Επάρκουν τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας
Σελίδα 1 από 1
Επάρκουν τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας
Επάρκουν τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας
«Τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και του Αράξου είναι αρκετά. Ούτε η Τρίπολη ούτε η Ανδραβίδα έχουν αεροπορικό ενδιαφέρον. Μην κάνουμε την εγκληματική πράξη να στήνουμε συνεχώς αεροδρόμια και μετά να τα κλείνουμε».
Αυτό δήλωσε μιλώντας στο «Θάρρος» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλης Αλεβιζόπουλος, σχετικά με την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας και την πιθανότητα λειτουργίας του αεροδρομίου της Τρίπολης ως πολιτικού, όπως έχει αποφασίσει το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Κατά τον κ. Αλεβιζόπουλο, επισκέπτες και τουρίστες δε φέρνει ένα αεροδρόμιο, αλλά το «προϊόν που πουλάει» κάθε περιοχή, κι αυτό πρέπει να μπει στο στόχαστρο.
Αρκούν τα δύο
Εξ αρχής ο κ. Αλεβιζόπουλος σημείωσε ότι στην Πελοπόννησο υπάρχουν τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας και είναι λάθος κίνηση σε μια τόσο μικρή περιοχή να δημιουργηθούν άλλα δύο, της Ανδραβίδας και της Τρίπολης: «Υπάρχει μια αντίληψη σε κάποιους ότι το αεροδρόμιο θα φέρει τουρισμό. Αυτό είναι λάθος. Τα αεροδρόμια δε φέρνουν τουρισμό. Οι περιοχές, το προϊόν, είναι αυτό που θα φέρει τον τουρίστα. Φυσικά, η είσοδος και η έξοδος πρέπει να είναι ευπρεπείς από πλευράς αεροδρομίου. Εκείνο που έχει μεγάλη σημασία στα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως αυτό της Καλαμάτας, είναι η τιμολογιακή πολιτική την οποία πρέπει να έχεις για να προσελκύσεις χαμηλού κόστους εταιρείες, αλλά ιδιαίτερα τσάρτερ».
Για δε την Καλαμάτα και για τον Άραξο, σχολίασε, δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον εσωτερικών πτήσεων: «Μεγάλος στόχος πρέπει να είναι η προσέλκυση τσάρτερ με τουριστικούς πράκτορες, με στόχο τη διαφήμιση του προϊόντος της Πελοποννήσου. Το μόνο που μπορεί να κάνει η Περιφέρεια σήμερα είναι να διαφημίσει το προϊόν και να αξιοποιήσει τα αεροδρόμια που έχει. Όχι να δημιουργήσει καινούργια, επειδή το θέλει τοπικιστικά κάποιος. Ένα αεροδρόμιο στην Τρίπολη δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας στα ταμεία της ΥΠΑ δεν προσφέρει ούτε ένα ευρώ. Κοιτούσα τα στατιστικά, 80.000 επιβάτες το 2010 σε εξωτερικές πτήσεις και 2.500 – 3.000 σε εσωτερικές και μόνο το καλοκαίρι, δεν είναι κίνηση που μπορεί να συντηρήσει ένα αεροδρόμιο. Δεν είναι ποσοστό αεροδρομίου που μπορείς να πεις θα έχει προσωπικό, θα γίνουν αναπτυξιακά έργα και θα είναι ένα αεροδρόμιο προοπτικής, όπου μπορεί να έρθει ένας επενδυτής, να το πάρει και να επενδύσει κεφάλαια που θα του αποδώσουν».
Με τσάρτερ
Σύμφωνα με τον κ. Αλεβιζόπουλο, τα αεροδρόμια Καλαμάτας και Αράξου θα δουλέψουν με τσάρτερ και όχι για εσωτερική κίνηση: «Πρέπει να προσελκύσεις εταιρείες χαμηλού κόστους και να φέρεις αξιόλογο τουρισμό για να δουλέψει όλη η Πελοπόννησος. Το ότι θέλει βελτιώσεις το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, θέλει. Εντάχθηκε να φτιαχτεί το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας με 60-70 εκατ., με νέες πίστες κ.λπ. Σκεφτήκαμε γιατί δεν έρχεται ένας ιδιώτης να επενδύσει; Γιατί δεν έχει ενδιαφέρον. Τι θα δώσει η Ανδραβίδα, όταν λίγα χιλιόμετρα παραπέρα είναι ο Άραξος; Είναι πολύ κοντά. Αυτή τη στιγμή σε όλη τη Ελλάδα έχουμε 38 αεροδρόμια, πάρα πολλά. Ο κάθε νομός θέλει αεροδρόμιο και έχουμε παρατηρήσει, όταν φτιαχτεί, μετά από 10-20 χρόνια μαζεύουμε υπογραφές να το διώξουμε γιατί ενοχλεί. Επίσης, για να έχει βιωσιμότητα ένα αεροδρόμιο, για παράδειγμα της Καλαμάτας, θα έπρεπε να διαθέτει περιβάλλοντα χώρο με εμπορικές επιχειρήσεις. Δηλαδή, όλο το μεγάλο εμπορικό κομμάτι της Καλαμάτας να ήταν έξω από το αεροδρόμιο. Αυτό θα βοηθούσε στο χαμηλό κόστος λειτουργίας. Έχουμε 25 προορισμούς και χαλάμε 50 εκατ. ετησίως για να έχουμε αεροπορική σύνδεση με αυτά τα αεροδρόμια. Ο Άραξος και η Καλαμάτα επαρκούν για αυτό που πρέπει να γίνει. Αν φθάσουμε σε ένα σημείο που η Καλαμάτα έχει τόσες πολλές πτήσεις τσάρτερ, τότε να δημιουργηθεί κάποιο άλλο. Αλλά και τα δύο δεν έχουν καμία τύχη, αν δεν προβληθεί το προϊόν. Ο πελάτης δεν έρχεται για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ή της Ρόδου, έρχεται για την περιοχή, για την παροχή υπηρεσιών κ.λπ. Χρειάζεται και η συμβολή της Περιφέρειας. Μέσα από περιφερειακά προγράμματα μπορεί ο περιφερειάρχης να στηρίξει το αεροδρόμιο, που αδυνατεί σήμερα η ΥΠΑ να στηρίξει, γιατί της έχουν φορτώσει από ιδίους πόρους να χρηματοδοτεί τις παραμεθόριες περιοχές και συγχρόνως να συντηρεί και να κάνει επεκτάσεις σε τόσα πολλά αεροδρόμια, από τα οποία τελικά δεν είναι κανένα κερδοφόρο».
Της Βίκυς Βετουλάκη
tharrosnews.gr
«Τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και του Αράξου είναι αρκετά. Ούτε η Τρίπολη ούτε η Ανδραβίδα έχουν αεροπορικό ενδιαφέρον. Μην κάνουμε την εγκληματική πράξη να στήνουμε συνεχώς αεροδρόμια και μετά να τα κλείνουμε».
Αυτό δήλωσε μιλώντας στο «Θάρρος» ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλης Αλεβιζόπουλος, σχετικά με την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας και την πιθανότητα λειτουργίας του αεροδρομίου της Τρίπολης ως πολιτικού, όπως έχει αποφασίσει το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Κατά τον κ. Αλεβιζόπουλο, επισκέπτες και τουρίστες δε φέρνει ένα αεροδρόμιο, αλλά το «προϊόν που πουλάει» κάθε περιοχή, κι αυτό πρέπει να μπει στο στόχαστρο.
Αρκούν τα δύο
Εξ αρχής ο κ. Αλεβιζόπουλος σημείωσε ότι στην Πελοπόννησο υπάρχουν τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας και είναι λάθος κίνηση σε μια τόσο μικρή περιοχή να δημιουργηθούν άλλα δύο, της Ανδραβίδας και της Τρίπολης: «Υπάρχει μια αντίληψη σε κάποιους ότι το αεροδρόμιο θα φέρει τουρισμό. Αυτό είναι λάθος. Τα αεροδρόμια δε φέρνουν τουρισμό. Οι περιοχές, το προϊόν, είναι αυτό που θα φέρει τον τουρίστα. Φυσικά, η είσοδος και η έξοδος πρέπει να είναι ευπρεπείς από πλευράς αεροδρομίου. Εκείνο που έχει μεγάλη σημασία στα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως αυτό της Καλαμάτας, είναι η τιμολογιακή πολιτική την οποία πρέπει να έχεις για να προσελκύσεις χαμηλού κόστους εταιρείες, αλλά ιδιαίτερα τσάρτερ».
Για δε την Καλαμάτα και για τον Άραξο, σχολίασε, δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον εσωτερικών πτήσεων: «Μεγάλος στόχος πρέπει να είναι η προσέλκυση τσάρτερ με τουριστικούς πράκτορες, με στόχο τη διαφήμιση του προϊόντος της Πελοποννήσου. Το μόνο που μπορεί να κάνει η Περιφέρεια σήμερα είναι να διαφημίσει το προϊόν και να αξιοποιήσει τα αεροδρόμια που έχει. Όχι να δημιουργήσει καινούργια, επειδή το θέλει τοπικιστικά κάποιος. Ένα αεροδρόμιο στην Τρίπολη δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας στα ταμεία της ΥΠΑ δεν προσφέρει ούτε ένα ευρώ. Κοιτούσα τα στατιστικά, 80.000 επιβάτες το 2010 σε εξωτερικές πτήσεις και 2.500 – 3.000 σε εσωτερικές και μόνο το καλοκαίρι, δεν είναι κίνηση που μπορεί να συντηρήσει ένα αεροδρόμιο. Δεν είναι ποσοστό αεροδρομίου που μπορείς να πεις θα έχει προσωπικό, θα γίνουν αναπτυξιακά έργα και θα είναι ένα αεροδρόμιο προοπτικής, όπου μπορεί να έρθει ένας επενδυτής, να το πάρει και να επενδύσει κεφάλαια που θα του αποδώσουν».
Με τσάρτερ
Σύμφωνα με τον κ. Αλεβιζόπουλο, τα αεροδρόμια Καλαμάτας και Αράξου θα δουλέψουν με τσάρτερ και όχι για εσωτερική κίνηση: «Πρέπει να προσελκύσεις εταιρείες χαμηλού κόστους και να φέρεις αξιόλογο τουρισμό για να δουλέψει όλη η Πελοπόννησος. Το ότι θέλει βελτιώσεις το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, θέλει. Εντάχθηκε να φτιαχτεί το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας με 60-70 εκατ., με νέες πίστες κ.λπ. Σκεφτήκαμε γιατί δεν έρχεται ένας ιδιώτης να επενδύσει; Γιατί δεν έχει ενδιαφέρον. Τι θα δώσει η Ανδραβίδα, όταν λίγα χιλιόμετρα παραπέρα είναι ο Άραξος; Είναι πολύ κοντά. Αυτή τη στιγμή σε όλη τη Ελλάδα έχουμε 38 αεροδρόμια, πάρα πολλά. Ο κάθε νομός θέλει αεροδρόμιο και έχουμε παρατηρήσει, όταν φτιαχτεί, μετά από 10-20 χρόνια μαζεύουμε υπογραφές να το διώξουμε γιατί ενοχλεί. Επίσης, για να έχει βιωσιμότητα ένα αεροδρόμιο, για παράδειγμα της Καλαμάτας, θα έπρεπε να διαθέτει περιβάλλοντα χώρο με εμπορικές επιχειρήσεις. Δηλαδή, όλο το μεγάλο εμπορικό κομμάτι της Καλαμάτας να ήταν έξω από το αεροδρόμιο. Αυτό θα βοηθούσε στο χαμηλό κόστος λειτουργίας. Έχουμε 25 προορισμούς και χαλάμε 50 εκατ. ετησίως για να έχουμε αεροπορική σύνδεση με αυτά τα αεροδρόμια. Ο Άραξος και η Καλαμάτα επαρκούν για αυτό που πρέπει να γίνει. Αν φθάσουμε σε ένα σημείο που η Καλαμάτα έχει τόσες πολλές πτήσεις τσάρτερ, τότε να δημιουργηθεί κάποιο άλλο. Αλλά και τα δύο δεν έχουν καμία τύχη, αν δεν προβληθεί το προϊόν. Ο πελάτης δεν έρχεται για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας ή της Ρόδου, έρχεται για την περιοχή, για την παροχή υπηρεσιών κ.λπ. Χρειάζεται και η συμβολή της Περιφέρειας. Μέσα από περιφερειακά προγράμματα μπορεί ο περιφερειάρχης να στηρίξει το αεροδρόμιο, που αδυνατεί σήμερα η ΥΠΑ να στηρίξει, γιατί της έχουν φορτώσει από ιδίους πόρους να χρηματοδοτεί τις παραμεθόριες περιοχές και συγχρόνως να συντηρεί και να κάνει επεκτάσεις σε τόσα πολλά αεροδρόμια, από τα οποία τελικά δεν είναι κανένα κερδοφόρο».
Της Βίκυς Βετουλάκη
tharrosnews.gr
Παρόμοια θέματα
» Στη λίστα των ιδιωτικοποιήσεων ΤΡΑΙΝΟΣΕ και 37 αεροδρόμια
» "ΤΥΦΛΩΘΗΚΑΝ" τα Ραντάρ στα Ελληνικά αεροδρόμια !
» Αναβαθμίζουν τα συστήματα ραντάρ στα ελληνικά αεροδρόμια
» Διαψεύδουν τα λουκέτα στα περιφερειακά αεροδρόμια
» Σφοδρές μάχες στα αεροδρόμια της Συρίας
» "ΤΥΦΛΩΘΗΚΑΝ" τα Ραντάρ στα Ελληνικά αεροδρόμια !
» Αναβαθμίζουν τα συστήματα ραντάρ στα ελληνικά αεροδρόμια
» Διαψεύδουν τα λουκέτα στα περιφερειακά αεροδρόμια
» Σφοδρές μάχες στα αεροδρόμια της Συρίας
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp