Ford Fiesta 1,4 LPG: Διπλό πλεονέκτημα
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Ford Fiesta 1,4 LPG: Διπλό πλεονέκτημα
Ford Fiesta 1,4 LPG: Διπλό πλεονέκτημα
Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της αγοράς, το Ford Fiesta 1,4, εφοδιάζεται με εργοστασιακό σύστημα LPG και βλέπει την αυτονομία του να εκτοξεύεται.
Το Ford Fiesta είναι από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς. Πρόκειται για το μοντέλο που κατέστησε αγαπητό το kinetic design της εταιρείας του, εκφράζοντάς το με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στον εσωτερικό του σχεδιασμό. Μέχρι στιγμής, η καριέρα του στην ελληνική αγορά βασιζόταν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό μόνο στις εκδόσεις βενζίνης. Προσφάτως, με την απελευθέρωση του diesel στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, το ενδιαφέρον στράφηκε και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, 1,4 και 1,6 λίτρου. Σήμερα, το παζλ των εκδόσεων του μοντέλου, ολοκληρώνεται με την έκδοση διπλού καυσίμου που καίει βενζίνη και LPG (υγραέριο κίνησης) για την οποία ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές.
Σε γνωστή βάση
Η ξεχωριστή αυτή έκδοση του Fiesta έρχεται στα χέρια μας σε μία περίοδο που το εναλλακτικό καύσιμο του υγραερίου έχει αρχίσει να απασχολεί την ελληνική αγορά ιδιαιτέρως, ειδικά καθώς το θεσμικό πλαίσιο έχει επιτρέψει τη διάδοση της χρήσης του, αλλά και την αύξηση των πρατηρίων που το διαθέτουν στην ελληνική επικράτεια. Επί του προκειμένου, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια καθαρά εργοστασιακή έκδοση του Fiesta στην οποία έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου να καταστεί δυνατή η χρήση με δύο καύσιμα. Τη βάση αποτελεί ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας βενζίνης του 1,4 λίτρου, με 96 ίππους και 128 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα ισχύουν κατά την καύση της βενζίνης, ενώ κατά την καύση του υγραερίου η απόδοση του κινητήρα «πέφτει» λίγο στους 92 ίππους και τα 122 Nm ροπής. Διαφορές υπάρχουν και στις εκπομπές ρύπων CO2, αφού με τη χρήση υγραερίου, τα γρ./χλμ. φτάνουν τα 114, ενώ με τη βενζίνης αυξάνονται στα 138.
Πλεονέκτημα στην πράξη
Αν εξαιρέσουμε τη δεξαμενή υγραερίου στο κάτω μέρος του χώρο αποσκευών, αλλά και το διακόπτη εναλλαγής καυσίμου, με τα ενδεικτικά λαμπάκια στη βάση της κονσόλας, οι διαφορές με ένα απλό Fiesta είναι αδιόρατες. Αυτό αποτελεί πλεονέκτημα, ειδικά από τη στιγμή που αφορά και στη λειτουργία του συνόλου στην πράξη. Ο οδηγός δεν καταλαβαίνει καθόλου την εναλλαγή στα καύσιμα, ακόμα και αν κάνει επί τούτου αλλαγή κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Άλλωστε, η αμελητέα διαφορά στην απόδοση είναι και αμελητέα στην απόκριση στο γκάζι. Εξίσου θετικά είναι τα πράγματα και όσον αφορά στη χροιά του κινητήρα, με τα διάφορα καύσιμα. Αυτό αποτελεί απόδειξη της προσεγμένης δουλειάς που έχει γίνει σε όλα τα επίπεδα της εφαρμογής, από τη διοχέτευση του υγραερίου κατευθείαν μέσα στο θάλαμο καύσης -από ειδικό ρακόρ στη βάση τη εισαγωγής και όχι στο σωλήνα- μέχρι τα διάκενα των μπουζί, που φροντίζουν για την καλύτερη δυνατή ανάφλεξη, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του καυσίμου. Αναλόγως όμοια με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου είναι και τα κορυφαία οδικά του χαρακτηριστικά που δεν έχουν αλλοιωθεί στο ελάχιστο. Έτσι, εκείνο που αντιλαμβάνεται έμπρακτα ο οδηγός, είναι η μεγαλύτερη αυτονομία, με το μισό κόστος, όσον αφορά στο υγραέριο. Και αυτό με σύμμαχο την πλήρη εργοστασιακή εγγύηση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1,388
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)-βενζίνη
96/5.750
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)-LPG
92/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)-βενζίνη
128/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)-LPG
122/4.300
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)-βενζίνη
138
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)-LPG
114
autotriti.gr
Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της αγοράς, το Ford Fiesta 1,4, εφοδιάζεται με εργοστασιακό σύστημα LPG και βλέπει την αυτονομία του να εκτοξεύεται.
Το Ford Fiesta είναι από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της ελληνικής αγοράς. Πρόκειται για το μοντέλο που κατέστησε αγαπητό το kinetic design της εταιρείας του, εκφράζοντάς το με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στον εσωτερικό του σχεδιασμό. Μέχρι στιγμής, η καριέρα του στην ελληνική αγορά βασιζόταν κατά το μεγαλύτερο ποσοστό μόνο στις εκδόσεις βενζίνης. Προσφάτως, με την απελευθέρωση του diesel στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, το ενδιαφέρον στράφηκε και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, 1,4 και 1,6 λίτρου. Σήμερα, το παζλ των εκδόσεων του μοντέλου, ολοκληρώνεται με την έκδοση διπλού καυσίμου που καίει βενζίνη και LPG (υγραέριο κίνησης) για την οποία ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές.
Σε γνωστή βάση
Η ξεχωριστή αυτή έκδοση του Fiesta έρχεται στα χέρια μας σε μία περίοδο που το εναλλακτικό καύσιμο του υγραερίου έχει αρχίσει να απασχολεί την ελληνική αγορά ιδιαιτέρως, ειδικά καθώς το θεσμικό πλαίσιο έχει επιτρέψει τη διάδοση της χρήσης του, αλλά και την αύξηση των πρατηρίων που το διαθέτουν στην ελληνική επικράτεια. Επί του προκειμένου, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια καθαρά εργοστασιακή έκδοση του Fiesta στην οποία έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου να καταστεί δυνατή η χρήση με δύο καύσιμα. Τη βάση αποτελεί ο γνωστός 16βάλβιδος κινητήρας βενζίνης του 1,4 λίτρου, με 96 ίππους και 128 Nm ροπής. Αυτά τα νούμερα ισχύουν κατά την καύση της βενζίνης, ενώ κατά την καύση του υγραερίου η απόδοση του κινητήρα «πέφτει» λίγο στους 92 ίππους και τα 122 Nm ροπής. Διαφορές υπάρχουν και στις εκπομπές ρύπων CO2, αφού με τη χρήση υγραερίου, τα γρ./χλμ. φτάνουν τα 114, ενώ με τη βενζίνης αυξάνονται στα 138.
Πλεονέκτημα στην πράξη
Αν εξαιρέσουμε τη δεξαμενή υγραερίου στο κάτω μέρος του χώρο αποσκευών, αλλά και το διακόπτη εναλλαγής καυσίμου, με τα ενδεικτικά λαμπάκια στη βάση της κονσόλας, οι διαφορές με ένα απλό Fiesta είναι αδιόρατες. Αυτό αποτελεί πλεονέκτημα, ειδικά από τη στιγμή που αφορά και στη λειτουργία του συνόλου στην πράξη. Ο οδηγός δεν καταλαβαίνει καθόλου την εναλλαγή στα καύσιμα, ακόμα και αν κάνει επί τούτου αλλαγή κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Άλλωστε, η αμελητέα διαφορά στην απόδοση είναι και αμελητέα στην απόκριση στο γκάζι. Εξίσου θετικά είναι τα πράγματα και όσον αφορά στη χροιά του κινητήρα, με τα διάφορα καύσιμα. Αυτό αποτελεί απόδειξη της προσεγμένης δουλειάς που έχει γίνει σε όλα τα επίπεδα της εφαρμογής, από τη διοχέτευση του υγραερίου κατευθείαν μέσα στο θάλαμο καύσης -από ειδικό ρακόρ στη βάση τη εισαγωγής και όχι στο σωλήνα- μέχρι τα διάκενα των μπουζί, που φροντίζουν για την καλύτερη δυνατή ανάφλεξη, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του καυσίμου. Αναλόγως όμοια με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου είναι και τα κορυφαία οδικά του χαρακτηριστικά που δεν έχουν αλλοιωθεί στο ελάχιστο. Έτσι, εκείνο που αντιλαμβάνεται έμπρακτα ο οδηγός, είναι η μεγαλύτερη αυτονομία, με το μισό κόστος, όσον αφορά στο υγραέριο. Και αυτό με σύμμαχο την πλήρη εργοστασιακή εγγύηση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1,388
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)-βενζίνη
96/5.750
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)-LPG
92/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)-βενζίνη
128/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)-LPG
122/4.300
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)-βενζίνη
138
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)-LPG
114
autotriti.gr
Παρόμοια θέματα
» Το ανανεωμένο Ford Fiesta
» Νέο Ford Fiesta R5 για τη Μ-Sport
» Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Ford Fiesta
» Tο Ford Fiesta 1,0 EcoBoost και με 140 ίππους
» Κάθε δύο λεπτά πωλείται ένα Ford Fiesta!
» Νέο Ford Fiesta R5 για τη Μ-Sport
» Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του Ford Fiesta
» Tο Ford Fiesta 1,0 EcoBoost και με 140 ίππους
» Κάθε δύο λεπτά πωλείται ένα Ford Fiesta!
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp