«Πως η Μεσσηνία έγινε η νέα Μύκονος» εξηγεί με άρθρο του το capital.gr
Σελίδα 1 από 1
«Πως η Μεσσηνία έγινε η νέα Μύκονος» εξηγεί με άρθρο του το capital.gr
«Πως η Μεσσηνία έγινε η νέα Μύκονος» εξηγεί με άρθρο του το capital.gr
Για χρόνια αποτελούσε το δημοφιλέστερο και πιο διαφημισμένο ελληνικό προορισμό. Φέτος όμως η Μύκονος «αναγκάζεται» να παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα πρωταθλήτρια των τουριστικών αφίξεων, την Καλαμάτα. Η πρωτεύουσα της Μεσσηνίας κατάφερε να σημειώσει, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, θεαματική αύξηση 44,4% στις αφίξεις, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από το κοσμοπολίτικο νησί των ανέμων (26%). Η Καλαμάτα μάλιστα άφησε πίσω της και άλλους αναγνωρίσιμους προορισμούς, όπως τα Χανιά, τη Σαντορίνη, την Κεφαλονιά, την Ζάκυνθο, την Κω και τη Ρόδο, με την επισκεψιμότητά της να συνεχίζεται μέχρι και τα μέσα του Νοεμβρίου.
Όπως εκτιμούν παράγοντες της τουριστικής αγοράς, καταλυτική για την απογείωση της Καλαμάτας, αλλά και ακολούθως ολόκληρου του νομού, και στο κομμάτι των εσόδων από τον τουρισμό και στο real estate, ήταν η αναβάθμιση των υποδομών της περιοχής, με αφετηρία τη λειτουργία της υπερπολυτελούς σύνθετης ξενοδοχειακής μονάδας «Costa Navarino». Ακόμη και κύκλοι του υπουργείου Τουρισμού επιβεβαιώνουν ότι οι στοχευμένες επενδύσεις που έγιναν στο νομό, με αφορμή την κατασκευή του θέρετρου, αποτέλεσαν το βασικό λόγο που η Καλαμάτα βούλιαξε το καλοκαίρι από τουρίστες, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, πέρα από το ξεπερασμένο πλέον μοντέλο «ήλιος- θάλασσα». Στελέχη του χώρου υπενθυμίζουν βέβαια πως η κατασκευή του «Costa Navarino» πέρασε δια πυρός και σιδήρου, αφού απαιτήθηκαν πάνω από 3.000 υπογραφές αρμόδιων υπουργών και απλών υπηρεσιακών παραγόντων για να λάβει σάρκα και οστά η πρώτη φάση της επένδυσης.
Όλοι αναγνωρίζουν επίσης ότι ο αυτοκινητόδρομος της Ολυμπίας Οδού, που θα φτάσει έως την Πάτρα, και η φετινή ενίσχυση του αεροδρομίου της Καλαμάτας με πέντε τακτικές αεροπορικές συνδέσεις και οκτώ γραμμές τσάρτερ προς της κορυφαίες ευρωπαϊκές αγορές (μεταξύ των οποίων η Μόσχα, η Στοκχόλμη, το Μόναχο, το Μιλάνο και το Λονδίνο από τις low cost εταιρίες Ryanair και Easy Jet) ήταν το «κλειδί» της τουριστικής έκρηξης της Μεσσηνίας.
Το μήνυμα που μεταφέρουν οι επιχειρηματίες του τουρισμού πλέον είναι ότι χωρίς τις απαραίτητες επενδύσεις, δεν θα είναι εφικτή η προσφορά υπηρεσιών υψηλού επιπέδου σε τουρίστες με απαιτήσεις, που κατά βάση αφήνουν τα περισσότερα χρήματα. Στο πλαίσιο αυτό δεν είναι τυχαία η επιλογή της Μεσσηνίας για την κατασκευή δύο καταδυτικών πάρκων: στο θαλάσσιο χώρο εντός του κηρυγμένου ενάλιου αρχαιολογικού χώρου στον Κόλπο του Ναυαρίνο, όπου από το 1978 είναι βυθισμένο το δεξαμενόπλοιο Irene Serenade, ένα από τα μεγαλύτερα επισκέψιμα ναυάγια του κόσμου, και στον ενάλιο αρχαιολογικό χώρο της Μεθώνης, πλησίον της νήσου Σαπιέντζα στην άκρα Σπίθα. Τα δύο πάρκα έχουν προγραμματιστεί να λειτουργήσουν μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, προσφέροντας στην περιοχή ουσιώδες συγκριτικό πλεονέκτημα στη διεθνή τουριστική αγορά, καθώς γύρω από τα πάρκα θα αναπτυχθούν καταδυτικά κέντρα και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης των επισκεπτών.
Το συγκεκριμένο μήνυμα φαίνεται να έχει περάσει και στην ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού, που μέσα στο καλοκαίρι έφερε έστω και καθυστερημένα προς ψήφιση το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό για την προώθηση των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων. Αποτελεί εξάλλου κοινό τόπο πως μπορεί οι ενέργειες προβολής και μάρκετινγκ που προωθούνται για την τόνωση του τουριστικού ρεύματος τα επόμενα χρόνια να είναι έως ένα βαθμό απαραίτητες, χωρίς όμως σοβαρές επενδύσεις, το προϊόν της Ελλάδας θα υπολείπεται κατά πολύ έναντι των ανταγωνιστών.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:capital.gr
*tharrosnews.gr
Για χρόνια αποτελούσε το δημοφιλέστερο και πιο διαφημισμένο ελληνικό προορισμό. Φέτος όμως η Μύκονος «αναγκάζεται» να παραδώσει τα σκήπτρα στη νέα πρωταθλήτρια των τουριστικών αφίξεων, την Καλαμάτα. Η πρωτεύουσα της Μεσσηνίας κατάφερε να σημειώσει, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, θεαματική αύξηση 44,4% στις αφίξεις, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από το κοσμοπολίτικο νησί των ανέμων (26%). Η Καλαμάτα μάλιστα άφησε πίσω της και άλλους αναγνωρίσιμους προορισμούς, όπως τα Χανιά, τη Σαντορίνη, την Κεφαλονιά, την Ζάκυνθο, την Κω και τη Ρόδο, με την επισκεψιμότητά της να συνεχίζεται μέχρι και τα μέσα του Νοεμβρίου.
Όπως εκτιμούν παράγοντες της τουριστικής αγοράς, καταλυτική για την απογείωση της Καλαμάτας, αλλά και ακολούθως ολόκληρου του νομού, και στο κομμάτι των εσόδων από τον τουρισμό και στο real estate, ήταν η αναβάθμιση των υποδομών της περιοχής, με αφετηρία τη λειτουργία της υπερπολυτελούς σύνθετης ξενοδοχειακής μονάδας «Costa Navarino». Ακόμη και κύκλοι του υπουργείου Τουρισμού επιβεβαιώνουν ότι οι στοχευμένες επενδύσεις που έγιναν στο νομό, με αφορμή την κατασκευή του θέρετρου, αποτέλεσαν το βασικό λόγο που η Καλαμάτα βούλιαξε το καλοκαίρι από τουρίστες, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, πέρα από το ξεπερασμένο πλέον μοντέλο «ήλιος- θάλασσα». Στελέχη του χώρου υπενθυμίζουν βέβαια πως η κατασκευή του «Costa Navarino» πέρασε δια πυρός και σιδήρου, αφού απαιτήθηκαν πάνω από 3.000 υπογραφές αρμόδιων υπουργών και απλών υπηρεσιακών παραγόντων για να λάβει σάρκα και οστά η πρώτη φάση της επένδυσης.
Όλοι αναγνωρίζουν επίσης ότι ο αυτοκινητόδρομος της Ολυμπίας Οδού, που θα φτάσει έως την Πάτρα, και η φετινή ενίσχυση του αεροδρομίου της Καλαμάτας με πέντε τακτικές αεροπορικές συνδέσεις και οκτώ γραμμές τσάρτερ προς της κορυφαίες ευρωπαϊκές αγορές (μεταξύ των οποίων η Μόσχα, η Στοκχόλμη, το Μόναχο, το Μιλάνο και το Λονδίνο από τις low cost εταιρίες Ryanair και Easy Jet) ήταν το «κλειδί» της τουριστικής έκρηξης της Μεσσηνίας.
Το μήνυμα που μεταφέρουν οι επιχειρηματίες του τουρισμού πλέον είναι ότι χωρίς τις απαραίτητες επενδύσεις, δεν θα είναι εφικτή η προσφορά υπηρεσιών υψηλού επιπέδου σε τουρίστες με απαιτήσεις, που κατά βάση αφήνουν τα περισσότερα χρήματα. Στο πλαίσιο αυτό δεν είναι τυχαία η επιλογή της Μεσσηνίας για την κατασκευή δύο καταδυτικών πάρκων: στο θαλάσσιο χώρο εντός του κηρυγμένου ενάλιου αρχαιολογικού χώρου στον Κόλπο του Ναυαρίνο, όπου από το 1978 είναι βυθισμένο το δεξαμενόπλοιο Irene Serenade, ένα από τα μεγαλύτερα επισκέψιμα ναυάγια του κόσμου, και στον ενάλιο αρχαιολογικό χώρο της Μεθώνης, πλησίον της νήσου Σαπιέντζα στην άκρα Σπίθα. Τα δύο πάρκα έχουν προγραμματιστεί να λειτουργήσουν μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, προσφέροντας στην περιοχή ουσιώδες συγκριτικό πλεονέκτημα στη διεθνή τουριστική αγορά, καθώς γύρω από τα πάρκα θα αναπτυχθούν καταδυτικά κέντρα και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης των επισκεπτών.
Το συγκεκριμένο μήνυμα φαίνεται να έχει περάσει και στην ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού, που μέσα στο καλοκαίρι έφερε έστω και καθυστερημένα προς ψήφιση το ειδικό χωροταξικό για τον τουρισμό για την προώθηση των μεγάλων τουριστικών επενδύσεων. Αποτελεί εξάλλου κοινό τόπο πως μπορεί οι ενέργειες προβολής και μάρκετινγκ που προωθούνται για την τόνωση του τουριστικού ρεύματος τα επόμενα χρόνια να είναι έως ένα βαθμό απαραίτητες, χωρίς όμως σοβαρές επενδύσεις, το προϊόν της Ελλάδας θα υπολείπεται κατά πολύ έναντι των ανταγωνιστών.
Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:capital.gr
*tharrosnews.gr
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp