TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας

Πήγαινε κάτω

Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας Empty Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας

Δημοσίευση από ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM Παρ 26 Ιουλ - 16:58

Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας

Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας 812C0613AA31320A0E3B09B9A2105C66

«Τα έκανα θάλασσα. Θέλω να πεθάνω», φέρεται να είπε ο Γκαρθόν
Η ισπανική αστυνομία θα ανακρίνει σήμερα τον μηχανοδηγό της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας υψηλής ταχύτητας, ο οποίος βρίσκεται στο επίκεντρο μιας από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην Ευρώπη που στοίχισε τη ζωή σε 80 ανθρώπους.

Το τρένο, που εκτελούσε δρομολόγιο από την Μαδρίτη στη Φερόλ με 218 επιβάτες, εκτροχιάστηκε σε μια στροφή το βράδυ της Τετάρτης κοντά στο Σαντιάγο δε Κομποστέλα.

Ο μηχανοδηγός Φρανθίσκο Χοσέ Γκαρθόν, ο οποίος παραδέχθηκε ότι το τρένο έτρεχε με ταχύτητα 190 χιλιομέτρων ανά ώρα σε μια στροφή όπου το όριο ταχύτητας είναι 80 χ.α.ώ., έχει τεθεί υπό κράτηση στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται και η αστυνομία ανακοίνωσε ότι έχει συλληφθεί διότι επέδειξε «αμέλεια», από «χθες στις 20:00» τοπική ώρα (21:00, ώρα Ελλάδας).

Είναι ανάμεσα στους 87 τραυματίες του δυστυχήματος οι οποίοι εξακολουθούν να νοσηλεύονται. Η κατάσταση 32 εξ αυτών θεωρείται κρίσιμη.

«Τα έκανα θάλασσα. Θέλω να πεθάνω», φέρεται να είπε ο Γκαρθόν μετά το δυστύχημα, σύμφωνα με την εφημερίδα Ελ Μούντο.




Τα οκτώ βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας εκτροχιάστηκαν, έπεσαν πάνω σε έναν τοίχο, μέρος τους έπιασε φωτιά ή κομματιάστηκε. Οι σιδηροτροχιές γέμισαν συντρίμμια και πτώματα. Εβδομήντα τρεις άνθρωποι σκοτώθηκαν επιτόπου, ενώ άλλοι επτά υπέκυψαν σε νοσοκομεία όπου διακομίστηκαν.

Οι ερευνητές πρόκειται να μελετήσουν τα δεδομένα που περιέχονται στο «μαύρο κουτί» του τρένου, μια συσκευή καταγραφής των δεδομένων κάθε δρομολογίου, και να εξετάσουν επίσης τα συστήματα ασφαλείας στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου.


Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας Fra1

Εάν υπήρχε ένα πιο προηγμένο σύστημα ασφαλείας εγκατεστημένο, ο 52χρονος Γκαρθόν θα είχε ειδοποιηθεί αυτόματα ότι έχει υπερβεί κατά πολύ το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής, επισήμανε η εφημερίδα Ελ Παΐς, παραπέμποντας στα αντίστοιχα συστήματα για τις γαλλικές υπερταχείες TGV. Ειδικοί επισήμαναν ότι εάν υπήρχε αυτό το πιο εξελιγμένο σύστημα θα μπορούσε να σταματήσει το συρμό ακόμη και μόνο του σε περίπτωση που το τρένο ανέπτυσσε υπερβολική ταχύτητα.

Στον πίνακα των οργάνων άναψε συναγερμός γιατί ο μηχανοδηγός είχε υπερβεί το όριο ταχύτητας, «κάτι το οποίο αναγνώρισε και ο ίδιος» ο Γκαρθόν, που «προσπάθησε να φρενάρει, χωρίς να μπορέσει να αποτρέψει την τραγωδία», τόνισε η Ελ Παΐς.


Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας Fra2

Το σύστημα ασφαλείας που είναι εγκαταστημένο στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, το ASFA (Anuncio de señales y frenado automatico), είναι «ένα σύστημα που εξαρτάται περισσότερο από τον ανθρώπινο παράγοντα», επισήμανε ο Χουάν Χεσούς Γκαρθία Φράιλε, γενικός γραμματέας του συνδικάτου των μηχανοδηγών, σύμφωνα με την εφημερίδα.

Στο μεταξύ, ιατροδικαστές αναμένεται να αναγνωρίσουν άλλα επτά θύματα σήμερα.

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ επιβεβαίωσε ότι ένας πολίτης των ΗΠΑ είναι ανάμεσα στους νεκρούς, ενώ σύμφωνα με ισπανικά μέσα ενημέρωσης ανάμεσα στα θύματα είναι επίσης ένας υπήκοος της Δομινικανής Δημοκρατίας, ένας του Μεξικού κι ένας της Κολομβίας.

Το δυστύχημα είναι το χειρότερο στο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας AVE που έχει σημειωθεί ποτέ και το πιο αιματηρό σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα της Ιβηρικής από το 1972, όταν σε μια σύγκρουση δύο τρένων κοντά στη Σεβίλλη έχασαν τη ζωή τους 86 άνθρωποι.


Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας Fra3

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας σιδηροδρόμων Renfe, ο μηχανοδηγός εργάζεται σε αυτή 30 χρόνια κι υπηρετεί ως μηχανοδηγός για σχεδόν 13 χρόνια – από το 2000. Χειριζόταν συρμούς υψηλής ταχύτητας σε αυτή τη γραμμή εδώ και περίπου ένα χρόνο.

Η ασφάλεια των ισπανικών σιδηροδρόμων θεωρείται καλύτερη από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο – κατατάσσεται 18η ανάμεσα στις 27 χώρες στον κατάλογο βάσει θανάτων ανά διανυθέντα χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ΕΟΣ). Σημειώθηκαν συνολικά 218 σιδηροδρομικά ατυχήματα και δυστυχήματα στην Ισπανία από το 2008 ως το 2011, απολογισμός που είναι πολύ κατώτερος του μέσου όρου στην ΕΕ, που έφτασε τα 426 την αντίστοιχη περίοδο.

Ο πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι, ο οποίος κατάγεται από τη Γαλικία, επισκέφθηκε τον τόπο του δυστυχήματος και το νοσοκομείο όπου νοσηλεύονται οι περισσότεροι τραυματίες χθες, ενώ κήρυξε τριήμερο εθνικό πένθος. Ο μονάρχης Χουάν Κάρλος και η βασίλισσα Σοφία επισκέφθηκαν τραυματίες.

*newsbeast.gr
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
Διαχειριστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Βασίλης
Τόπος Τόπος : Γαργαλιάνοι Μεσσηνίας
Ηλικία Ηλικία : 45
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 41153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 320
Browser Browser : Ανακρίνεται ο μηχανοδηγός της μοιραίας αμαξοστοιχίας 41610

https://www.facebook.com//groups/trelostwnfm.forumgreek/ https://twitter.com/Trelostwnfm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης