Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα
Σελίδα 1 από 1
Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα
Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα
«Γλύτωσαν» τελικά από τους ετήσιους ελέγχους ΚΤΕΟ τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα, καθώς οι ευρωβουλευτές εξέφρασαν την αντίθεσή τους σε σχετική πρόταση της Κομισιόν. Η πρόταση περιλαμβανόταν στο κείμενο μιας νέας οδηγίας για τον εναρμονισμό των κανόνων ασφαλείας στα οδικά μέσα μεταφοράς σε όλη την Ευρώπη.
τη συζήτηση που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι ευρωβουλευτές, στήριξαν την πρόταση της Κομισιόν να υποβάλλονται σε ελέγχους οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ, κι αυτό παρά την αντίθετη εισήγηση των 27.
Ωστόσο, στο θέμα των τρακτέρ, οι ευρωβουλευτές απέρριψαν την πρόταση της Κομισιόν, κρίνοντας ότι δεν συντρέχει λόγος για να επιβαρυνθούν οι αγρότες με το κόστος ενός ετήσιου τεχνικού ελέγχου.
Η αρχική πρόταση της Κομισιόν προέβλεπε υποχρεωτικό έλεγχο για όλα τα τρακτέρ που μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα πάνω από 40 χλμ./ώρα και για τα ρυμουλκούμενα που ζυγίζουν πάνω από 750 κιλά.
Χάρη στην παρέμβαση των ευρωβουλευτών η πρόταση τροποποιήθηκε και έτσι από ΚΤΕΟ θα περνάνε μόνο τα ρυμουλκούμενα που ζυγίζουν πάνω από 2 τόνους και τα τρακτέρ που χρησιμοποιούνται «κυρίως» σε δημόσιους δρόμους για μεταφορές και τα οποία έχουν μέγιστη ταχύτητα πάνω από 40 χιλιόμετρα την ώρα. Ακόμα, σύμφωνα με τους νέους κανόνες, τα έγγραφα όλων των οχημάτων θα φυλάσσονται σε ένα ηλεκτρονικό εθνικό μητρώο.
Τα κράτη που το επιθυμούν θα μπορούν να επιβάλουν αυστηρότερους κανόνες.
Η σημασία των τεχνικών ελέγχων
Η προσπάθεια για την αναμόρφωση του συστήματος ελέγχου των οχημάτων έχει ξεκινήσει από πέρυσι. Όπως υποστηρίζει η Κομισιόν, τα τεχνικά ελαττώματα ευθύνονται για το 6% των ατυχημάτων με παντός είδους οχήματα, πράγμα που σημαίνει 2.000 νεκρούς και πολύ περισσότερους τραυματίες κάθε χρόνο. Το 8 % των ατυχημάτων με παντός είδους δίκυκλα συνδέεται επίσης με τεχνικά ελαττώματα.
Πρόσφατες μελέτες στη Βρετανία και τη Γερμανία δείχνουν ότι έως και το 10% των αυτοκινήτων κάποια στιγμή παρουσιάζουν ελάττωμα, λόγω του οποίου ενδέχεται να μην περάσουν με επιτυχία τον τεχνικό έλεγχο. Επίσης, πολλά τεχνικά ελαττώματα με σοβαρές συνέπειες στην ασφάλεια (όπως το σύστημα ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας) δεν ελέγχονται με τους σήμερα ισχύοντες κανόνες.
*agronews.gr
«Γλύτωσαν» τελικά από τους ετήσιους ελέγχους ΚΤΕΟ τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα, καθώς οι ευρωβουλευτές εξέφρασαν την αντίθεσή τους σε σχετική πρόταση της Κομισιόν. Η πρόταση περιλαμβανόταν στο κείμενο μιας νέας οδηγίας για τον εναρμονισμό των κανόνων ασφαλείας στα οδικά μέσα μεταφοράς σε όλη την Ευρώπη.
τη συζήτηση που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι ευρωβουλευτές, στήριξαν την πρόταση της Κομισιόν να υποβάλλονται σε ελέγχους οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ, κι αυτό παρά την αντίθετη εισήγηση των 27.
Ωστόσο, στο θέμα των τρακτέρ, οι ευρωβουλευτές απέρριψαν την πρόταση της Κομισιόν, κρίνοντας ότι δεν συντρέχει λόγος για να επιβαρυνθούν οι αγρότες με το κόστος ενός ετήσιου τεχνικού ελέγχου.
Η αρχική πρόταση της Κομισιόν προέβλεπε υποχρεωτικό έλεγχο για όλα τα τρακτέρ που μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα πάνω από 40 χλμ./ώρα και για τα ρυμουλκούμενα που ζυγίζουν πάνω από 750 κιλά.
Χάρη στην παρέμβαση των ευρωβουλευτών η πρόταση τροποποιήθηκε και έτσι από ΚΤΕΟ θα περνάνε μόνο τα ρυμουλκούμενα που ζυγίζουν πάνω από 2 τόνους και τα τρακτέρ που χρησιμοποιούνται «κυρίως» σε δημόσιους δρόμους για μεταφορές και τα οποία έχουν μέγιστη ταχύτητα πάνω από 40 χιλιόμετρα την ώρα. Ακόμα, σύμφωνα με τους νέους κανόνες, τα έγγραφα όλων των οχημάτων θα φυλάσσονται σε ένα ηλεκτρονικό εθνικό μητρώο.
Τα κράτη που το επιθυμούν θα μπορούν να επιβάλουν αυστηρότερους κανόνες.
Η σημασία των τεχνικών ελέγχων
Η προσπάθεια για την αναμόρφωση του συστήματος ελέγχου των οχημάτων έχει ξεκινήσει από πέρυσι. Όπως υποστηρίζει η Κομισιόν, τα τεχνικά ελαττώματα ευθύνονται για το 6% των ατυχημάτων με παντός είδους οχήματα, πράγμα που σημαίνει 2.000 νεκρούς και πολύ περισσότερους τραυματίες κάθε χρόνο. Το 8 % των ατυχημάτων με παντός είδους δίκυκλα συνδέεται επίσης με τεχνικά ελαττώματα.
Πρόσφατες μελέτες στη Βρετανία και τη Γερμανία δείχνουν ότι έως και το 10% των αυτοκινήτων κάποια στιγμή παρουσιάζουν ελάττωμα, λόγω του οποίου ενδέχεται να μην περάσουν με επιτυχία τον τεχνικό έλεγχο. Επίσης, πολλά τεχνικά ελαττώματα με σοβαρές συνέπειες στην ασφάλεια (όπως το σύστημα ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας) δεν ελέγχονται με τους σήμερα ισχύοντες κανόνες.
*agronews.gr
Παρόμοια θέματα
» Δεν πέρασε η πρόταση Τσίπρα περί εξεταστικής για το Μνημόνιο
» Συνταγές τέλος από τα αγροτικά ιατρεία
» ΜΕΣΣΗΝΙΑ-Ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε όλα τα Αγροτικά Ιατρεία !
» Έκλεψαν μηχανήματα από λατομείο στη Βοιωτία
» ΕΦΙΑΛΤΗΣ- "Ρήμαξαν " Ελαιόκαρπο και μηχανήματα !
» Συνταγές τέλος από τα αγροτικά ιατρεία
» ΜΕΣΣΗΝΙΑ-Ηλεκτρονική συνταγογράφηση σε όλα τα Αγροτικά Ιατρεία !
» Έκλεψαν μηχανήματα από λατομείο στη Βοιωτία
» ΕΦΙΑΛΤΗΣ- "Ρήμαξαν " Ελαιόκαρπο και μηχανήματα !
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp