Οριο στροφών στους κινητήρες του MotoGP από το 2014
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Οριο στροφών στους κινητήρες του MotoGP από το 2014
Οριο στροφών στους κινητήρες του MotoGP από το 2014
Κοντά σε συμφωνία Dorna και ιάπωνες κατασκευαστές
Από τον Δεκέμβριο του 2011, οπότε έληξε το μονοπώλιο των Κατασκευαστών (MSMA) στον καταρτισμό των τεχνικών κανονισμών MotoGP, ένας μυστικός πόλεμος διεξάγεται στις παρυφές των GP. Αντικείμενο οι μελλοντικοί τεχνικοί κανονισμοί που αποσκοπούν στη μείωση του κόστους, την αύξηση των συμμετοχών, την προσέλκυση νέων επενδυτών και τη βελτίωση της θεαματικότητας των αγώνων.
Dorna και MSMA μάχονται εκατοστό το εκατοστό, δίνοντας και παίρνοντας ανταλλάγματα. Αν και πολυσύνθετο, το παζάρι δείχνει να φέρνει αποτελέσματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο πλευρές έχουν ήδη καταλήξει σε συμφωνία σχετικά με έναν από τους σημαντικότερους όρους των νέων κανονισμών. Την επιβολή ορίου περιστροφής, δηλαδή υποχρεωτικού «κόκκινου», στους κινητήρες.
Η συμφωνία έγινε δυνατή όταν η Dorna δέχτηκε να κάνει ένα βήμα πίσω στις απαιτήσεις της σχετικά με το ύψος και τον χρόνο εφαρμογής του rev-limit. Η κίνηση αποτελεί απλά μία ακόμη κίνηση στο σκληρό πόκερ του Ezpeleta με τους κατασκευαστές, τους οποίους έχει ακόμα ανάγκη για τους αγώνες του --τουλάχιστον όσο τον έχουν και εκείνοι για την προβολή της τεχνολογίας τους. Οι επαΐοντες αναφέρουν ότι η τελική συμφωνία θα γίνει γνωστή περί τα μέσα της σεζόν.
Το αποτέλεσμα όπως και να έχει θα πλησιάζει περισσότερο το όραμα της Dorna για ένα σπορ με μεγαλύτερη έμφαση στο θέαμα, σε αντίθεση για παράδειγμα με την εποχή των 800cc που πρόσφερε μόνον την ευκαιρία για τεχνολογική επίδειξη στα εργοστάσια.
Η πρόταση για όριο στροφών στους κινητήρες πέρασε, όταν ο Ezpeleta δέχτηκε να αναβάλει την εφαρμογή του για έναν χρόνο, δηλαδή για το 2014 αντί του 2013. Με βάση τις συμβουλές του Τεχνικού Διευθυντή της Dorna, Corrado Cecchinelli, και του νέου Διευθυντή Αγώνων Mike Webb, ο Ezpeleta προωθεί ως όριο τις 14.500σαλ. Ωσρτόσο πιθανολογείται ότι θα δεχτεί τελικά τις 15.000σαλ σαν αντάλλαγμα για κάποια άλλη υπαναχώρηση των εργοστασίων. Τα μεγάλα εργοστάσια θέλουν την υψηλότερη τεχνολογία, διότι πιστεύουν ότι έτσι μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις Ομάδες CRT που πλεονεκτούν με το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας, τα περισσότερα λίτρα καυσίμου ανά αγώνα και τους διπλάσιους κινητήρες ανά έτος.
Οι πληροφορίες λένε ότι τα εργοστάσια επιθυμούν σφόδρα ένα διάστημα 18 μηνών μέχρι την επόμενη αλλαγή κανονισμών,καθώς μόλις τώρα ξεμπερδεύουν με την πρόσφατη αλλαγή απο τα 800 κυβ. εκατοστά στα 1.000.Ήδη πάντως η Suzuki δουλεύει πάνω στον νέο της κινητήρα V4 για το 2014 σύμφωνα με την προϋπόθεση ενός ορίου στροφών κοντά στις 15.000σαλ και δεν θα ήθελε φυσικά να βρεθεί προ εκπλήξεων όταν θα είναι σχεδόν έτοιμη.
Μια άλλη σημαντική αλλαγή που προτείνεται, είναι η χρήση κοινής κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου για τις μοτοσυκλέτες CRT. Μάλιστα κάποιοι προτείνουνν μία και μοναδική ECU για όλες τις μοτοσυκλέτες των MotoGP, πρωτότυπα και CRT. Αυτή την περίοδο η Dorna βρίσκεται σε συζητήσεις με την Aprilia για την ενιαία ECU, καθώς το ιταλικό εργοστάσιο ετοιμάζεται να προσφέρει μοτοσυκλέτες ART με κινητήρα RSV4 σε μια σειρά ενδιαφερόμενων ομάδων.
Αν το παιχνίδι των κανονισμών ξεκαθαρίσει σύντομα, είναι πιθανό να προκύψει ενδιαφέρον για συμμετοχή και από την BMW. O γεινκός διευθυντής της BMW Motorrad Herbert von Kuenheim έχει ήδη δηλώσει ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας ομάδας CRT, εφόσον το κόστος εκτιμηθεί ότι βρίσκεται σε λογικά επίπεδα. Αυτό σημαίνει πιο κοντά σε εκείνο των Superbike παρά των εργοστασιακών ομάδων MotoGP.
Τελευταίο αντικείμενο του μεγάλου παζαριού είναι η μείωση του κόστους ενοικίασης εργοστασιακών μοτοσυκλετών στις δορυφορικές ομάδες. Η Dorna προτείνει ένα πλαφόν ύψους 1 εκατ. ευρώ ανά μοτοσυκλέτα ανά έτος, αλλά τα εργοστάσια αντιτείνουν ότι κάτι τέτοιο θα γίνει «ίσως» εφικτό, μόνον αν ισχύσει ταυτόχρονα ο περιορισμός της «μίας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη».
Υπάρχουν και άλλα ζητήματα στο τραπέζι, όπως ο περιορισμός των νέων αναβατών να τρέχουν τον πρώτο χρόνο μόνον με δορυφορικές ομάδες. Η Honda για παράδειγμα θα ήθελε του χρόνου να ανεβάσει κατευθείαν στην Ομάδα HRC τον Marc Marquez όμως εδώ υπάρχει η αντίδραση των δορυφορικών ομάδων. Ο Rookie Rule είναι από τις μεγαλύτερες ελπίδες των δορυφορικών ομάδων για καλά αποτελέσματα, αφού για έναν χρόνο μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα νέα ταλέντα πριν αυτά μεταπηδήσουν στις εργοστασιακές ομάδες.
Πολύπλοκο και πολύ ενδιαφέρον το παιχνίδι που παίζεται αυτόν τον καιρό, αφού θα καθορίσει τη μορφή και τη θεαματικότητα των MotoGP στα επόμενα χρόνια. Θα το παρακολουθούμε από κοντά και θα σάς ενημερώνουμε για τις εξελίξεις και τις επιπτώσεις τους στους αγαπημένους μας αγώνες.
newsbeast.gr
Κοντά σε συμφωνία Dorna και ιάπωνες κατασκευαστές
Από τον Δεκέμβριο του 2011, οπότε έληξε το μονοπώλιο των Κατασκευαστών (MSMA) στον καταρτισμό των τεχνικών κανονισμών MotoGP, ένας μυστικός πόλεμος διεξάγεται στις παρυφές των GP. Αντικείμενο οι μελλοντικοί τεχνικοί κανονισμοί που αποσκοπούν στη μείωση του κόστους, την αύξηση των συμμετοχών, την προσέλκυση νέων επενδυτών και τη βελτίωση της θεαματικότητας των αγώνων.
Dorna και MSMA μάχονται εκατοστό το εκατοστό, δίνοντας και παίρνοντας ανταλλάγματα. Αν και πολυσύνθετο, το παζάρι δείχνει να φέρνει αποτελέσματα. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο πλευρές έχουν ήδη καταλήξει σε συμφωνία σχετικά με έναν από τους σημαντικότερους όρους των νέων κανονισμών. Την επιβολή ορίου περιστροφής, δηλαδή υποχρεωτικού «κόκκινου», στους κινητήρες.
Η συμφωνία έγινε δυνατή όταν η Dorna δέχτηκε να κάνει ένα βήμα πίσω στις απαιτήσεις της σχετικά με το ύψος και τον χρόνο εφαρμογής του rev-limit. Η κίνηση αποτελεί απλά μία ακόμη κίνηση στο σκληρό πόκερ του Ezpeleta με τους κατασκευαστές, τους οποίους έχει ακόμα ανάγκη για τους αγώνες του --τουλάχιστον όσο τον έχουν και εκείνοι για την προβολή της τεχνολογίας τους. Οι επαΐοντες αναφέρουν ότι η τελική συμφωνία θα γίνει γνωστή περί τα μέσα της σεζόν.
Το αποτέλεσμα όπως και να έχει θα πλησιάζει περισσότερο το όραμα της Dorna για ένα σπορ με μεγαλύτερη έμφαση στο θέαμα, σε αντίθεση για παράδειγμα με την εποχή των 800cc που πρόσφερε μόνον την ευκαιρία για τεχνολογική επίδειξη στα εργοστάσια.
Η πρόταση για όριο στροφών στους κινητήρες πέρασε, όταν ο Ezpeleta δέχτηκε να αναβάλει την εφαρμογή του για έναν χρόνο, δηλαδή για το 2014 αντί του 2013. Με βάση τις συμβουλές του Τεχνικού Διευθυντή της Dorna, Corrado Cecchinelli, και του νέου Διευθυντή Αγώνων Mike Webb, ο Ezpeleta προωθεί ως όριο τις 14.500σαλ. Ωσρτόσο πιθανολογείται ότι θα δεχτεί τελικά τις 15.000σαλ σαν αντάλλαγμα για κάποια άλλη υπαναχώρηση των εργοστασίων. Τα μεγάλα εργοστάσια θέλουν την υψηλότερη τεχνολογία, διότι πιστεύουν ότι έτσι μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις Ομάδες CRT που πλεονεκτούν με το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας, τα περισσότερα λίτρα καυσίμου ανά αγώνα και τους διπλάσιους κινητήρες ανά έτος.
Οι πληροφορίες λένε ότι τα εργοστάσια επιθυμούν σφόδρα ένα διάστημα 18 μηνών μέχρι την επόμενη αλλαγή κανονισμών,καθώς μόλις τώρα ξεμπερδεύουν με την πρόσφατη αλλαγή απο τα 800 κυβ. εκατοστά στα 1.000.Ήδη πάντως η Suzuki δουλεύει πάνω στον νέο της κινητήρα V4 για το 2014 σύμφωνα με την προϋπόθεση ενός ορίου στροφών κοντά στις 15.000σαλ και δεν θα ήθελε φυσικά να βρεθεί προ εκπλήξεων όταν θα είναι σχεδόν έτοιμη.
Μια άλλη σημαντική αλλαγή που προτείνεται, είναι η χρήση κοινής κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου για τις μοτοσυκλέτες CRT. Μάλιστα κάποιοι προτείνουνν μία και μοναδική ECU για όλες τις μοτοσυκλέτες των MotoGP, πρωτότυπα και CRT. Αυτή την περίοδο η Dorna βρίσκεται σε συζητήσεις με την Aprilia για την ενιαία ECU, καθώς το ιταλικό εργοστάσιο ετοιμάζεται να προσφέρει μοτοσυκλέτες ART με κινητήρα RSV4 σε μια σειρά ενδιαφερόμενων ομάδων.
Αν το παιχνίδι των κανονισμών ξεκαθαρίσει σύντομα, είναι πιθανό να προκύψει ενδιαφέρον για συμμετοχή και από την BMW. O γεινκός διευθυντής της BMW Motorrad Herbert von Kuenheim έχει ήδη δηλώσει ότι εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας ομάδας CRT, εφόσον το κόστος εκτιμηθεί ότι βρίσκεται σε λογικά επίπεδα. Αυτό σημαίνει πιο κοντά σε εκείνο των Superbike παρά των εργοστασιακών ομάδων MotoGP.
Τελευταίο αντικείμενο του μεγάλου παζαριού είναι η μείωση του κόστους ενοικίασης εργοστασιακών μοτοσυκλετών στις δορυφορικές ομάδες. Η Dorna προτείνει ένα πλαφόν ύψους 1 εκατ. ευρώ ανά μοτοσυκλέτα ανά έτος, αλλά τα εργοστάσια αντιτείνουν ότι κάτι τέτοιο θα γίνει «ίσως» εφικτό, μόνον αν ισχύσει ταυτόχρονα ο περιορισμός της «μίας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη».
Υπάρχουν και άλλα ζητήματα στο τραπέζι, όπως ο περιορισμός των νέων αναβατών να τρέχουν τον πρώτο χρόνο μόνον με δορυφορικές ομάδες. Η Honda για παράδειγμα θα ήθελε του χρόνου να ανεβάσει κατευθείαν στην Ομάδα HRC τον Marc Marquez όμως εδώ υπάρχει η αντίδραση των δορυφορικών ομάδων. Ο Rookie Rule είναι από τις μεγαλύτερες ελπίδες των δορυφορικών ομάδων για καλά αποτελέσματα, αφού για έναν χρόνο μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα νέα ταλέντα πριν αυτά μεταπηδήσουν στις εργοστασιακές ομάδες.
Πολύπλοκο και πολύ ενδιαφέρον το παιχνίδι που παίζεται αυτόν τον καιρό, αφού θα καθορίσει τη μορφή και τη θεαματικότητα των MotoGP στα επόμενα χρόνια. Θα το παρακολουθούμε από κοντά και θα σάς ενημερώνουμε για τις εξελίξεις και τις επιπτώσεις τους στους αγαπημένους μας αγώνες.
newsbeast.gr
Παρόμοια θέματα
» Στις 28 οι συμμετοχές στα MotoGP από το 2014
» Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki
» Ο ήρωας του motoGP στο Le Mans
» Νέος δίσκος 2,5 ιντσών 1,2ΤΒ με ταχύτητα 10.000 στροφών!
» Με νέους κινητήρες το ανανεωμένο Ford Focus
» Οι νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες της Suzuki
» Ο ήρωας του motoGP στο Le Mans
» Νέος δίσκος 2,5 ιντσών 1,2ΤΒ με ταχύτητα 10.000 στροφών!
» Με νέους κινητήρες το ανανεωμένο Ford Focus
TrelosTwnFm-News :: ΕΙΔΗΣΕΙΣ :: AUTOMOTO
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp