Τα κορυφαία Supersport 600άρια
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Τα κορυφαία Supersport 600άρια
Τα κορυφαία Supersport 600άρια
Οι εκπρόσωποι μιας κατηγορίας κατάλληλης για πίστα παρά για δρόμο
Η κατηγορία Supersport 600 έχει να επιδείξει κορυφαία τεχνολογία και εξίσου υψηλό επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών. Το αποτέλεσμα από Suzuki, Honda και Yamaha είναι αν μη τι άλλο, εκρηκτικό.
Πρόκειται ίσως για την κατηγορία με τον πιο «στενόμυαλο» και μονομανή προορισμό. Όλα τα στοιχεία των εν λόγω μοτοσικλετών φωνάζουν από μακριά «πίστα». Τετρακύλινδροι κινητήρες που δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους στις χαμηλές στροφές, απίστευτα στενό powerband στις υπέρ-υψηλές στροφές, αγωνιστική στάση οδήγησης υπεύθυνη για κράμπες σε καρπούς και σβέρκο, αδυναμία μεταφοράς δεύτερου ατόμου για αποστάσεις άνω των λίγων χιλιομέτρων και ακόρεστη δίψα για καύσιμο, όταν κρατάς το γκάζι ανοιχτό.
Στην καθημερινή οδήγηση, ένα Supersport 600 θα ήταν η τελευταία επιλογή των περισσότερων αναβατών. Στην πίστα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Honda CBR 600RR
Σύμφωνα με τη Honda, το τέταρτης γενιάς CBR 600RR είναι πιο κοντά από ποτέ στο αγωνιστικό RC212V. Οι τεχνολογίες που διαθέτει το καθιστούν μία από τις πιο κατάλληλες προτάσεις για την πίστα, ωστόσο η προσθήκη συνδυασμένου C-ABS (πρώτη φορά σε supersport μοτοσικλέτα) το φέρνει και πιο κοντά από ποτέ στο δρόμο!
Το φέρινγκ του CBR 600RR επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο επιθετικό και αεροδυναμικό, ενώ απέκτησε και νέες εισαγωγές αέρα. Τόσο μπροστά όσο και πίσω, τα φανάρια και τα φλας έχουν αντικατασταθεί με νέα, τα οποία θυμίζουν πολύ aftermarket επιλογές.
Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας των 120 ίππων του CBR δέχθηκε κάποιες αλλαγές, μεταξύ άλλων, στην κυλινδροκεφαλή και τα πιστόνια, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα της εξάτμισης. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής, από τις 8.000 σ.α.λ. έως τις 12.000 σ.α.λ. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει ram-air, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που βελτιώνουν την απόδοσή του.
Το νέο χαρακτηριστικό των φρένων του CBR 600RR είναι οι ελαφρύτερες, μπροστινές, τετραπίστονες, monobloc δαγκάνες, οι οποίες «αγκαλιάζουν» δύο δίσκους των 310 χιλ. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραλείπεται και η προσθήκη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνδυασμένου ABS (για πρώτη φορά στην κατηγορία), το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο ώστε να μετατρέπει το να κάνει φιλικότερο, αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο το απότομο φρενάρισμα σε κατάσταση ανάγκης. Η τιμή του μοντέλου είναι τα 10.960 ευρώ.
Suzuki GSX-R 600
Αισθητικά, οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο νέο προβολέα, που πλέον έχει τις λάμπες κάθετα αντί για οριζόντια. Μαζί με τον προβολέα, το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας έγινε αιχμηρότερο, ενώ άλλαξε σχεδίαση, ακόμα και το τμήμα των αεραγωγών του Ram-Air. Η ζελατίνα είναι πλέον φιμέ. Νέο όμως είναι ολόκληρο το φέρινγκ, με αρκετά κομμάτια να αποτελούνται από ανθρακόνημα, γεγονός που δίνει πόντους αισθητικούς, αλλά και λειτουργικούς, καθώς χάθηκε βάρος ακόμα και από τα πλαστικά!
Νέο είναι και το ρεζερβουάρ, που για το 2011 έχασε τη μικρή… καμπούρα που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην τάπα, ενώ μεγάλωσαν και οι χώροι που έχει στα πλάγια ο αναβάτης για να βολεύει τα γόνατα του. Το γεγονός είναι πως αυτός ο κινητήρας είναι μεν πολύ ελαστικός, όμως χαμηλά είναι αρκετά αδύναμος και ζητάει έντονο στροφάρισμα για να βγάλει το καλό του πρόσωπο στην επιφάνεια.
Αν μάλιστα προσπαθήσει κάποιος να κινηθεί στο στεγνό οδόστρωμα με το πρόγραμμα «Β», αισθάνεται πως το GSX-R επιταχύνει πάρα πολύ ράθυμα, ενώ δυσκολεύεται να πετύχει και ικανοποιητική τελική. Παρόλα αυτά, αν συγκριθεί η ασθενική απόδοση του GSX-R 600 χαμηλά (που είναι χαρακτηριστικό περισσότερο της κατηγορίας και όχι του Suzuki) με τα υπόλοιπα Supersport, φαίνεται πως το Suzuki είναι, αν όχι το κορυφαίο, σίγουρα τότε ανάμεσα στα top 2 Supersport σε απόδοση (126 ίπποι).
Όσο περισσότερο πιέζονται οι αναρτήσεις, τόσο καλύτερα συμπεριφέρονται, γεμίζοντας τον αναβάτη με απόλυτη εμπιστοσύνη προς το GSX-R. Στις στροφές το GSX-R 600 αποδεικνύεται ένα από τα ευκολότερα Supersport στην οδήγηση, τόσο στις αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης, όσο και στη σταθερότητα μέσα στη στροφή, αλλά και στο βίαιο φρενάρισμα. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να αγγίξει τα όρια της κατασκευής του στο δημόσιο δρόμο. Η τιμή του είναι τα 13.395 ευρώ.
Yamaha YZF-R6
Αισθητικά, το άγριο R6 έχει το τελικό χαμηλά, κάτω από τον κινητήρα, σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις της συγκέντρωσης των μαζών. Ο κινητήρας του R6 που αποδίδει 126 ίππους, χαμηλά είναι αδύναμος και απαιτεί μπόλικο πατινάρισμα από το συμπλέκτη για να έρθει στην καλή του περιοχή.
Μπορεί η Yamaha να έχει με τη σειρά της προικίσει το 600 της με τεχνολογία αιχμής για να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά της δύναμής του, όμως ό,τι και να λέει το press-kit, ο χαρακτήρας του R6 παραμένει σκληροπυρηνικός και αγωνιστικός. Η καθημερινή κίνηση σε χαλαρούς ρυθμούς μαζί του ταλαιπωρεί και κουράζει. Κι όμως, ο Μίστερ Χάιντ κρύβεται πίσω από τη γωνία και αναπνέει βαριά στην πλάτη του αναβάτη κάθε φορά που ξεπερνάει τις 10.000 σ.α.λ.
Λίγες χιλιάδες στροφές φτάνουν για να μεταμορφωθεί μια δύστροπη σε καθημερινή χρήση μοτοσικλέτα σε κοφτερό σπαθί σαμουράι και το χαμόγελο του αναβάτη να φτάσει μέχρι το σβέρκο του. Στο δρόμο, το μπροστινό σύστημα είναι αποκαλυπτικά άμεσο, παρέχοντας τεράστια εμπιστοσύνη και λεπτομερή πληροφόρηση σε όλα τα οδοστρώματα και σε όλες τις κλίσεις.
Το Deltabox πλαίσιο τελευταίας γενιάς είναι άμεμπτο. Και ανοίγοντας το γκάζι στη στροφή με το κακό οδόστρωμα, το R6 πλαγιολισθαίνει απολαυστικά, προκαλώντας παραμιλητά. Επιπλέον, η προσθήκη νέων ηλεκτρονικών συστημάτων YCC-I (Yamaha Chip-Controlled Intake) και η ρύθμιση του προϋπάρχοντος (YCC-T) Yamaha Chip-Controlled Throttle) εκ νέου, είχαν ως αποτέλεσμα ένα R6 που αποτελεί ένα καθαρόαιμο hi-tec όπλο για την πίστα.
Πηγή: mototriti.gr
Οι εκπρόσωποι μιας κατηγορίας κατάλληλης για πίστα παρά για δρόμο
Η κατηγορία Supersport 600 έχει να επιδείξει κορυφαία τεχνολογία και εξίσου υψηλό επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών. Το αποτέλεσμα από Suzuki, Honda και Yamaha είναι αν μη τι άλλο, εκρηκτικό.
Πρόκειται ίσως για την κατηγορία με τον πιο «στενόμυαλο» και μονομανή προορισμό. Όλα τα στοιχεία των εν λόγω μοτοσικλετών φωνάζουν από μακριά «πίστα». Τετρακύλινδροι κινητήρες που δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους στις χαμηλές στροφές, απίστευτα στενό powerband στις υπέρ-υψηλές στροφές, αγωνιστική στάση οδήγησης υπεύθυνη για κράμπες σε καρπούς και σβέρκο, αδυναμία μεταφοράς δεύτερου ατόμου για αποστάσεις άνω των λίγων χιλιομέτρων και ακόρεστη δίψα για καύσιμο, όταν κρατάς το γκάζι ανοιχτό.
Στην καθημερινή οδήγηση, ένα Supersport 600 θα ήταν η τελευταία επιλογή των περισσότερων αναβατών. Στην πίστα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Honda CBR 600RR
Σύμφωνα με τη Honda, το τέταρτης γενιάς CBR 600RR είναι πιο κοντά από ποτέ στο αγωνιστικό RC212V. Οι τεχνολογίες που διαθέτει το καθιστούν μία από τις πιο κατάλληλες προτάσεις για την πίστα, ωστόσο η προσθήκη συνδυασμένου C-ABS (πρώτη φορά σε supersport μοτοσικλέτα) το φέρνει και πιο κοντά από ποτέ στο δρόμο!
Το φέρινγκ του CBR 600RR επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο επιθετικό και αεροδυναμικό, ενώ απέκτησε και νέες εισαγωγές αέρα. Τόσο μπροστά όσο και πίσω, τα φανάρια και τα φλας έχουν αντικατασταθεί με νέα, τα οποία θυμίζουν πολύ aftermarket επιλογές.
Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας των 120 ίππων του CBR δέχθηκε κάποιες αλλαγές, μεταξύ άλλων, στην κυλινδροκεφαλή και τα πιστόνια, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα της εξάτμισης. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής, από τις 8.000 σ.α.λ. έως τις 12.000 σ.α.λ. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει ram-air, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που βελτιώνουν την απόδοσή του.
Το νέο χαρακτηριστικό των φρένων του CBR 600RR είναι οι ελαφρύτερες, μπροστινές, τετραπίστονες, monobloc δαγκάνες, οι οποίες «αγκαλιάζουν» δύο δίσκους των 310 χιλ. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραλείπεται και η προσθήκη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνδυασμένου ABS (για πρώτη φορά στην κατηγορία), το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο ώστε να μετατρέπει το να κάνει φιλικότερο, αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο το απότομο φρενάρισμα σε κατάσταση ανάγκης. Η τιμή του μοντέλου είναι τα 10.960 ευρώ.
Suzuki GSX-R 600
Αισθητικά, οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο νέο προβολέα, που πλέον έχει τις λάμπες κάθετα αντί για οριζόντια. Μαζί με τον προβολέα, το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας έγινε αιχμηρότερο, ενώ άλλαξε σχεδίαση, ακόμα και το τμήμα των αεραγωγών του Ram-Air. Η ζελατίνα είναι πλέον φιμέ. Νέο όμως είναι ολόκληρο το φέρινγκ, με αρκετά κομμάτια να αποτελούνται από ανθρακόνημα, γεγονός που δίνει πόντους αισθητικούς, αλλά και λειτουργικούς, καθώς χάθηκε βάρος ακόμα και από τα πλαστικά!
Νέο είναι και το ρεζερβουάρ, που για το 2011 έχασε τη μικρή… καμπούρα που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην τάπα, ενώ μεγάλωσαν και οι χώροι που έχει στα πλάγια ο αναβάτης για να βολεύει τα γόνατα του. Το γεγονός είναι πως αυτός ο κινητήρας είναι μεν πολύ ελαστικός, όμως χαμηλά είναι αρκετά αδύναμος και ζητάει έντονο στροφάρισμα για να βγάλει το καλό του πρόσωπο στην επιφάνεια.
Αν μάλιστα προσπαθήσει κάποιος να κινηθεί στο στεγνό οδόστρωμα με το πρόγραμμα «Β», αισθάνεται πως το GSX-R επιταχύνει πάρα πολύ ράθυμα, ενώ δυσκολεύεται να πετύχει και ικανοποιητική τελική. Παρόλα αυτά, αν συγκριθεί η ασθενική απόδοση του GSX-R 600 χαμηλά (που είναι χαρακτηριστικό περισσότερο της κατηγορίας και όχι του Suzuki) με τα υπόλοιπα Supersport, φαίνεται πως το Suzuki είναι, αν όχι το κορυφαίο, σίγουρα τότε ανάμεσα στα top 2 Supersport σε απόδοση (126 ίπποι).
Όσο περισσότερο πιέζονται οι αναρτήσεις, τόσο καλύτερα συμπεριφέρονται, γεμίζοντας τον αναβάτη με απόλυτη εμπιστοσύνη προς το GSX-R. Στις στροφές το GSX-R 600 αποδεικνύεται ένα από τα ευκολότερα Supersport στην οδήγηση, τόσο στις αστραπιαίες αλλαγές κατεύθυνσης, όσο και στη σταθερότητα μέσα στη στροφή, αλλά και στο βίαιο φρενάρισμα. Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να αγγίξει τα όρια της κατασκευής του στο δημόσιο δρόμο. Η τιμή του είναι τα 13.395 ευρώ.
Yamaha YZF-R6
Αισθητικά, το άγριο R6 έχει το τελικό χαμηλά, κάτω από τον κινητήρα, σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις της συγκέντρωσης των μαζών. Ο κινητήρας του R6 που αποδίδει 126 ίππους, χαμηλά είναι αδύναμος και απαιτεί μπόλικο πατινάρισμα από το συμπλέκτη για να έρθει στην καλή του περιοχή.
Μπορεί η Yamaha να έχει με τη σειρά της προικίσει το 600 της με τεχνολογία αιχμής για να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά της δύναμής του, όμως ό,τι και να λέει το press-kit, ο χαρακτήρας του R6 παραμένει σκληροπυρηνικός και αγωνιστικός. Η καθημερινή κίνηση σε χαλαρούς ρυθμούς μαζί του ταλαιπωρεί και κουράζει. Κι όμως, ο Μίστερ Χάιντ κρύβεται πίσω από τη γωνία και αναπνέει βαριά στην πλάτη του αναβάτη κάθε φορά που ξεπερνάει τις 10.000 σ.α.λ.
Λίγες χιλιάδες στροφές φτάνουν για να μεταμορφωθεί μια δύστροπη σε καθημερινή χρήση μοτοσικλέτα σε κοφτερό σπαθί σαμουράι και το χαμόγελο του αναβάτη να φτάσει μέχρι το σβέρκο του. Στο δρόμο, το μπροστινό σύστημα είναι αποκαλυπτικά άμεσο, παρέχοντας τεράστια εμπιστοσύνη και λεπτομερή πληροφόρηση σε όλα τα οδοστρώματα και σε όλες τις κλίσεις.
Το Deltabox πλαίσιο τελευταίας γενιάς είναι άμεμπτο. Και ανοίγοντας το γκάζι στη στροφή με το κακό οδόστρωμα, το R6 πλαγιολισθαίνει απολαυστικά, προκαλώντας παραμιλητά. Επιπλέον, η προσθήκη νέων ηλεκτρονικών συστημάτων YCC-I (Yamaha Chip-Controlled Intake) και η ρύθμιση του προϋπάρχοντος (YCC-T) Yamaha Chip-Controlled Throttle) εκ νέου, είχαν ως αποτέλεσμα ένα R6 που αποτελεί ένα καθαρόαιμο hi-tec όπλο για την πίστα.
Πηγή: mototriti.gr
Παρόμοια θέματα
» «Επέλαση» της Kawasaki στα μικρά Supersport
» Κορυφαία έκθεση μαθητή ! ! !
» Τα κορυφαία επιτεύγματα στη Φυσική το 2011
» Νέα κορυφαία ASRock motherboards με τα Intel chipsets Z97 και Η97
» Νέα κορυφαία κάρτα γραφικών GTX 780 με 6GB μνήμης από την Asus
» Κορυφαία έκθεση μαθητή ! ! !
» Τα κορυφαία επιτεύγματα στη Φυσική το 2011
» Νέα κορυφαία ASRock motherboards με τα Intel chipsets Z97 και Η97
» Νέα κορυφαία κάρτα γραφικών GTX 780 με 6GB μνήμης από την Asus
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp