TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα

Πήγαινε κάτω

Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα Empty Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα

Δημοσίευση από ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM Παρ 12 Ιουλ - 18:01

Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα

«Γλύτωσαν» τελικά από τους ετήσιους ελέγχους ΚΤΕΟ τα τρακτέρ και τα αγροτικά μηχανήματα, καθώς οι ευρωβουλευτές εξέφρασαν την αντίθεσή τους σε σχετική πρόταση της Κομισιόν. Η πρόταση περιλαμβανόταν στο κείμενο μιας νέας οδηγίας για τον εναρμονισμό των κανόνων ασφαλείας στα οδικά μέσα μεταφοράς σε όλη την Ευρώπη.

τη συζήτηση που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα στην Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, οι ευρωβουλευτές, στήριξαν την πρόταση της Κομισιόν να υποβάλλονται σε ελέγχους οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ, κι αυτό παρά την αντίθετη εισήγηση των 27.

Ωστόσο, στο θέμα των τρακτέρ, οι ευρωβουλευτές απέρριψαν την πρόταση της Κομισιόν, κρίνοντας ότι δεν συντρέχει λόγος για να επιβαρυνθούν οι αγρότες με το κόστος ενός ετήσιου τεχνικού ελέγχου.

Η αρχική πρόταση της Κομισιόν προέβλεπε υποχρεωτικό έλεγχο για όλα τα τρακτέρ που μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα πάνω από 40 χλμ./ώρα και για τα ρυμουλκούμενα που ζυγίζουν πάνω από 750 κιλά.

Χάρη στην παρέμβαση των ευρωβουλευτών η πρόταση τροποποιήθηκε και έτσι από ΚΤΕΟ θα περνάνε μόνο τα ρυμουλκούμενα που ζυγίζουν πάνω από 2 τόνους και τα τρακτέρ που χρησιμοποιούνται «κυρίως» σε δημόσιους δρόμους για μεταφορές και τα οποία έχουν μέγιστη ταχύτητα πάνω από 40 χιλιόμετρα την ώρα. Ακόμα, σύμφωνα με τους νέους κανόνες, τα έγγραφα όλων των οχημάτων θα φυλάσσονται σε ένα ηλεκτρονικό εθνικό μητρώο.
Τα κράτη που το επιθυμούν θα μπορούν να επιβάλουν αυστηρότερους κανόνες.

Η σημασία των τεχνικών ελέγχων
Η προσπάθεια για την αναμόρφωση του συστήματος ελέγχου των οχημάτων έχει ξεκινήσει από πέρυσι. Όπως υποστηρίζει η Κομισιόν, τα τεχνικά ελαττώματα ευθύνονται για το 6% των ατυχημάτων με παντός είδους οχήματα, πράγμα που σημαίνει 2.000 νεκρούς και πολύ περισσότερους τραυματίες κάθε χρόνο. Το 8 % των ατυχημάτων με παντός είδους δίκυκλα συνδέεται επίσης με τεχνικά ελαττώματα.

Πρόσφατες μελέτες στη Βρετανία και τη Γερμανία δείχνουν ότι έως και το 10% των αυτοκινήτων κάποια στιγμή παρουσιάζουν ελάττωμα, λόγω του οποίου ενδέχεται να μην περάσουν με επιτυχία τον τεχνικό έλεγχο. Επίσης, πολλά τεχνικά ελαττώματα με σοβαρές συνέπειες στην ασφάλεια (όπως το σύστημα ABS και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας) δεν ελέγχονται με τους σήμερα ισχύοντες κανόνες.

*agronews.gr
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
Διαχειριστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Βασίλης
Τόπος Τόπος : Γαργαλιάνοι Μεσσηνίας
Ηλικία Ηλικία : 44
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 41153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 320
Browser Browser : Δεν πέρασε η πρόταση για ΚΤΕΟ σε τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα 41610

https://www.facebook.com//groups/trelostwnfm.forumgreek/ https://twitter.com/Trelostwnfm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης