηρό φορτίο όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Αναλυτικότερα στο οκτάμηνο του 2012 τα ελληνικά συμφέροντα απέκτησαν 60 bulk carriers επενδύοντας 1,1 δισ. δολ., 39 δεξαμενόπλοια αντί 0,689 δισ. δολ. και 26 containerships αντί 0,488 δισ. δολ.
Αντίστοιχα, το ίδιο διάστημα πέρυσι οι Έλληνες εφοπλιστές απέκτησαν 50 πλοία ξηρού χύδην φορτίου αντί 1,12 δισ. δολ., 29 δεξαμενόπλοια αντί 0,878 δισ. δολ. και 23 containerships αντί 0,654 δισ. δολ.
Συνολικά τα ελληνικά συμφέροντα έχουν αποκτήσει το 18,7% των πλοίων που άλλαξαν χέρια παγκοσμίως και επένδυσαν το 30% σχεδόν των συνολικών επενδύσεων.
Naftemporiki.gr
Ακάθεκτοι συνεχίζουν τις αγορές πλοίων από δεύτερο χέρι οι Έλληνες εφοπλιστές. Με όπλο τη ρευστότητα που διαθέτουν, αξιοποιούν πλήρως τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται αφού οι αξίες των πλοίων έχουν πέσει πολύ χαμηλά.
Όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, οι Έλληνες εφοπλιστές επένδυσαν στη διάρκεια του οκταμήνου Ιανουαρίου-Αυγούστου του 2012 περί τα 2,29 δισ. δολ. για την απόκτηση 125 πλοίων διαφόρων τύπων και καταλαμβάνουν την πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης μεταξύ όλων των ναυτιλιακών δυνάμεων του κόσμου.
Πέρυσι την ίδια περίοδο είχαν επενδύσει 2,66 δισ. δολ. για την απόκτηση 102 πλοίων.
Τα στοιχεία πάντως του ναυλομεσιτικού οίκου είναι αποκαλυπτικά σε ό,τι αφορά την πτώση των αξιών των πλοίων. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου του 2011 άλλαξαν χέρια 669 πλοία έναντι 11,53 δισ. δολ., ενώ φέτος το ίδιο διάστημα ο ίδιος οίκος κατέγραψε αγοραπωλησίες 671 πλοίων (δηλαδή δύο περισσότερων) συνολικής αξίας 7,66 δισ. δολ.
Ειδικότερα, πέρυσι, οι αγοραπωλησίες αφορούσαν 348 πλοία ξηρού φορτίου αξίας 4,47 δισ. δολ., 249 δεξαμενόπλοια 5,61 δισ. δολ., 63 containerships 1,41 δισ. δολ. και εννέα πλοία ψυγεία αξίας 29,1 εκατ. δολ.
Το 2012 άλλαξαν χέρια 325 πλοία ξηρού φορτίου, αξίας 3,57 δισ. δολ, 214 δεξαμενόπλοια αξίας 3,19 δισ. δολ., 100 containerships αξίας 0,843 δισ. δολ. και πέντε πλοία ψυγεία αξίας 39,8 εκατ. δολ.
Από την παράθεση των παραπάνω στοιχείων είναι εμφανής η πτώση των αξιών των πλοίων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων.
Σε ότι αφορά τους Έλληνες εφοπλιστές, θα πρέπει να σημειωθεί ότι εξακολουθεί να υφίσταται το ενδιαφέρον για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχει εκδηλωθεί τα τελευταία χρόνια, ενώ παραδοσιακά η παρουσία τους είναι ισχυρή τόσο στο ξηρό φορτίο όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Αναλυτικότερα στο οκτάμηνο του 2012 τα ελληνικά συμφέροντα απέκτησαν 60 bulk carriers επενδύοντας 1,1 δισ. δολ., 39 δεξαμενόπλοια αντί 0,689 δισ. δολ. και 26 containerships αντί 0,488 δισ. δολ.
Αντίστοιχα, το ίδιο διάστημα πέρυσι οι Έλληνες εφοπλιστές απέκτησαν 50 πλοία ξηρού χύδην φορτίου αντί 1,12 δισ. δολ., 29 δεξαμενόπλοια αντί 0,878 δισ. δολ. και 23 containerships αντί 0,654 δισ. δολ.
Συνολικά τα ελληνικά συμφέροντα έχουν αποκτήσει το 18,7% των πλοίων που άλλαξαν χέρια παγκοσμίως και επένδυσαν το 30% σχεδόν των συνολικών επενδύσεων.
Naftemporiki.gr
Παρόμοια θέματα
» Συνεχίζουν ...ακάθεκτοι στο Νοσοκομείο Καλαμάτας
» Βοήθεια από εφοπλιστές σε οικογένειες της Καλαμάτας
» Οι Ρώσοι «αγοράζουν» το Πήλιο
» Εφοπλιστές μαζεύουν χρήματα για να....ξεχρεώσουν την Ελλάδα!
» Κατάθεση για διακίνηση όπλων και σχέσεις της Χ.Α. με μπράβους και εφοπλιστές
» Βοήθεια από εφοπλιστές σε οικογένειες της Καλαμάτας
» Οι Ρώσοι «αγοράζουν» το Πήλιο
» Εφοπλιστές μαζεύουν χρήματα για να....ξεχρεώσουν την Ελλάδα!
» Κατάθεση για διακίνηση όπλων και σχέσεις της Χ.Α. με μπράβους και εφοπλιστές
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp