TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Τα κορυφαία Supersport 600άρια

Πήγαινε κάτω

Τα κορυφαία Supersport 600άρια Empty Τα κορυφαία Supersport 600άρια

Δημοσίευση από ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM Τετ 8 Φεβ - 19:25

Τα κορυφαία Supersport 600άρια

Τα κορυφαία Supersport 600άρια F53C76E389429CF0FCB4F271D37AD859

Οι εκπρόσωποι μιας κατηγορίας κατάλληλης για πίστα παρά για δρόμο
Η κατηγορία Supersport 600 έχει να επιδείξει κορυφαία τεχνολογία και εξίσου υψηλό επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών. Το αποτέλεσμα από Suzuki, Honda και Yamaha είναι αν μη τι άλλο, εκρηκτικό.

Πρόκειται ίσως για την κατηγορία με τον πιο «στενόμυαλο» και μονομανή προορισμό. Όλα τα στοιχεία των εν λόγω μοτοσικλετών φωνάζουν από μακριά «πίστα». Τετρακύλινδροι κινητήρες που δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους στις χαμηλές στροφές, απίστευτα στενό powerband στις υπέρ-υψηλές στροφές, αγωνιστική στάση οδήγησης υπεύθυνη για κράμπες σε καρπούς και σβέρκο, αδυναμία μεταφοράς δεύτερου ατόμου για αποστάσεις άνω των λίγων χιλιομέτρων και ακόρεστη δίψα για καύσιμο, όταν κρατάς το γκάζι ανοιχτό.

Στην καθημερινή οδήγηση, ένα Supersport 600 θα ήταν η τελευταία επιλογή των περισσότερων αναβατών. Στην πίστα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Honda CBR 600RR

Σύμφωνα με τη Honda, το τέταρτης γενιάς CBR 600RR είναι πιο κοντά από ποτέ στο αγωνιστικό RC212V. Οι τεχνολογίες που διαθέτει το καθιστούν μία από τις πιο κατάλληλες προτάσεις για την πίστα, ωστόσο η προσθήκη συνδυασμένου C-ABS (πρώτη φορά σε supersport μοτοσικλέτα) το φέρνει και πιο κοντά από ποτέ στο δρόμο!

Το φέρινγκ του CBR 600RR επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο επιθετικό και αεροδυναμικό, ενώ απέκτησε και νέες εισαγωγές αέρα. Τόσο μπροστά όσο και πίσω, τα φανάρια και τα φλας έχουν αντικατασταθεί με νέα, τα οποία θυμίζουν πολύ aftermarket επιλογές.




Τα κορυφαία Supersport 600άρια HondaCBR2

Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας των 120 ίππων του CBR δέχθηκε κάποιες αλλαγές, μεταξύ άλλων, στην κυλινδροκεφαλή και τα πιστόνια, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα της εξάτμισης. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής, από τις 8.000 σ.α.λ. έως τις 12.000 σ.α.λ. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει ram-air, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που βελτιώνουν την απόδοσή του.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια HondaCBR3

Το νέο χαρακτηριστικό των φρένων του CBR 600RR είναι οι ελαφρύτερες, μπροστινές, τετραπίστονες, monobloc δαγκάνες, οι οποίες «αγκαλιάζουν» δύο δίσκους των 310 χιλ. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραλείπεται και η προσθήκη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνδυασμένου ABS (για πρώτη φορά στην κατηγορία), το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο ώστε να μετατρέπει το να κάνει φιλικότερο, αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο το απότομο φρενάρισμα σε κατάσταση ανάγκης. Η τιμή του μοντέλου είναι τα 10.960 ευρώ.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια HondaCBR4

Suzuki GSX-R 600

Αισθητικά, οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο νέο προβολέα, που πλέον έχει τις λάμπες κάθετα αντί για οριζόντια. Μαζί με τον προβολέα, το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας έγινε αιχμηρότερο, ενώ άλλαξε σχεδίαση, ακόμα και το τμήμα των αεραγωγών του Ram-Air. Η ζελατίνα είναι πλέον φιμέ. Νέο όμως είναι ολόκληρο το φέρινγκ, με αρκετά κομμάτια να αποτελούνται από ανθρακόνημα, γεγονός που δίνει πόντους αισθητικούς, αλλά και λειτουργικούς, καθώς χάθηκε βάρος ακόμα και από τα πλαστικά!


Τα κορυφαία Supersport 600άρια SuzukiGSXR1

Νέο είναι και το ρεζερβουάρ, που για το 2011 έχασε τη μικρή… καμπούρα που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην τάπα, ενώ μεγάλωσαν και οι χώροι που έχει στα πλάγια ο αναβάτης για να βολεύει τα γόνατα του. Το γεγονός είναι πως αυτός ο κινητήρας είναι μεν πολύ ελαστικός, όμως χαμηλά είναι αρκετά αδύναμος και ζητάει έντονο στροφάρισμα για να βγάλει το καλό του πρόσωπο στην επιφάνεια.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια SuzukiGSXR2

Αν μάλιστα προσπαθήσει κάποιος να κινηθεί στο στεγνό οδόστρωμα με το πρόγραμμα «Β», αισθάνεται πως το GSX-R επιταχύνει πάρα πολύ ράθυμα, ενώ δυσκολεύεται να πετύχει και ικανοποιητική τελική. Παρόλα αυτά, αν συγκριθεί η ασθενική απόδοση του GSX-R 600 χαμηλά (που είναι χαρακτηριστικό περισσότερο της κατηγορίας και όχι του Suzuki) με τα υπόλοιπα Supersport, φαίνεται πως το Suzuki είναι, αν όχι το κορυφαίο, σίγουρα τότε ανάμεσα στα top 2 Supersport σε απόδοση (126 ίπποι).

Τα κορυφαία Supersport 600άρια SuzukiGSXR3

Όσο περισσότερο πιέζονται οι αναρτήσεις, τόσο καλύτερα συμπεριφέρονται, γεμίζοντας τον αναβάτη με απόλυτη εμπιστοσύνη προς το GSX-R. Στις στροφές το GSX-R 600 αποδεικνύεται ένα από τα ευκολότερα Supersport στην οδήγηση, τόσο στις αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης, όσο και στη σταθερότητα μέσα στη στροφή, αλλά και στο βίαιο φρενάρισμα. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να αγγίξει τα όρια της κατασκευής του στο δημόσιο δρόμο. Η τιμή του είναι τα 13.395 ευρώ.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια SuzukiGSXR4

Yamaha YZF-R6

Αισθητικά, το άγριο R6 έχει το τελικό χαμηλά, κάτω από τον κινητήρα, σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις της συγκέντρωσης των μαζών. Ο κινητήρας του R6 που αποδίδει 126 ίππους, χαμηλά είναι αδύναμος και απαιτεί μπόλικο πατινάρισμα από το συμπλέκτη για να έρθει στην καλή του περιοχή.


Τα κορυφαία Supersport 600άρια YamahaYZFR61

Μπορεί η Yamaha να έχει με τη σειρά της προικίσει το 600 της με τεχνολογία αιχμής για να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά της δύναμής του, όμως ό,τι και να λέει το press-kit, ο χαρακτήρας του R6 παραμένει σκληροπυρηνικός και αγωνιστικός. Η καθημερινή κίνηση σε χαλαρούς ρυθμούς μαζί του ταλαιπωρεί και κουράζει. Κι όμως, ο Μίστερ Χάιντ κρύβεται πίσω από τη γωνία και αναπνέει βαριά στην πλάτη του αναβάτη κάθε φορά που ξεπερνάει τις 10.000 σ.α.λ.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια YamahaYZFR62

Λίγες χιλιάδες στροφές φτάνουν για να μεταμορφωθεί μια δύστροπη σε καθημερινή χρήση μοτοσικλέτα σε κοφτερό σπαθί σαμουράι και το χαμόγελο του αναβάτη να φτάσει μέχρι το σβέρκο του. Στο δρόμο, το μπροστινό σύστημα είναι αποκαλυπτικά άμεσο, παρέχοντας τεράστια εμπιστοσύνη και λεπτομερή πληροφόρηση σε όλα τα οδοστρώματα και σε όλες τις κλίσεις.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια YamahaYZFR63

Το Deltabox πλαίσιο τελευταίας γενιάς είναι άμεμπτο. Και ανοίγοντας το γκάζι στη στροφή με το κακό οδόστρωμα, το R6 πλαγιολισθαίνει απολαυστικά, προκαλώντας παραμιλητά. Επιπλέον, η προσθήκη νέων ηλεκτρονικών συστημάτων YCC-I (Yamaha Chip-Controlled Intake) και η ρύθμιση του προϋπάρχοντος (YCC-T) Yamaha Chip-Controlled Throttle) εκ νέου, είχαν ως αποτέλεσμα ένα R6 που αποτελεί ένα καθαρόαιμο hi-tec όπλο για την πίστα.

Τα κορυφαία Supersport 600άρια YamahaYZFR64

Πηγή: mototriti.gr
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM
Διαχειριστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Άντρας
Όνομα : Βασίλης
Τόπος Τόπος : Γαργαλιάνοι Μεσσηνίας
Ηλικία Ηλικία : 45
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 41153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 320
Browser Browser : Τα κορυφαία Supersport 600άρια 41610

https://www.facebook.com//groups/trelostwnfm.forumgreek/ https://twitter.com/Trelostwnfm

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης