TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Στην Αμοργό για κάμπινγκ

Πήγαινε κάτω

Στην Αμοργό για κάμπινγκ Empty Στην Αμοργό για κάμπινγκ

Δημοσίευση από ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM Σαβ 14 Ιαν - 19:53

Στην Αμοργό για κάμπινγκ

Στην Αμοργό για κάμπινγκ Amorgo11

Το πρωί, μέσα στην ησυχία, όπως θα σηκωθείς από τη σκηνή σου και θα πας προς το κυλικείο του κάμπινγκ της Αιγιάλης, είναι πολύ πιθανό να συναντήσεις κάποιον γνωστό. Οικεία φάτσα έστω - από κάποιο στέκι στην Αθήνα, από το πανεπιστήμιο ίσως. Οσοι διαλέγουν Αμοργό για τις διακοπές τους, σε μεγάλο βαθμό έχουν παρόμοιο στυλ, παρόμοια ηλικία, παρόμοιες απαιτήσεις. Με άλλα λόγια, κάποιος ηλικίας 22 - 30 ετών, που ακούει Manu Chao, Doors και Θανάση Παπακωνσταντίνου και που του αρέσει το κάμπινγκ, έχει πολλές πιθανότητες να βρεθεί εδώ.

Πρόκειται, βέβαια, για έναν προορισμό κατάλληλο και για οικογενειακές διακοπές, ενώ μαγνητίζει (ελέω Απέραντου Γαλάζιου) και τους Γάλλους τουρίστες. Ωστόσο, η φυσιογνωμία του νησιού τους μήνες αιχμής ορίζεται κυρίως από τις νεανικές φουρνιές που ζωντανεύουν τον όρμο της Αιγιάλης στη βόρεια άκρη του. Αισθητά λιγότεροι διαλέγουν τα Κατάπολα (το βασικό λιμάνι, όπου επίσης υπάρχει κάμπινγκ), με πλεονέκτημα τη γειτνίασή τους με τη Χώρα. Από την άλλη, το μεγάλο πλεονέκτημα της Αιγιάλης είναι η αυτάρκειά της. Μπορείς να περάσεις άνετα μία εβδομάδα παρεΐστικων διακοπών, κάνοντας μπάνιο στην παραλία της, τρώγοντας και διασκεδάζοντας στα μαγαζιά του οικισμού. Χωρίς να μπεις σε μεταφορικό μέσο, χωρίς να δεις κανένα από τα κλασικά σημεία που γράφουν οι οδηγοί.

Αλλά θα ήταν κρίμα. Η Αμοργός έχει μια τεράστια γκάμα από ομορφιές. Αν υποθέσουμε ότι η βάση είναι η Αιγιάλη, τότε αξίζει κάποιος να επισκεφτεί τα τρία χωριά που επιβλέπουν από ψηλά τον όρμο, τη Λαγκάδα, τον Ποταμό και τα Θολάρια, κατά προτίμηση απόγευμα, για να χαρεί τη θέα και μετά το φαγητό σε κάποια από τις παραδοσιακές ταβέρνες.

Το βραχώδες κυκλαδίτικο τοπίο κυριαρχεί και στην Αμοργό. Το εικοσάλεπτο (με αυτοκίνητο ή ΚΤΕΛ) μέχρι τη Χώρα είναι ένα μανιφέστο άγριων εικόνων, με απουσία οποιασδήποτε βλάστησης και απόκρημνους γκρεμούς. Φτάνοντας όμως στη Χώρα, στην κορυφή του βράχου στη μέση του νησιού, συνειδητοποιείς ότι έχεις φτάσει σε καταπληκτικό μέρος. Λευκά σπίτια, αυλές με μπουκαμβίλιες, μπλε παράθυρα, στενά σοκάκια, παγωμένος αέρας ακόμη και τον Αύγουστο, μαγαζάκια με μπιχλιμπίδια και μικρά χαριτωμένα καφέ. Ενδείκνυται για πολλές βόλτες, πριν τελικά καταλήξεις σε κάποιο μαγαζί. Από την πάνω άκρη της, εκεί όπου είναι οι μύλοι, θα δεις ένα μονοπάτι. Αν είναι μέρα, το ακολουθείς και φτάνεις σε μια διχάλα. Αριστερά, αρχίζει ένα καινούργιο μονοπάτι, πλακόστρωτο αυτήν τη φορά, που οδηγεί στην Παναγία τη Χοζοβιώτισσα: το θέαμα της μονής, που βρίσκεται στην «αγκαλιά» του ερμητικού βράχου, εντυπωσιάζει πιστούς και μη, όπως και η θέα στο απέραντο γαλάζιο από το πλάτωμα μπροστά από το μοναστήρι. Δεξιά, το μονοπάτι συνεχίζει προς τα κάτω και καταλήγει στην παραλία της Αγίας Αννας. Βραχώδης, μικρή, πιθανώς η ομορφότερη παραλία του νησιού.

Αν τώρα, προσεγγίζοντας τη Χώρα από την Αιγιάλη, συνεχίσεις χωρίς να σταματήσεις, θα φτάσεις στην Κάτω Μεριά - παραδοσιακή, ελάχιστα τουριστική, με κάποιες παραλίες μόνο (Μούρος, Γραμβούσα) να προσελκύουν τον κόσμο.

ΠΩΣ ΠΑΜΕ

Από Πειραιά με πλοίο της Blue Star Ferries (T/210-89.19.800) με 30,50 ­ το άτομο στην οικονομική θέση και 76,50 ­ το αυτοκίνητο. Επίσης, υπάρχει το Sea Jet (Τ/210-41.21.001) με κόστος εισιτηρίου κατ' άτομο 59,50 ­. Αυτή είναι η συντομότερη λύση. Εν τω μεταξύ, υπάρχει η δυνατότητα να φτάσετε στην Αμοργό και μέσω κάποιου άλλου νησιού. Tο θρυλικό Εξπρές Σκοπελίτης, για παράδειγμα, που δένει συνήθως στα Κατάπολα, συνδέει την Αμοργό με τη Νάξο και τα νησάκια των μικρών ανατολικών Κυκλάδων.

ΔΙΑΜΟΝΗ

Οι περισσότεροι διαλέγουν το πολύ ζωντανό κάμπινγκ στην Αιγιάλη (Τ/22850-73.050), στο οποίο βέβαια από τα μέσα Ιουλίου και μετά δίνεται μάχη για μια καλή θέση με σκιά. 5 ευρώ το άτομο και 2,90 ευρώ η σκηνή τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Κάποιοι άλλοι προτιμούν το πιο ήσυχο κάμπινγκ των Καταπόλων (Τ/22850-71.277), που έχει το πλεονέκτημα ότι βρίσκεται κοντά στη Χώρα.Από εκεί και πέρα υπάρχουν αρκετά δωμάτια και ξενοδοχεία. Στην Αιγιάλη, για παράδειγμα, το Hotel Agnadi (40 - 75 ευρώ το δίκλινο, 50 - 85 ευρώ το τρίκλινο, Τ/22850-73.009) είναι και όμορφο και σε πολύ καλό σημείο, ενώ στη Χώρα μπορείτε να δοκιμάσετε τον καταπληκτικό ξενώνα Αμοργός (30 - 70 ευρώ το απλό δίκλινο, Τ/22850-71.814, 22850-71.013), στα πρότυπα του παραδοσιακού κυκλαδίτικου σπιτιού.

Για κρατήσεις που αφορούν τη διαμονή σας επισκεφθείτε τo:
www.booking.com

ΦΑΓΗΤΟ

Πρώτα απ' όλα, καλό θα ήταν να πάτε κάποιο βράδυ στα Θολάρια για φαγητό, όπου όλες οι επιλογές είναι άριστες. Προτείνουμε τον Χορευτή, τον οποίο θα βρείτε μέσα στα στενά του χωριού και θα τον εκτιμήσετε ως την πιο γευστική γωνιά του νησιού. Στην Αιγιάλη ξεχωρίζει το Λιμάνι της Κυρα-Κατίνας (Τ/ 22850-73.269), στο κέντρο του οικισμού, με λίγα τραπέζια και καλό φαγητό - παραδοσιακά πιάτα όπως το πατατάτο (κατσίκι με πατάτες και αρωματικά) και η κακαβιά (ψαρόσουπα). Από την άλλη, στη Χώρα μπορείτε να φάτε στο Λιοτρίβι (Τ/22850-71.700) ή, εναλλακτικά, σε μια απρόσμενα καλή πιτσαρία (!), το Πέτρινο (Τ/22850-71.811), όπου αξίζει να περιμένετε για να προλάβετε θέση στο μπαλκονάκι του. Αυτό που δεν πρέπει να παραμελήσετε με τίποτα είναι να φάτε γλυκά από την Καλλιστώ (Τ/22850-74.094) στη Χώρα, πρωί καλύτερα, στο στενό δρομάκι που οδηγεί στα ενδότερα της Χώρας.
Τέλος, δεν πρέπει με τίποτα να φύγετε χωρίς να έχετε προμηθευτεί τις διάφορες παραλλαγές της ψημένης ρακής, την οποίαέτσι κι αλλιώς θα έχετε προλάβει να αγαπήσετε κατά την παραμονή σας.

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ

Το Q είναι το πιο γνωστό μαγαζί του νησιού, στην άκρη της παραλίας στην Αιγιάλη, ανοιχτό όλη την ημέρα, αλλά κυρίως όλη νύχτα: η φήμη του το κατατάσσει στο διασημότερο «after» του Αιγαίου, γεμίζοντας ασφυκτικά ως διά μαγείας μετά τις τρεις το πρωί! Πιο νωρίς, ο κόσμος μαζεύεται και στην Αμμο ή στο παραδοσιακό καφενείο Αμόργιαλος για έντεχνη μουσική. Για πιο ήσυχες καταστάσεις, επίσης στην Αιγιάλη, υπάρχουν τα μαγαζάκια από την άλλη μεριά του οικισμού, με τις χαρακτηριστικές πειραματικές μουσικές του Μπλε καφέ να ξεχωρίζουν. Στη Χώρα, τα κλασικά Γιασεμί, Bayoko, Ζυγός, Καθ' οδόν είναι όλα πάρα πολύ συμπαθητικά, με ωραία αισθητική και πολύ συχνά με ζωντανή μουσική. Ετσι κι αλλιώς, στην πορεία της βραδιάς μπορεί να βρεις κάποιο πανηγύρι ή κάποιο λάιβ - από τα πολύ συχνά σε όλο το νησί.

ourlife.gr
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
Διαχειριστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Βασίλης
Τόπος Τόπος : Γαργαλιάνοι Μεσσηνίας
Ηλικία Ηλικία : 45
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 41153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 320
Browser Browser : Στην Αμοργό για κάμπινγκ 41610

https://www.facebook.com//groups/trelostwnfm.forumgreek/ https://twitter.com/Trelostwnfm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης