TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/
TrelosTwnFm-News
Σας ανακοινώνω οτι το forum θα είναι ''ανενεργό'' σε θέματα.
Και πλέον την σκυτάλη στην ενημέρωση θα την ''πάρει'' το blog.
Καλή συνέχεια να έχουμε.

http://trelostwnfmnews.blogspot.gr/

Προαστιακός στη δυτική Θεσσαλονίκη!

Πήγαινε κάτω

Προαστιακός στη δυτική Θεσσαλονίκη!  Empty Προαστιακός στη δυτική Θεσσαλονίκη!

Δημοσίευση από ΜΗΔΕΙΑ Σαβ 12 Ιουλ - 1:02

Έρχεται ο Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης.

Υπογράφτηκε τέλη Ιούνίου 2014 παρουσία του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοίδη στο δημαρχείο της Θεσσαλονίκης , το σύμφωνο συνεργασίας για την ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014 - 2020 και την υλοποίηση του έργου "Δυτικός Προαστικός Σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης".

Το σύμφωνο θα συνυπέγραψαν  οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, Δέλτα Γεώργιος Γλώσσης, Κορδελιού – Ευόσμου Στάθης Λαφαζανίδης, Παύλου Μελά Διαμαντής Παπαδόπουλος, Αμπελοκήπων - Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου καθώς και εκπρόσωποι των φορέων:

• Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας
• ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.
• ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε.
• Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης Α.Ε.
• Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
• Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών / Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης οι οποίοι συμμετέχουν στην υλοποίηση του έργου.

"Ανοίγει μια νέα σελίδα για τις αστικές μεταφορές της πόλης, είναι ένα μέσο που χρησιμοποιείται ευρύτατα σε όλη την Ευρώπη και πιστεύω ότι αυτή είναι η αρχή μιας νέας εποχής για τις αστικές μεταφορές στην Θεσσαλονίκη." δήλωσε για τον Δυτικό Προαστικό Σιδηρόδρομο, ο Γιάννης Μπουτάρης.

Από την πλευρά του ο κ. Χρυσοχοίδης τόνισε πως "σε πολύ χρονικό διάστημα θα είναι έτοιμο το έργο, το οποίο είναι φτηνό και θα χρηματοδοτηθεί με 10 εκατομμύρια ευρώ αλλά η αξία του θα είναι πολλαπλάσια και θα αφορά τα λαϊκά στρώματα ".

Το σύμφωνο συνεργασίας και ο στόχος του έργου

• Στόχος του έργου είναι η λειτουργική διασύνδεση με εναλλακτικό συγκοινωνιακό μέσο σταθερής τροχιάς του κέντρου της Θεσσαλονίκης με τη Δυτική αστική και προαστιακή ζώνη της καθώς και η ενδυνάμωση των δημοσίων συγκοινωνιών σε περιοχές της Θεσσαλονίκης που παραδοσιακά υποεξυπηρετούνται, με την κατανάλωση ελάχιστων πόρων. Με το έργο επίσης θα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των αστικών μέσων συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και η αποσυμφόρηση του Κεντρικού Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.

• Σκοπός του συμφώνου συνεργασίας το οποίο συντάχθηκε μετά από Δημόσια Διαβούλευση και το συντονισμό από το Ινστιτούτο Μεταφορών, είναι η συνεργασία των εμπλεκομένων φορέων για την προώθηση των ενεργειών διοικητικής και μελετητικής ωρίμανσης του έργου και της επακόλουθης υλοποίησής του. Στο πλαίσιο αυτό επιδιώκεται η από κοινού δράση των φορέων προκειμένου να εξασφαλιστεί η αναγκαία χρηματοδότηση για την ωρίμανση του έργου από εθνικούς ή ευρωπαϊκούς πόρους και η ένταξη της υλοποίησής του σε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του τρέχοντος ΕΣΠΑ καθώς και του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ή άλλο αναπτυξιακό χρηματοδοτικό μέσο της ΕΕ ή της Ελλάδας.

Το προτεινόμενο προς ωρίμανση έργο θα περιλαμβάνει:
• Την προκαταρκτική φάση στην οποία συγκαταλέγονται υπηρεσίες συμβούλου, τεχνικής υποστήριξης, εμπειρογνωμοσύνης και η εκπόνηση προκαταρκτικών μελετών που σχετίζονται με τη λειτουργία Δημόσιας Προαστιακής Συγκοινωνίας με μέσο σταθερής τροχιάς σε υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ

• Τη φάση των οριστικών μελετών και μελετών εφαρμογής

• Την ανακατασκευή, την επανάχρηση υφιστάμενου τμήματος μη ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ ή/και την κατασκευή νέων τμημάτων ώστε να καταστεί λειτουργική η προαστιακή σιδηροδρομική σύνδεση περιοχών της Δυτικής Θεσσαλονίκης (Σίνδος, Κορδελιό, Εύοσμος, Σταυρούπολη, Αμπελόκηποι, Μενεμένη) με το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης

• Τη δρομολόγηση διαθέσιμων οχημάτων τύπου «RAIL BUS»

• Την κατασκευή ενδιάμεσων στάσεων και τερματικών σταθμών στις ενδεικτικές θέσεις:

• Χρυσοστόμου Σμύρνης και Αισχύλου (ΔΙΑΒΑΤΑ)

• Νέα Μοναστηρίου και Αθανασίου Διάκου (Ελευθέριο – Κορδελιό)

• Νέα Μοναστηρίου και Επτανήσου (Εύοσμος)

• Σταθμός ΚΤΕΛ «Μακεδονία»

• Εμπορικού Κέντρου "City Gate"

• Επτανήσου και Καραολή & Δημητρίου (Εύοσμος)

• Ελ. Βενιζέλου και Σοφοκλέους (Αμπελόκηποι)

• Παπαφλέσσα και Αγίας Κυριακής (Εύοσμος – Άνω Ηλιούπολη)

• Μικράς Ασίας και Καραολή & Δημητρίου (Σταυρούπολη)

• Τερματικών σταθμών στη Σίνδο και το Λιμάνι Θεσσαλονίκης.



ΠΗΓΗ

*thes-sok.blogspot.gr/
ΜΗΔΕΙΑ
ΜΗΔΕΙΑ
Συντονιστής

Χώρα Χώρα : Greece
Φύλλο Φύλλο : Θηλυκό
Τόπος Τόπος : Θεσσαλονίκη
Ηλικία Ηλικία : 50
Δημοσιεύσεις Δημοσιεύσεις : 2153
Έλαβες ευχαριστώ Έλαβες ευχαριστώ : 64
Browser Browser : Προαστιακός στη δυτική Θεσσαλονίκη!  41610

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης