Έως 90.000 οι πελάτες της Evima στη Θεσσαλία
Σελίδα 1 από 1
Έως 90.000 οι πελάτες της Evima στη Θεσσαλία
Έως 90.000 οι πελάτες της Evima στη Θεσσαλία
Σε περίπου 80.000 – 90.000 εκτιμώνται οι πελάτες της Evima στη Θεσσαλία, που βρίσκονται από την περασμένη Παρασκευή στον «αέρα», μετά την ανάκληση της άδειας της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρίας από την Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος, Δημήτριο Παπανικολάου, μόνον στη Λάρισα, εκτιμάται ότι οι πελάτες της Evima ανέρχονται σε περίπου 25.000 – 30.000. Ο κ. Παπανικολάου –όπως και άλλοι εκπρόσωποι των ασφαλιστών- εκτιμούν ότι το επόμενο διάστημα ο κλάδος θα διέλθει από τις «συμπληγάδες» της οικονομικής συγκυρίας, με τον αριθμό των εταιριών που θα παραμείνουν στην ελληνική αγορά να συρρικνώνεται. Στο μεταξύ, πληθαίνουν στους ελληνικούς δρόμους τα ανασφάλιστα, αλλά και τα ασυντήρητα οχήματα.
Η Evima είχε κερδίσει το καταναλωτικό κοινό «ρίχνοντας» στην αγορά ασφάλιστρα που κατατάσσονται στην κατηγορία των μεσαίων προς χαμηλών τιμών. Ενδεικτικά, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόσφερε ασφαλιστήρια συμβόλαια για αγροτικά οχήματα περίπου στα 90 ευρώ το εξάμηνο και για τα επιβατικά περίπου στα 110- 120 ευρώ το εξάμηνο. Παράλληλα, είχε λανσάρει και συμβόλαια τρίμηνης διάρκειας. Οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους 30 ημέρες να απευθυνθούν σε άλλη ασφαλιστική εταιρία.
Το πλαίσιο που ισχύει έχει ως εξής: Αστική Ευθύνη από την κυκλοφορία οχημάτων (υλική ζημία και σωματική βλάβη τρίτου, μόνο): Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου ισχύουν για 30 ημέρες από την ημερομηνία ανάκλησης της άδειας της εταιρίας (N 400/70 αρ.3 παρ.6 σε συνδυασμό με ΠΔ 237/86 αρ.25 παρ.4). Μετά την παρέλευση του διαστήματος αυτού οι ιδιοκτήτες οχημάτων οφείλουν να ασφαλιστούν σε άλλη ασφαλιστική εταιρία. Σε περίπτωση που προκαλέσουν ατύχημα εντός του διαστήματος των 30 ημερών, ο παθών θα αποζημιωθεί από το «Επικουρικό Κεφάλαιο Αστικής Ευθύνης εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων» (ΝΠΙΔ).
Το μέρος των ασφαλίστρων που έχει καταβληθεί για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία ανάκλησης έως την λήξη ισχύος του ασφαλιστηρίου (μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα) επιστρέφεται στους ασφαλισμένους (αρ. 3 παρ. 6 Ν.Δ. 400/1970) από τον εκκαθαριστή. Εκκρεμείς δίκες συνεχίζονται από το Επικουρικό Κεφάλαιο. Ασφαλιστήρια λοιπών κλάδων ζημιών: Τριάντα ημέρες μετά την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της εταιρίας θεωρούνται αυτοδίκαια λυμένες όλες οι ασφαλιστικές συμβάσεις της.
Οι έχοντες απαιτήσεις από τους λοιπούς κλάδους ζημιών, όπως και από τα καταβληθέντα - μη δεδουλευμένα – ασφάλιστρα, θα ικανοποιηθούν κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον εκκαθαριστή. Οι ασφαλισμένοι στην εταιρία δύνανται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της (http://www.evima.gr), καθώς και από υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά, από ώρα 10.00 έως 14.00 στα τηλέφωνα της εταιρίας και από τον επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης στο τηλέφωνο 6949 962802.
«ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ»
Η ανάκληση της άδειας της Evima σηματοδοτεί ακόμη ένα αρνητικό «ορόσημο» στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, φέρνοντας στην επιφάνεια τις αδυναμίες των εταιριών να ανταποκριθούν στις ανάγκες των εποπτικών κεφαλαίων που θα πρέπει να εμφανίζουν στις οικονομικές τους καταστάσεις, αλλά και την «αιματηρή» διαδικασία εξυγίανσης που συντελείται στον κλάδο τα τελευταία χρόνια –υπενθυμίζεται ότι έχουν προηγηθεί οι περιπτώσεις της Aspis Πρόνοια και της Commercial Value. Σύμφωνα με τον κ.Παπανικολάου, είναι αρκετές οι περιπτώσεις εταιριών που βρίσκονται στο «κόκκινο» και το επόμενο διάστημα δεν αποκλείεται να υπάρξουν κι άλλα «λουκέτα». Ο ίδιος εκτίμησε ότι ενώ σήμερα δραστηριοποιούνται περί τις 40 ασφαλιστικές εταιρίες (ελληνικές και πολυεθνικές) στην εγχώρια αγορά, είναι πάρα πολλές για τα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί, με αποτέλεσμα ο αριθμός τους να συρρικνωθεί. Ο ίδιος ανέφερε στην «Ε» πως μέχρι πριν από τρία χρόνια, στον ασφαλιστικό κλάδο δραστηριοποιούνταν περί τους 28.500 επαγγελματίες, ενώ στα τέλη του 2012 ο αριθμός αυτός είχε πέσει στους περίπου 12.000 –«μέχρι το 2014, μπορεί να έχουμε μείνει περίπου 5.000-6.000».
ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ...
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης, τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους ανέρχονται σε περίπου 2 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα περίπου 700.000-800.000 είναι οχήματα του δημοσίου. Τα υπόλοιπα 1,2 – 1,3 εκατομμύρια είναι ιδιωτών πολιτών.
Σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, οι πολίτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην επιλογή της ασφαλιστικής τους εταιρίας, να μην καταφεύγουν στο πιο φθηνό ασφάλιστρο που ακούν, χωρίς να κάνουν έρευνα αγοράς και να απευθύνονται σε σοβαρές εταιρείες.
...ΚΑΙ ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΑ
Τη δραματική κατάσταση που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους έρχονται να συμπληρώσουν τα στοιχεία που παραθέτει ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων Ν.Λάρισας, Δημήτρης Παληογιάννης. Σύμφωνα με τον κ. Παληογιάννη, πλέον, επισκευές γίνονται μόνον όταν το αυτοκίνητο μείνει στο δρόμο. «Οι περισσότεροι φτάνουν και ξεπερνούν το όριο των οχημάτων τους. Εκεί που το σέρβις πρέπει να γίνεται στα περίπου 15.000 χλμ, πλέον γίνεται στα 20.000 ή και 30.000 χλμ. Καταλήγουμε να κάνουμε εργασίες, πια, μόνον στην περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει στο δρόμο, οπότε αναγκαστικά έρχεται στο συνεργείο», σημείωσε στην «Ε».
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
«Νομικά διάτρητη η απόφαση»
Για βιαστική και χωρίς νομική κατοχύρωση απόφαση κάνει λόγο το Δ.Σ. της Evima Aσφαλιστικής σε ανακοίνωσή του, σε σχέση με την απόφαση της ΤτΕ για κλείσιμο της εταιρίας. Μάλιστα, στην ανακοίνωσή της η εταιρία υποστηρίζει ότι η απόφαση για ανάκληση της άδειας ενδέχεται «να έγινε μόνο και μόνο για την υφαρπαγή των 40.000.000 και πλέον ευρώ του ταμείου της, με σκοπό την ενίσχυση του παραπαίοντος Ν.Π.Ι.Δ. Επικουρικού Κεφαλαίου;». Στην ανακοίνωση επισημαίνονται μεταξύ άλλων τα εξής: «Αιφνιδιαστικά και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση έκλεισε η ασφαλιστική εταιρία EVIMA με μια απόφαση νομικά διάτρητη και ηθικά απαράδεκτη, που αποτελεί την κατάληξη μιας παράνομης μεθόδευσης ενεργειών, όπως μαρτυρούν όλα τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και αφορούν στην βιαστική και εσπευσμένη απόφαση της Eπιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος.
Σήμερα δρομολογήθηκαν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τη νόμιμη και δίκαιη υπεράσπιση της Εvima, που στο πλευρό της βρίσκονται το σύνολο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, των υπαλλήλων της αλλά και των πελατών της. Ισχύει άραγε το ενδεχόμενο, η ανάκληση της άδειας λειτουργίας της EVIMA, να έγινε μόνο και μόνο για την υφαρπαγή των 40.000.000 και πλέον ευρώ σε μετρητά του ταμείου της, με σκοπό την ενίσχυση του παραπαίοντος Ν.Π.Ι.Δ. Επικουρικού Κεφαλαίου; Το ποιος ευθύνεται για όλα αυτά πρέπει να διερευνηθεί, με κάθε πρόσφορο και νόμιμο τρόπο και αυτό πρέπει να γίνει άμεσα γιατί τα ερωτήματα είναι πολλά και σίγουρα θα ανακύψουν και άλλα στο άμεσο μέλλον».
Εφ. Ελευθερία (Μαρία Μίχου)
*thessalianews.gr
Σε περίπου 80.000 – 90.000 εκτιμώνται οι πελάτες της Evima στη Θεσσαλία, που βρίσκονται από την περασμένη Παρασκευή στον «αέρα», μετά την ανάκληση της άδειας της εν λόγω ασφαλιστικής εταιρίας από την Επιτροπή Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων (ΕΠΑΘ) της Τράπεζας της Ελλάδος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος, Δημήτριο Παπανικολάου, μόνον στη Λάρισα, εκτιμάται ότι οι πελάτες της Evima ανέρχονται σε περίπου 25.000 – 30.000. Ο κ. Παπανικολάου –όπως και άλλοι εκπρόσωποι των ασφαλιστών- εκτιμούν ότι το επόμενο διάστημα ο κλάδος θα διέλθει από τις «συμπληγάδες» της οικονομικής συγκυρίας, με τον αριθμό των εταιριών που θα παραμείνουν στην ελληνική αγορά να συρρικνώνεται. Στο μεταξύ, πληθαίνουν στους ελληνικούς δρόμους τα ανασφάλιστα, αλλά και τα ασυντήρητα οχήματα.
Η Evima είχε κερδίσει το καταναλωτικό κοινό «ρίχνοντας» στην αγορά ασφάλιστρα που κατατάσσονται στην κατηγορία των μεσαίων προς χαμηλών τιμών. Ενδεικτικά, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόσφερε ασφαλιστήρια συμβόλαια για αγροτικά οχήματα περίπου στα 90 ευρώ το εξάμηνο και για τα επιβατικά περίπου στα 110- 120 ευρώ το εξάμηνο. Παράλληλα, είχε λανσάρει και συμβόλαια τρίμηνης διάρκειας. Οι καταναλωτές έχουν στη διάθεσή τους 30 ημέρες να απευθυνθούν σε άλλη ασφαλιστική εταιρία.
Το πλαίσιο που ισχύει έχει ως εξής: Αστική Ευθύνη από την κυκλοφορία οχημάτων (υλική ζημία και σωματική βλάβη τρίτου, μόνο): Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου ισχύουν για 30 ημέρες από την ημερομηνία ανάκλησης της άδειας της εταιρίας (N 400/70 αρ.3 παρ.6 σε συνδυασμό με ΠΔ 237/86 αρ.25 παρ.4). Μετά την παρέλευση του διαστήματος αυτού οι ιδιοκτήτες οχημάτων οφείλουν να ασφαλιστούν σε άλλη ασφαλιστική εταιρία. Σε περίπτωση που προκαλέσουν ατύχημα εντός του διαστήματος των 30 ημερών, ο παθών θα αποζημιωθεί από το «Επικουρικό Κεφάλαιο Αστικής Ευθύνης εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων» (ΝΠΙΔ).
Το μέρος των ασφαλίστρων που έχει καταβληθεί για το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία ανάκλησης έως την λήξη ισχύος του ασφαλιστηρίου (μη δεδουλευμένα ασφάλιστρα) επιστρέφεται στους ασφαλισμένους (αρ. 3 παρ. 6 Ν.Δ. 400/1970) από τον εκκαθαριστή. Εκκρεμείς δίκες συνεχίζονται από το Επικουρικό Κεφάλαιο. Ασφαλιστήρια λοιπών κλάδων ζημιών: Τριάντα ημέρες μετά την οριστική ανάκληση της άδειας λειτουργίας της εταιρίας θεωρούνται αυτοδίκαια λυμένες όλες οι ασφαλιστικές συμβάσεις της.
Οι έχοντες απαιτήσεις από τους λοιπούς κλάδους ζημιών, όπως και από τα καταβληθέντα - μη δεδουλευμένα – ασφάλιστρα, θα ικανοποιηθούν κατόπιν αναγγελίας της απαίτησής τους στον εκκαθαριστή. Οι ασφαλισμένοι στην εταιρία δύνανται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της (http://www.evima.gr), καθώς και από υπαλλήλους της εκκαθάρισης, καθημερινά, από ώρα 10.00 έως 14.00 στα τηλέφωνα της εταιρίας και από τον επόπτη ασφαλιστικής εκκαθάρισης στο τηλέφωνο 6949 962802.
«ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ»
Η ανάκληση της άδειας της Evima σηματοδοτεί ακόμη ένα αρνητικό «ορόσημο» στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, φέρνοντας στην επιφάνεια τις αδυναμίες των εταιριών να ανταποκριθούν στις ανάγκες των εποπτικών κεφαλαίων που θα πρέπει να εμφανίζουν στις οικονομικές τους καταστάσεις, αλλά και την «αιματηρή» διαδικασία εξυγίανσης που συντελείται στον κλάδο τα τελευταία χρόνια –υπενθυμίζεται ότι έχουν προηγηθεί οι περιπτώσεις της Aspis Πρόνοια και της Commercial Value. Σύμφωνα με τον κ.Παπανικολάου, είναι αρκετές οι περιπτώσεις εταιριών που βρίσκονται στο «κόκκινο» και το επόμενο διάστημα δεν αποκλείεται να υπάρξουν κι άλλα «λουκέτα». Ο ίδιος εκτίμησε ότι ενώ σήμερα δραστηριοποιούνται περί τις 40 ασφαλιστικές εταιρίες (ελληνικές και πολυεθνικές) στην εγχώρια αγορά, είναι πάρα πολλές για τα δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί, με αποτέλεσμα ο αριθμός τους να συρρικνωθεί. Ο ίδιος ανέφερε στην «Ε» πως μέχρι πριν από τρία χρόνια, στον ασφαλιστικό κλάδο δραστηριοποιούνταν περί τους 28.500 επαγγελματίες, ενώ στα τέλη του 2012 ο αριθμός αυτός είχε πέσει στους περίπου 12.000 –«μέχρι το 2014, μπορεί να έχουμε μείνει περίπου 5.000-6.000».
ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ...
Όπως τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης, τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους ανέρχονται σε περίπου 2 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα περίπου 700.000-800.000 είναι οχήματα του δημοσίου. Τα υπόλοιπα 1,2 – 1,3 εκατομμύρια είναι ιδιωτών πολιτών.
Σύμφωνα με τον κ. Παπανικολάου, οι πολίτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην επιλογή της ασφαλιστικής τους εταιρίας, να μην καταφεύγουν στο πιο φθηνό ασφάλιστρο που ακούν, χωρίς να κάνουν έρευνα αγοράς και να απευθύνονται σε σοβαρές εταιρείες.
...ΚΑΙ ΑΣΥΝΤΗΡΗΤΑ
Τη δραματική κατάσταση που επικρατεί στους ελληνικούς δρόμους έρχονται να συμπληρώσουν τα στοιχεία που παραθέτει ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων Ν.Λάρισας, Δημήτρης Παληογιάννης. Σύμφωνα με τον κ. Παληογιάννη, πλέον, επισκευές γίνονται μόνον όταν το αυτοκίνητο μείνει στο δρόμο. «Οι περισσότεροι φτάνουν και ξεπερνούν το όριο των οχημάτων τους. Εκεί που το σέρβις πρέπει να γίνεται στα περίπου 15.000 χλμ, πλέον γίνεται στα 20.000 ή και 30.000 χλμ. Καταλήγουμε να κάνουμε εργασίες, πια, μόνον στην περίπτωση που το αυτοκίνητο μείνει στο δρόμο, οπότε αναγκαστικά έρχεται στο συνεργείο», σημείωσε στην «Ε».
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
«Νομικά διάτρητη η απόφαση»
Για βιαστική και χωρίς νομική κατοχύρωση απόφαση κάνει λόγο το Δ.Σ. της Evima Aσφαλιστικής σε ανακοίνωσή του, σε σχέση με την απόφαση της ΤτΕ για κλείσιμο της εταιρίας. Μάλιστα, στην ανακοίνωσή της η εταιρία υποστηρίζει ότι η απόφαση για ανάκληση της άδειας ενδέχεται «να έγινε μόνο και μόνο για την υφαρπαγή των 40.000.000 και πλέον ευρώ του ταμείου της, με σκοπό την ενίσχυση του παραπαίοντος Ν.Π.Ι.Δ. Επικουρικού Κεφαλαίου;». Στην ανακοίνωση επισημαίνονται μεταξύ άλλων τα εξής: «Αιφνιδιαστικά και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση έκλεισε η ασφαλιστική εταιρία EVIMA με μια απόφαση νομικά διάτρητη και ηθικά απαράδεκτη, που αποτελεί την κατάληξη μιας παράνομης μεθόδευσης ενεργειών, όπως μαρτυρούν όλα τα στοιχεία που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και αφορούν στην βιαστική και εσπευσμένη απόφαση της Eπιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος.
Σήμερα δρομολογήθηκαν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τη νόμιμη και δίκαιη υπεράσπιση της Εvima, που στο πλευρό της βρίσκονται το σύνολο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, των υπαλλήλων της αλλά και των πελατών της. Ισχύει άραγε το ενδεχόμενο, η ανάκληση της άδειας λειτουργίας της EVIMA, να έγινε μόνο και μόνο για την υφαρπαγή των 40.000.000 και πλέον ευρώ σε μετρητά του ταμείου της, με σκοπό την ενίσχυση του παραπαίοντος Ν.Π.Ι.Δ. Επικουρικού Κεφαλαίου; Το ποιος ευθύνεται για όλα αυτά πρέπει να διερευνηθεί, με κάθε πρόσφορο και νόμιμο τρόπο και αυτό πρέπει να γίνει άμεσα γιατί τα ερωτήματα είναι πολλά και σίγουρα θα ανακύψουν και άλλα στο άμεσο μέλλον».
Εφ. Ελευθερία (Μαρία Μίχου)
*thessalianews.gr
Παρόμοια θέματα
» Οριστικό «λουκέτο» στην ασφαλιστική εταιρεία Evima Group
» ΔΕΗ: 32.000 διακοπές ρεύματος στη Θεσσαλία
» Θεσσαλία: 395 συλλήψεις από την αστυνομία
» Περισσότερες οι γυναίκες στη Θεσσαλία
» Τα πρώτα χιόνια σε Ήπειρο και Θεσσαλία
» ΔΕΗ: 32.000 διακοπές ρεύματος στη Θεσσαλία
» Θεσσαλία: 395 συλλήψεις από την αστυνομία
» Περισσότερες οι γυναίκες στη Θεσσαλία
» Τα πρώτα χιόνια σε Ήπειρο και Θεσσαλία
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp