«Νέκρωσαν» τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Σελίδα 1 από 1
«Νέκρωσαν» τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
«Νέκρωσαν» τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Συγκοινωνιακή απομόνωση αντιμετωπίζουν από χθες όλος ο δήμος Βόλβης και περίπου ο μισός δήμος Λαγκαδά, καθώς τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σταμάτησαν επ' αόριστον τα δρομολόγιά τους. Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης εκτελεί πλέον μόνο τα μαθητικά δρομολόγια και τα δρομολόγια στη γραμμή της Αθήνας.
Οι κάτοικοι της Ασπροβάλτας, του Ζαγκλιβερίου, του Σοχού, της Αρέθουσας, της Όσσας, του Βερτίσκου μαζί με τα χωριά που βρίσκονται γύρω τους «πληρώνουν τη νύφη» πρώτοι απ' όλους, αφού τόσο το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, όσο και ο ΟΑΣΘ δηλώνουν... στεγνοί από καύσιμα και από ρευστό, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος».
3.500 επιβάτες
«Με τις γραμμές οι οποίες διακόπηκαν επ' αόριστον μετακινούνταν σε ημερήσια βάση περίπου 3.500 επιβάτες. Για να εκτελεστούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, τα λεωφορεία μας διένυαν ημερησίως 5.000 χιλιόμετρα, έκαιγαν 3.000 λίτρα πετρέλαιο και εισέπρατταν 2.000 ευρώ», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μαργαριτόπουλος.
Οι γραμμές που κόπηκαν είναι πέντε: 1) Θεσσαλονίκη - Ασπροβάλτα, 2) Λαγκαδάς - Ασπροβάλτα, 3) Θεσσαλονίκη - Ζαγκλιβέρι, 4) Λαγκαδάς - Σοχός - Αρέθουσα και 5) Λαγκαδάς - Οσσα - Βερτίσκος.
Με τις πέντε αυτές γραμμές εκτελούνταν καθημερινά 28 δρομολόγια, ενώ το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, πριν τις διακόψει, είχε προχωρήσει από την περασμένη Παρασκευή σε σημαντική μείωσή τους. Ετσι, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, στις συγκεκριμένες γραμμές εκτελέστηκαν δέκα δρομολόγια ημερησίως.
Απομόνωση
«Όλος ο δήμος είναι από χτες... στην απομόνωση, αφού έμεινε χωρίς συγκοινωνία. Περίπου 26.000 κάτοικοι σε 38 χωριά έμειναν εκτός συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης», αναφέρει ο δήμαρχος Βόβλης, Δημήτρης Γαλαμάτης. Ο συγκεκριμένος δήμος εξυπηρετείται αποκλειστικά από το ΚΤΕΛ, αφού δεν υπάρχει σύνδεση με τον ΟΑΣΘ.
«Τα ΚΤΕΛ έχουν στην περιοχή σταθερούς, καθημερινούς επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται τόσο εσωτερικά, στο δήμο, όσο και για να μεταβούν στη Θεσσαλονίκη, για διάφορους λόγους: υπηρεσίες, μόρφωση, υγεία, ψυχαγωγία κ.λπ. Μετακινήσεις με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, όμως, πραγματοποιούν και λιγότερο σταθεροί επιβάτες. Από την ακινητοποίηση των λεωφορείων πλήττονται όλοι», υπογραμμίζει ο κ. Γαλαμάτης.
Καταλήγοντας, ο δήμαρχος Βόλβης επισημαίνει ότι σήμερα η διοίκηση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κλήθηκε να συμμετάσχει σε έκτακτο δημοτικό συμβούλιο, το οποίο συγκαλείται για το θέμα. «Καλέσαμε τη διοίκηση του ΚΤΕΛ, για να συζητήσουμε το πρόβλημα, ώστε να ενημερωθούμε αναλυτικά και να διεκδικήσουμε λύσεις», επισημαίνει ο κ. Γαλαμάτης.
Με ΙΧ
«Περίπου ο μισός δήμος δε διαθέτει από χτες συγκοινωνία. Την ίδια ώρα, φοβόμαστε ότι από το ερχόμενο Σάββατο θα μείνει χωρίς συγκοινωνία και ο υπόλοιπος, αφού ο ΟΑΣΘ μας ενημέρωσε ότι θα σταματήσει και αυτός να δρομολογεί τα λεωφορεία του», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Λαγκαδά, Στέλιος Σισκούδης.
Όπως εξηγεί, χωρίς συγκοινωνία έμειναν τρεις από τις επτά δημοτικές ενότητες Λαγκαδά, οι οποίες περιλαμβάνουν 14 χωριά όπου ζουν περισσότεροι από 8.000 κάτοικοι. «Το πρόβλημα είναι σημαντικό. Υπάρχει κόσμος που χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ καθημερινά για να πάει στη δουλειά του. Ο κόσμος αυτός βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη ξεκρέμαστος», καταλήγει ο κ. Σισκούδης.
1.000.000 ευρώ
Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τη διοίκησή του, έχει λαμβάνειν, μέχρι σήμερα, περίπου 1 εκατ. ευρώ. Αναλυτικότερα, περίπου 200.000 ευρώ του χρωστά ο ΟΑΣΘ, για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, ως αποζημίωση για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο πρώην επαρχείο Λαγκαδά και τη μείωση του κομίστρου σε πέντε πρώην καποδιστριακούς δήμους.
Περίπου 300.000 ευρώ του οφείλουν επτά πρώην δήμοι του νομού για την εκτέλεση ενός προγράμματος της ΚΕΔΚΕ («Συνκοινωνία»), το 2009. Τέλος, άλλες 500.000 ευρώ οφείλονται στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τη μεταφορά των μαθητών.
Λεωφορεία ΟΑΣΘ... τέλος από το Σάββατο
Στο μεταξύ ο ΟΑΣΘ, διά του προέδρου του, Χρήστου Στεφανίδη, επιμένει ότι, αν δεν μπουν χρήματα στα ταμεία του, τότε από το Σάββατο σταματά όλα τα δρομολόγια, αφού δε θα έχει πετρέλαιο για να μετακινήσει τα λεωφορεία του! Όπως επισημαίνει ο κ. Στεφανίδης, τα χρέη της Πολιτείας προς τον ΟΑΣΘ ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ (περίπου 80), εκ των οποίων τα 5,5 εκατ., με βάση απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου, έπρεπε να είχαν καταβληθεί μέχρι τις 31 του περασμένου Οκτωβρίου.
Χτες ο κ. Στεφανίδης είχε τηλεφωνικό ραντεβού με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, σε μια προσπάθεια εξεύρεσης λύσης. Το ραντεβού, ωστόσο, δεν πραγματοποιήθηκε και πήρε αναβολή για σήμερα.
«Αν δοθούν τα 5,5 εκατ. ευρώ, μπορεί να μη λυθεί το πρόβλημα οριστικά, όμως έστω και προσωρινά τα λεωφορεία θα μπορούν να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους, αφού και οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν αλλά και οι πιστωτές», υπογραμμίζει ο κ. Στεφανίδης, ο οποίος δηλώνει ξεκάθαρα ότι, αν δε δοθούν χρήματα, τότε θα συγκαλέσει στο τέλος της εβδομάδας έκτακτο διοικητικό συμβούλιο, με θέμα τη διακοπή της κυκλοφορίας όλων των λεωφορείων.
Επισημαίνει, πάντως, ότι, ακόμη κι αν οι μέτοχοι αποφασίσουν τη συνέχιση της κυκλοφορίας των λεωφορείων χωρίς να έχουν δοθεί χρήματα, ακόμη κι αν οι πιστωτές δεχτούν να διαθέσουν καύσιμα επί πιστώσει, οι εργαζόμενοι έχουν δηλώσει ότι, αν δεν πληρωθούν, θα ακινητοποιήσουν τα λεωφορεία, προχωρώντας σε επίσχεση εργασίας.
Πηγή: newsbeast
Συγκοινωνιακή απομόνωση αντιμετωπίζουν από χθες όλος ο δήμος Βόλβης και περίπου ο μισός δήμος Λαγκαδά, καθώς τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σταμάτησαν επ' αόριστον τα δρομολόγιά τους. Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης εκτελεί πλέον μόνο τα μαθητικά δρομολόγια και τα δρομολόγια στη γραμμή της Αθήνας.
Οι κάτοικοι της Ασπροβάλτας, του Ζαγκλιβερίου, του Σοχού, της Αρέθουσας, της Όσσας, του Βερτίσκου μαζί με τα χωριά που βρίσκονται γύρω τους «πληρώνουν τη νύφη» πρώτοι απ' όλους, αφού τόσο το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, όσο και ο ΟΑΣΘ δηλώνουν... στεγνοί από καύσιμα και από ρευστό, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Αγγελιοφόρος».
3.500 επιβάτες
«Με τις γραμμές οι οποίες διακόπηκαν επ' αόριστον μετακινούνταν σε ημερήσια βάση περίπου 3.500 επιβάτες. Για να εκτελεστούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, τα λεωφορεία μας διένυαν ημερησίως 5.000 χιλιόμετρα, έκαιγαν 3.000 λίτρα πετρέλαιο και εισέπρατταν 2.000 ευρώ», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μαργαριτόπουλος.
Οι γραμμές που κόπηκαν είναι πέντε: 1) Θεσσαλονίκη - Ασπροβάλτα, 2) Λαγκαδάς - Ασπροβάλτα, 3) Θεσσαλονίκη - Ζαγκλιβέρι, 4) Λαγκαδάς - Σοχός - Αρέθουσα και 5) Λαγκαδάς - Οσσα - Βερτίσκος.
Με τις πέντε αυτές γραμμές εκτελούνταν καθημερινά 28 δρομολόγια, ενώ το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, πριν τις διακόψει, είχε προχωρήσει από την περασμένη Παρασκευή σε σημαντική μείωσή τους. Ετσι, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, στις συγκεκριμένες γραμμές εκτελέστηκαν δέκα δρομολόγια ημερησίως.
Απομόνωση
«Όλος ο δήμος είναι από χτες... στην απομόνωση, αφού έμεινε χωρίς συγκοινωνία. Περίπου 26.000 κάτοικοι σε 38 χωριά έμειναν εκτός συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης», αναφέρει ο δήμαρχος Βόβλης, Δημήτρης Γαλαμάτης. Ο συγκεκριμένος δήμος εξυπηρετείται αποκλειστικά από το ΚΤΕΛ, αφού δεν υπάρχει σύνδεση με τον ΟΑΣΘ.
«Τα ΚΤΕΛ έχουν στην περιοχή σταθερούς, καθημερινούς επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται τόσο εσωτερικά, στο δήμο, όσο και για να μεταβούν στη Θεσσαλονίκη, για διάφορους λόγους: υπηρεσίες, μόρφωση, υγεία, ψυχαγωγία κ.λπ. Μετακινήσεις με τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ, όμως, πραγματοποιούν και λιγότερο σταθεροί επιβάτες. Από την ακινητοποίηση των λεωφορείων πλήττονται όλοι», υπογραμμίζει ο κ. Γαλαμάτης.
Καταλήγοντας, ο δήμαρχος Βόλβης επισημαίνει ότι σήμερα η διοίκηση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κλήθηκε να συμμετάσχει σε έκτακτο δημοτικό συμβούλιο, το οποίο συγκαλείται για το θέμα. «Καλέσαμε τη διοίκηση του ΚΤΕΛ, για να συζητήσουμε το πρόβλημα, ώστε να ενημερωθούμε αναλυτικά και να διεκδικήσουμε λύσεις», επισημαίνει ο κ. Γαλαμάτης.
Με ΙΧ
«Περίπου ο μισός δήμος δε διαθέτει από χτες συγκοινωνία. Την ίδια ώρα, φοβόμαστε ότι από το ερχόμενο Σάββατο θα μείνει χωρίς συγκοινωνία και ο υπόλοιπος, αφού ο ΟΑΣΘ μας ενημέρωσε ότι θα σταματήσει και αυτός να δρομολογεί τα λεωφορεία του», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Λαγκαδά, Στέλιος Σισκούδης.
Όπως εξηγεί, χωρίς συγκοινωνία έμειναν τρεις από τις επτά δημοτικές ενότητες Λαγκαδά, οι οποίες περιλαμβάνουν 14 χωριά όπου ζουν περισσότεροι από 8.000 κάτοικοι. «Το πρόβλημα είναι σημαντικό. Υπάρχει κόσμος που χρησιμοποιεί το ΚΤΕΛ καθημερινά για να πάει στη δουλειά του. Ο κόσμος αυτός βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη ξεκρέμαστος», καταλήγει ο κ. Σισκούδης.
1.000.000 ευρώ
Το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τη διοίκησή του, έχει λαμβάνειν, μέχρι σήμερα, περίπου 1 εκατ. ευρώ. Αναλυτικότερα, περίπου 200.000 ευρώ του χρωστά ο ΟΑΣΘ, για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, ως αποζημίωση για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στο πρώην επαρχείο Λαγκαδά και τη μείωση του κομίστρου σε πέντε πρώην καποδιστριακούς δήμους.
Περίπου 300.000 ευρώ του οφείλουν επτά πρώην δήμοι του νομού για την εκτέλεση ενός προγράμματος της ΚΕΔΚΕ («Συνκοινωνία»), το 2009. Τέλος, άλλες 500.000 ευρώ οφείλονται στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τη μεταφορά των μαθητών.
Λεωφορεία ΟΑΣΘ... τέλος από το Σάββατο
Στο μεταξύ ο ΟΑΣΘ, διά του προέδρου του, Χρήστου Στεφανίδη, επιμένει ότι, αν δεν μπουν χρήματα στα ταμεία του, τότε από το Σάββατο σταματά όλα τα δρομολόγια, αφού δε θα έχει πετρέλαιο για να μετακινήσει τα λεωφορεία του! Όπως επισημαίνει ο κ. Στεφανίδης, τα χρέη της Πολιτείας προς τον ΟΑΣΘ ανέρχονται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ (περίπου 80), εκ των οποίων τα 5,5 εκατ., με βάση απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου, έπρεπε να είχαν καταβληθεί μέχρι τις 31 του περασμένου Οκτωβρίου.
Χτες ο κ. Στεφανίδης είχε τηλεφωνικό ραντεβού με στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, σε μια προσπάθεια εξεύρεσης λύσης. Το ραντεβού, ωστόσο, δεν πραγματοποιήθηκε και πήρε αναβολή για σήμερα.
«Αν δοθούν τα 5,5 εκατ. ευρώ, μπορεί να μη λυθεί το πρόβλημα οριστικά, όμως έστω και προσωρινά τα λεωφορεία θα μπορούν να συνεχίσουν τα δρομολόγιά τους, αφού και οι εργαζόμενοι θα πληρωθούν αλλά και οι πιστωτές», υπογραμμίζει ο κ. Στεφανίδης, ο οποίος δηλώνει ξεκάθαρα ότι, αν δε δοθούν χρήματα, τότε θα συγκαλέσει στο τέλος της εβδομάδας έκτακτο διοικητικό συμβούλιο, με θέμα τη διακοπή της κυκλοφορίας όλων των λεωφορείων.
Επισημαίνει, πάντως, ότι, ακόμη κι αν οι μέτοχοι αποφασίσουν τη συνέχιση της κυκλοφορίας των λεωφορείων χωρίς να έχουν δοθεί χρήματα, ακόμη κι αν οι πιστωτές δεχτούν να διαθέσουν καύσιμα επί πιστώσει, οι εργαζόμενοι έχουν δηλώσει ότι, αν δεν πληρωθούν, θα ακινητοποιήσουν τα λεωφορεία, προχωρώντας σε επίσχεση εργασίας.
Πηγή: newsbeast
* * * Xrysa * * *- Διαχειριστής
- Χώρα :
Φύλλο :
Τόπος : Agrinio
Ηλικία : 42
Δημοσιεύσεις : 3081
Έλαβες ευχαριστώ : 143
Browser :
Παρόμοια θέματα
» «Χειρόφρενο» στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
» Σταματά τη μεταφορά μαθητών το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας
» Σώθηκαν από θαύμα επιβάτες και οδηγός του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
» Τα ΚΤΕΛ πάνε Ελαιώνα
» Κάηκε λεωφορείο του ΚΤΕΛ
» Σταματά τη μεταφορά μαθητών το ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας
» Σώθηκαν από θαύμα επιβάτες και οδηγός του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
» Τα ΚΤΕΛ πάνε Ελαιώνα
» Κάηκε λεωφορείο του ΚΤΕΛ
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp