TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Γιατί όταν κινδυνεύουμε πρέπει να καλούμε αμέσως το «112» -Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα

Πήγαινε κάτω

Γιατί όταν κινδυνεύουμε πρέπει να καλούμε αμέσως το «112» -Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα Empty Γιατί όταν κινδυνεύουμε πρέπει να καλούμε αμέσως το «112» -Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα

Δημοσίευση από ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM Τρι 11 Φεβ - 18:35

Γιατί όταν κινδυνεύουμε πρέπει να καλούμε αμέσως το «112» -Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα

Ο τριψήφιος αριθμός 112 είναι αυτός που θα πρέπει ο κάθε πολίτης να έχει στο νου του μόλις βρεθεί σε κάποια έκτακτη ανάγκη. Μάλιστα βάσει των στοιχείων που δίνει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με ρυθμό 50% φέτος και 36% πέρυσι αυξήθηκε ο αριθμός των πολιτών που εξυπηρετούνται στην Ελλάδα μέσω του 112 όταν βρέθηκαν σε κατάσταση επείγουσας ανάγκης.

Συγκεκριμένα, το 2013, το 112 εξυπηρέτησε 35.451 περιστατικά έναντι 23.674 το 2012 και 15.104 το 2011. Αύξηση σημειώθηκε και στην ενεργοποίηση της διαδικασίας εντοπισμού θέσης καλούντος, με 118 περιπτώσεις το 2013, έναντι έναντι 95 το 2012 και 54 το 2011.

Οι ειδικευμένοι χειριστές του κέντρου «112», απαντούν και εξυπηρετούν εξατομικευμένα στον πολίτη που καλεί και κινητοποιούν μία, δύο ή και περισσότερες, ανάλογα με το περιστατικό, Υπηρεσίες Εκτάκτων Αναγκών για να του προσφέρουν βοήθεια. Έτσι, σε περιστατικά που απαιτείται για παράδειγμα ταυτόχρονη ενεργοποίηση δυνάμεων της Πυροσβεστικής και του ΕΚΑΒ, ο πολίτης που βρίσκεται σε κίνδυνο δεν χρειάζεται να καλέσει και στους δύο ή περισσότερους αντίστοιχους αριθμούς έκτακτης ανάγκης: Καλεί το 112 και ενεργοποιούνται ταυτόχρονα για να του προσφέρουν βοήθεια οι δύο ή περισσότερες υπηρεσίες.

Σε περιστατικά έκτακτης ανάγκης η κλήση στο «112» στην Ελλάδα:

Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα.
Ηχογραφεί την συνομιλία στη διάρκεια της κλήσης έκτακτης ανάγκης, για να γίνεται άμεση καταγραφή στοιχείων.
Ενεργοποιεί αυτόματα τη διαδικασία εντοπισμού θέσης καλούντος για να οδηγηθούν στον πολίτη που έχει ανάγκη οι αρχές.
Συνδέει με το κέντρο ακόμα και αν το κινητό τηλέφωνο από το οποίο γίνεται η κλήση δεν έχει κάρτα SIM ή βρίσκεται εκτός δικτύου του.
Εξασφαλίζει πρόσβαση ακόμα και χωρίς τηλεκάρτα από δημόσιο τηλεφωνικό θάλαμο ή χωρίς ενεργή σύνδεση από σταθερό τηλέφωνο.
Δεν χρεώνει περιαγωγή σε άλλα εθνικά ή διεθνή δίκτυα, αν ο πολίτης που καλεί βρίσκεται εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Απαντά στα ελληνικά, στα αγγλικά ή στα γαλλικά.
Ταυτίζεται με τον αριθμό «επείγουσας ανάγκης».

Πότε καθιερώθηκε το «112»

Το «112» καθιερώθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση το 1991, ως ο Ενιαίος Ευρωπαϊκός Αριθμός 'Εκτακτης Ανάγκης. Στην Ελλάδα, το «112» λειτουργεί ταυτόχρονα με άλλους εθνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης, αν και είναι ο προεπιλεγμένος αριθμός «επείγουσας ανάγκης» που εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού και στον οποίο γίνεται κλήση από σημεία όπου δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου.

Το «112» είναι ο μοναδικός αριθμός έκτακτης ανάγκης που συνδέεται με δυνατότητα εντοπισμού γεωγραφικής θέσης καλούντος:
Εάν ένας πολίτης βρίσκεται σε κίνδυνο σε σημείο που του είναι άγνωστο ή σε περιοχή την οποία δεν μπορεί να προσδιορίσει γεωγραφικά, όταν καλεί τις Αρχές Έκτακτης Ανάγκης, η καλύτερη επιλογή είναι να καλέσει το «112». Η διαδικασία εντοπισμού θέσης καλούντος ενεργοποιείται αυτόματα. Έτσι, ακόμα και αν στη συνέχεια χάσει το σήμα του, εξαντληθεί η μπαταρία του τηλεφώνου του, ή πάψει να είναι σε θέση να επικοινωνήσει με τις Αρχές, το σήμα κινδύνου έχει σταλεί. Οι Αρχές έχουν κινητοποιηθεί και έχουν ξεκινήσει την αναζήτησή του για να του προσφέρουν βοήθεια. Οι διαχειριστές του «112» έχουν ειδοποιήσει άμεσα την Ελληνική Αστυνομία, το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας, το Πυροσβεστικό Σώμα, το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή, ή και συνδυασμό αυτών, ανάλογα με την έκτακτη ανάγκη που κατέγραψαν. Η βοήθεια είναι καθ' οδόν.

Το 2013, το «112» στην Ελλάδα δέχθηκε 2.866.794 κλήσεις

Ο αρμόδιος φορέας για τη διαχείριση του «112» στην Ελλάδα είναι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη. Το ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της «Υπηρεσίας Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης 112» (ΥΚΕΑ 112) λειτουργεί για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Πολιιτκής Προστασίας, στις κεντρικές εγκαταστάσεις του ΟΤΕ και είναι στελεχωμένο με ειδικευμένους χειριστές σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Για περισσότερες πληροφορίες οι πολίτες μπορούν να επισκεφθούν τη νέα ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση [Μόνο οι διαχειριστές επιτρέπεται να δουν αυτόν το σύνδεσμο.] και στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής [Μόνο οι διαχειριστές επιτρέπεται να δουν αυτόν το σύνδεσμο.] Μπορούν επίσης να μοιραστούν τη δική τους εμπειρία από την κλήση του «112» ή των άλλων αριθμών επείγουσας ανάγκης, στο ειδικό πεδίο με τίτλο «καταγράψτε τη δική σας εμπειρία» που θα βρουν στο κεντρικό μενού της ιστοσελίδας της ΓΓΠΠ.

[Μόνο οι διαχειριστές επιτρέπεται να δουν αυτόν το σύνδεσμο.]
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
Διαχειριστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Βασίλης
Τόπος Τόπος : Γαργαλιάνοι Μεσσηνίας
Ηλικία Ηλικία : 44
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 41153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 320
Browser Browser : Γιατί όταν κινδυνεύουμε πρέπει να καλούμε αμέσως το «112» -Απαντά σε 9 δευτερόλεπτα 41610

https://www.facebook.com//groups/trelostwnfm.forumgreek/ https://twitter.com/Trelostwnfm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης