Η νέα προσιτή πρόταση της Honda
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Η νέα προσιτή πρόταση της Honda
Η νέα προσιτή πρόταση της Honda
Το μοντέρνο και νεανικό Wave 110i
Με σχεδίαση που κινείται στο πνεύμα της εποχής, απλά μηχανικά μέρη και την υπογραφή της Honda στα πλαστικά του, το νέο Wave 110i προσφέρει οικονομία και πρακτικότητα.
Η παράδοση της ιαπωνικής εταιρείας στην κατασκευή παπιών, είναι κάτι παραπάνω από μεγάλη. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το θρυλικό Super Cub, με τη βοήθεια του οποίου η Honda κατάφερε να γίνει ο νούμερο ένα κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως; Αυτή δεν ήταν παρά μόνο η αρχή, με πιο πρόσφατες επιτυχίες τα GLX, Astrea Grand και βέβαια, έναν από τους βασιλιάδες της ελληνικής αγοράς, το Innova, να έχουν γράψει με χρυσά γράμματα τη δική τους ιστορία.
Το σερί των επιτυχημένων μοντέλων στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των παπιών, έρχεται να συνεχίσει το νέο Wave 110i. Μία πρόταση που, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Honda, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα προσιτή στο ευρύ κοινό χωρίς να γίνονται θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας κατασκευής, της οικονομίας καυσίμου και του κόστους χρήσης και συντήρησης.
Αυτά τα δύο τελευταία είναι που βρίσκονται και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το Wave 110i και αναμένεται να κάνουν τη διαφορά, τόσο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, όσο φυσικά και όταν θα έρθει η στιγμή για να πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη περιοδική συντήρηση.
Αισθητική: Μοντέρνο και νεανικό
Αυτές οι δύο λέξεις αρκούν για να περιγράψουν το Wave 110i και, από όποια μεριά και αν το κοιτάξει κανείς, θα συμφωνήσει. Στόχος της εταιρείας είναι προφανώς και το μικρότερο σε ηλικία κοινό που ψάχνει να βρει ένα χαμηλού κόστους μεταφορικό μέσο το οποίο, όμως, ανταποκρίνεται και στα αισθητικά του κριτήρια.
Δύο χρώματα για τη βαφή και σοβαρά γραφικά, διάφανα κρύσταλλα για τα φωτιστικά του σώματα, αιχμηρά φλας ενσωματωμένα στην ποδιά και μαύρες αλουμινένιες ζάντες που προσθέτουν ένα σπορ τόνο στην κατασκευή, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του. Η σχεδίαση του προβολέα με το πολυεδρικό κάτοπτρο αλλά και αυτή των πλαστικών του ρύγχους, δεν ξεφεύγουν από το γενικότερο οικογενειακό look των μικρότερων μοντέλων της Honda, ωστόσο, διαθέτουν τον απαραίτητο δυναμισμό που τα κάνει να ξεχωρίζουν και να δίνουν το δικό τους στίγμα.
Κινητήρας: Με στόχο την οικονομία
Για την κίνησή του, το Wave χρησιμοποιεί ένα απλό αρχιτεκτονικά μοτέρ που έχει σαν κύριο στόχο του τη μακροζωία και την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση βενζίνης. Είναι μονοκύλινδρο, αερόψυκτο και με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και δύο βαλβίδες και, σύμφωνα με τη Honda, μπορεί να καλύψει 210 χλμ. με ένα μόλις γέμισμα, κάτι που σημαίνει ότι, η κατανάλωσή του δεν ξεπερνά τα 1,75 λίτρα/100 χλμ!
Η τροφοδοσία του πραγματοποιείται από το γνωστό ψεκασμό PGM-FΙ της ιαπωνικής εταιρίας. Σε συνδυασμό με το σύστημα εμπλουτισμού των καυσαερίων με οξυγόνο καταφέρνει να υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 3. Η απόδοση του αγγίζει τους 8,5 ίππους και τα 0,88 Kgm ροπής στις 7.500 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Πλαίσιο/αναρτήσεις: Στο επίκεντρο η ευελιξία
Τόσο οι αναρτήσεις του Wave, όσο και το πλαίσιο του έχουν μελετηθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο και με σκοπό να προσφέρουν τα μέγιστα όσον αφορά στην άνεση του αναβάτη και στη φιλική και ξεκούραστη συμπεριφορά στα μποτιλιαρισμένα κάντρα των μεγαλουπόλεων. Η Honda κάνει ειδικά λόγο για το ατσάλινο πλαίσιο του που είναι κατασκευασμένο από σωλήνες τετραγωνικής διατομής. Επισημαίνει δε ότι, τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά επιλέχθηκαν έτσι, ώστε να μεταφέρει στον αναβάτη την αίσθηση του απόλυτου ελέγχου αλλά και της αέρινης κίνησης.
Με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα μόλις 1.227 χλστ. τη γωνία κάστερ στις 26,5 μοίρες και το ίχνος στα 68 χλστ., όλα δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με μία αστική «αλεπού» όσον αφορά στην ευελιξία, κάτι που μένει να αποδειχθεί και στην πράξη. Το βάρος του παπιού δεν ξεπερνά τα 99 κιλά, πλήρες υγρών, και πολύ εύκολα σχηματίζεται η εικόνα που θέλει το Wave να…ξεχύνεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν να είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου.
Φρένα/Τροχοί: Πληρούν τις προδιαγραφές
Κλασικές και δοκιμασμένες χαρακτηρίζονται οι λύσεις που χρησιμοποίησε η ιαπωνική εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα. Οι πεντάμπρατσες αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών, πέρα από τον τομέα της εμφάνισης, συνεισφέρουν και σε αυτόν της οδηγικής συμπεριφοράς, αφού είναι πιο άκαμπτες από τις αντίστοιχες ακτινωτές. Για τον εμπρόσθιο τροχό, η ιαπωνική εταιρία επέλεξε ένα δίσκο διαμέτρου 220 χλστ., ενώ στον πίσω τροχό τοποθέτησε ένα ταμπούρο με διάμετρο 110 χλστ.
Πηγή: mototriti.gr
Το μοντέρνο και νεανικό Wave 110i
Με σχεδίαση που κινείται στο πνεύμα της εποχής, απλά μηχανικά μέρη και την υπογραφή της Honda στα πλαστικά του, το νέο Wave 110i προσφέρει οικονομία και πρακτικότητα.
Η παράδοση της ιαπωνικής εταιρείας στην κατασκευή παπιών, είναι κάτι παραπάνω από μεγάλη. Ποιος μπορεί να ξεχάσει το θρυλικό Super Cub, με τη βοήθεια του οποίου η Honda κατάφερε να γίνει ο νούμερο ένα κατασκευαστής δικύκλων παγκοσμίως; Αυτή δεν ήταν παρά μόνο η αρχή, με πιο πρόσφατες επιτυχίες τα GLX, Astrea Grand και βέβαια, έναν από τους βασιλιάδες της ελληνικής αγοράς, το Innova, να έχουν γράψει με χρυσά γράμματα τη δική τους ιστορία.
Το σερί των επιτυχημένων μοντέλων στην εξαιρετικά δημοφιλή κατηγορία των παπιών, έρχεται να συνεχίσει το νέο Wave 110i. Μία πρόταση που, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Honda, αναμένεται να είναι ιδιαίτερα προσιτή στο ευρύ κοινό χωρίς να γίνονται θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας κατασκευής, της οικονομίας καυσίμου και του κόστους χρήσης και συντήρησης.
Αυτά τα δύο τελευταία είναι που βρίσκονται και στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το Wave 110i και αναμένεται να κάνουν τη διαφορά, τόσο στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, όσο φυσικά και όταν θα έρθει η στιγμή για να πραγματοποιηθεί η καθιερωμένη περιοδική συντήρηση.
Αισθητική: Μοντέρνο και νεανικό
Αυτές οι δύο λέξεις αρκούν για να περιγράψουν το Wave 110i και, από όποια μεριά και αν το κοιτάξει κανείς, θα συμφωνήσει. Στόχος της εταιρείας είναι προφανώς και το μικρότερο σε ηλικία κοινό που ψάχνει να βρει ένα χαμηλού κόστους μεταφορικό μέσο το οποίο, όμως, ανταποκρίνεται και στα αισθητικά του κριτήρια.
Δύο χρώματα για τη βαφή και σοβαρά γραφικά, διάφανα κρύσταλλα για τα φωτιστικά του σώματα, αιχμηρά φλας ενσωματωμένα στην ποδιά και μαύρες αλουμινένιες ζάντες που προσθέτουν ένα σπορ τόνο στην κατασκευή, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του. Η σχεδίαση του προβολέα με το πολυεδρικό κάτοπτρο αλλά και αυτή των πλαστικών του ρύγχους, δεν ξεφεύγουν από το γενικότερο οικογενειακό look των μικρότερων μοντέλων της Honda, ωστόσο, διαθέτουν τον απαραίτητο δυναμισμό που τα κάνει να ξεχωρίζουν και να δίνουν το δικό τους στίγμα.
Κινητήρας: Με στόχο την οικονομία
Για την κίνησή του, το Wave χρησιμοποιεί ένα απλό αρχιτεκτονικά μοτέρ που έχει σαν κύριο στόχο του τη μακροζωία και την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση βενζίνης. Είναι μονοκύλινδρο, αερόψυκτο και με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και δύο βαλβίδες και, σύμφωνα με τη Honda, μπορεί να καλύψει 210 χλμ. με ένα μόλις γέμισμα, κάτι που σημαίνει ότι, η κατανάλωσή του δεν ξεπερνά τα 1,75 λίτρα/100 χλμ!
Η τροφοδοσία του πραγματοποιείται από το γνωστό ψεκασμό PGM-FΙ της ιαπωνικής εταιρίας. Σε συνδυασμό με το σύστημα εμπλουτισμού των καυσαερίων με οξυγόνο καταφέρνει να υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 3. Η απόδοση του αγγίζει τους 8,5 ίππους και τα 0,88 Kgm ροπής στις 7.500 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Πλαίσιο/αναρτήσεις: Στο επίκεντρο η ευελιξία
Τόσο οι αναρτήσεις του Wave, όσο και το πλαίσιο του έχουν μελετηθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο και με σκοπό να προσφέρουν τα μέγιστα όσον αφορά στην άνεση του αναβάτη και στη φιλική και ξεκούραστη συμπεριφορά στα μποτιλιαρισμένα κάντρα των μεγαλουπόλεων. Η Honda κάνει ειδικά λόγο για το ατσάλινο πλαίσιο του που είναι κατασκευασμένο από σωλήνες τετραγωνικής διατομής. Επισημαίνει δε ότι, τα γεωμετρικά του χαρακτηριστικά επιλέχθηκαν έτσι, ώστε να μεταφέρει στον αναβάτη την αίσθηση του απόλυτου ελέγχου αλλά και της αέρινης κίνησης.
Με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα μόλις 1.227 χλστ. τη γωνία κάστερ στις 26,5 μοίρες και το ίχνος στα 68 χλστ., όλα δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με μία αστική «αλεπού» όσον αφορά στην ευελιξία, κάτι που μένει να αποδειχθεί και στην πράξη. Το βάρος του παπιού δεν ξεπερνά τα 99 κιλά, πλήρες υγρών, και πολύ εύκολα σχηματίζεται η εικόνα που θέλει το Wave να…ξεχύνεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα σαν να είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου.
Φρένα/Τροχοί: Πληρούν τις προδιαγραφές
Κλασικές και δοκιμασμένες χαρακτηρίζονται οι λύσεις που χρησιμοποίησε η ιαπωνική εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα. Οι πεντάμπρατσες αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών, πέρα από τον τομέα της εμφάνισης, συνεισφέρουν και σε αυτόν της οδηγικής συμπεριφοράς, αφού είναι πιο άκαμπτες από τις αντίστοιχες ακτινωτές. Για τον εμπρόσθιο τροχό, η ιαπωνική εταιρία επέλεξε ένα δίσκο διαμέτρου 220 χλστ., ενώ στον πίσω τροχό τοποθέτησε ένα ταμπούρο με διάμετρο 110 χλστ.
Πηγή: mototriti.gr
Παρόμοια θέματα
» To Honda NSX ντεμπουτάρει τον Αύγουστο.
» H Honda ετοιμάζει νέο CBR400R
» Ευρωπαική πρεμιέρα για το Honda NSX
» Το νέο Honda Civic
» Η Honda αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το NSX
» H Honda ετοιμάζει νέο CBR400R
» Ευρωπαική πρεμιέρα για το Honda NSX
» Το νέο Honda Civic
» Η Honda αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για το NSX
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp