Ο νέος χάρτης των συγκοινωνιών
Σελίδα 1 από 1
Ο νέος χάρτης των συγκοινωνιών
Τα πάνω κάτω έρχονται από τον Σεπτέμβριο στις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες, καθώς ο νέος χάρτης προβλέπει μεταξύ άλλων αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων και στα δρομολόγια των λεωφορείων.
Στον σχεδιασμό συμπεριλαμβάνεται η μείωση των γραμμών ΕΘΕΛ και η αύξηση των δρομολογίων τους σε περιοχές όπου η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη.
Στο τραπέζι έχουν τεθεί οι εξής προτάσεις:
• Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του μετρό.
• Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν τις εξυπηρετεί το μετρό.
• Αλλαγή στη συχνότητα διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές όπου η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη ή μικρή.
Αλλαγές και στις τιμές των εισιτηρίων
Οι αλλαγές που προβλέπονται για την τιμολόγηση των εισιτηρίων έχουν ως εξής:
• Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ, αλλά με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.
• Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, που κοστίζει 1,20 ευρώ.
• Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ.
• Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
• Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ήμερου, που κοστίζει 14 ευρώ.
Ο νέος χάρτης των συγκοινωνιών
Με στόχο την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση στο κέντρο της Αθήνας, σχετική μελέτη του Υπουργείου Μεταφορών εισηγείται τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ. Με τη συνεργασία αυτή θα αποφεύγεται η είσοδος μεγάλων και βαρέων οχημάτων (σ.σ.: υπεραστικών λεωφορείων κλπ.) στην Αθήνα.
Έτσι, τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ δεν θα εκτελούν μακρινά δρομολόγια και θα περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας, ενώ τα υπεραστικά ΚΤΕΛ θα αναλάβουν την κάλυψη δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και στο εξής δεν θα εισέρχονται στο κέντρο της πρωτεύουσας. Αντιθέτως, οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από το μετρό, με βασικό σταθμό τον «Δουκίσσης Πλακεντίας».
Επιπλέον, προβλέπεται η ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, ώστε να λειτουργούν συμπληρωματικά με τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αναμένεται επίσης τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί του μετρό να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους», οι οποίοι θα διαθέτουν χώρους στάθμευσης και θα παρέχουν άνετη πρόσβαση στους επιβάτες.
Ενιαίος σταθμός ΚΤΕΛ
Σύμφωνα με την «Ημερησία», στον νέο σχεδιασμό προβλέπεται επίσης η δημιουργία του νέου ενοποιημένου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα και το λουκέτο στους σταθμούς του Κηφισού και της Λιοσίων.
Με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι η πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά, στο αεροδρόμιο και στο κέντρο της Αθήνας θα είναι ευκολότερη για τους επιβάτες.
Σύστημα… από την αρχή
Με δεδομένο ότι από την ΕΕ έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες για την απελευθέρωση των επιβατικών οδικών μεταφορών πριν από το 2019, η αρμόδια επιτροπή της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών καλείται αφενός να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις και αφετέρου να αναδιοργανώσει το όλο σύστημα, να εκτιμήσει την προσφορά και τη ζήτηση στις συγκοινωνίες, και να τιμολογήσει τις υπηρεσίες.
Η ΡΑΕΜ θα είναι επίσης αρμόδια για την ένταξη των υφιστάμενων γραμμών σε τρεις κατηγορίες, με γεωγραφικά αλλά και οικονομικά κριτήρια.
Οι τρεις κατηγορίες θα είναι οι εξής:
1. Άγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.
2. Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης. Θα συνδέουν τις δημοτικές ενότητες με τα κέντρα των καλλικρατικών δήμων και στη συνέχεια με τα κέντρα των περιφερειακών ενοτήτων.
3. Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές, χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης, στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς. Πρόκειται για διαπεριφερειακές συνδέσεις μεταξύ αστικών ή περιφερειακών κέντρων, καθώς και για συνδέσεις αστικών κέντρων με λιμάνια, αεροδρόμια κλπ., εξαιρουμένων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Στις γραμμές των δύο πρώτων κατηγοριών η ανάθεση έργου θα γίνεται με διαγωνισμό, ενώ θα μπορεί να γίνει και απευθείας αν η μέση ετήσια αξία της σύμβασης είναι κάτω του 1 εκατ. ευρώ ή αφορά εκτέλεση μεταφορικού έργου που δεν υπερβαίνει τα 300.000 χιλιόμετρα.
Οι άδειες θα ισχύουν για 10 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης για άλλα 5, ενώ θα προβλέπεται πλαφόν στα κόμιστρα.
[Μόνο οι διαχειριστές επιτρέπεται να δουν αυτόν το σύνδεσμο.]
Στον σχεδιασμό συμπεριλαμβάνεται η μείωση των γραμμών ΕΘΕΛ και η αύξηση των δρομολογίων τους σε περιοχές όπου η επιβατική κίνηση είναι μεγάλη.
Στο τραπέζι έχουν τεθεί οι εξής προτάσεις:
• Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του μετρό.
• Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν τις εξυπηρετεί το μετρό.
• Αλλαγή στη συχνότητα διέλευσης των λεωφορείων σε περιοχές όπου η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη ή μικρή.
Αλλαγές και στις τιμές των εισιτηρίων
Οι αλλαγές που προβλέπονται για την τιμολόγηση των εισιτηρίων έχουν ως εξής:
• Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ, αλλά με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.
• Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, που κοστίζει 1,20 ευρώ.
• Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ.
• Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
• Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ήμερου, που κοστίζει 14 ευρώ.
Ο νέος χάρτης των συγκοινωνιών
Με στόχο την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση στο κέντρο της Αθήνας, σχετική μελέτη του Υπουργείου Μεταφορών εισηγείται τη συνεργασία μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ. Με τη συνεργασία αυτή θα αποφεύγεται η είσοδος μεγάλων και βαρέων οχημάτων (σ.σ.: υπεραστικών λεωφορείων κλπ.) στην Αθήνα.
Έτσι, τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ δεν θα εκτελούν μακρινά δρομολόγια και θα περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας, ενώ τα υπεραστικά ΚΤΕΛ θα αναλάβουν την κάλυψη δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων και στο εξής δεν θα εισέρχονται στο κέντρο της πρωτεύουσας. Αντιθέτως, οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από το μετρό, με βασικό σταθμό τον «Δουκίσσης Πλακεντίας».
Επιπλέον, προβλέπεται η ένταξη των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, ώστε να λειτουργούν συμπληρωματικά με τα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Αναμένεται επίσης τέσσερις ή πέντε μεγάλοι σταθμοί του μετρό να μετατραπούν σε «κυκλοφοριακούς κόμβους», οι οποίοι θα διαθέτουν χώρους στάθμευσης και θα παρέχουν άνετη πρόσβαση στους επιβάτες.
Ενιαίος σταθμός ΚΤΕΛ
Σύμφωνα με την «Ημερησία», στον νέο σχεδιασμό προβλέπεται επίσης η δημιουργία του νέου ενοποιημένου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα και το λουκέτο στους σταθμούς του Κηφισού και της Λιοσίων.
Με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι η πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά, στο αεροδρόμιο και στο κέντρο της Αθήνας θα είναι ευκολότερη για τους επιβάτες.
Σύστημα… από την αρχή
Με δεδομένο ότι από την ΕΕ έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες για την απελευθέρωση των επιβατικών οδικών μεταφορών πριν από το 2019, η αρμόδια επιτροπή της Ρυθμιστικής Αρχής Επιβατικών Μεταφορών καλείται αφενός να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις και αφετέρου να αναδιοργανώσει το όλο σύστημα, να εκτιμήσει την προσφορά και τη ζήτηση στις συγκοινωνίες, και να τιμολογήσει τις υπηρεσίες.
Η ΡΑΕΜ θα είναι επίσης αρμόδια για την ένταξη των υφιστάμενων γραμμών σε τρεις κατηγορίες, με γεωγραφικά αλλά και οικονομικά κριτήρια.
Οι τρεις κατηγορίες θα είναι οι εξής:
1. Άγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.
2. Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης. Θα συνδέουν τις δημοτικές ενότητες με τα κέντρα των καλλικρατικών δήμων και στη συνέχεια με τα κέντρα των περιφερειακών ενοτήτων.
3. Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές, χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης, στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς. Πρόκειται για διαπεριφερειακές συνδέσεις μεταξύ αστικών ή περιφερειακών κέντρων, καθώς και για συνδέσεις αστικών κέντρων με λιμάνια, αεροδρόμια κλπ., εξαιρουμένων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.
Στις γραμμές των δύο πρώτων κατηγοριών η ανάθεση έργου θα γίνεται με διαγωνισμό, ενώ θα μπορεί να γίνει και απευθείας αν η μέση ετήσια αξία της σύμβασης είναι κάτω του 1 εκατ. ευρώ ή αφορά εκτέλεση μεταφορικού έργου που δεν υπερβαίνει τα 300.000 χιλιόμετρα.
Οι άδειες θα ισχύουν για 10 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης για άλλα 5, ενώ θα προβλέπεται πλαφόν στα κόμιστρα.
[Μόνο οι διαχειριστές επιτρέπεται να δουν αυτόν το σύνδεσμο.]
Παρόμοια θέματα
» Ο νέος "λεωφορειακός" χάρτης του Πειραιά
» Ο νέος χάρτης παροχών από τον ΕΟΠΥΥ
» Γραμμές Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών
» ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
» Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός σκοτώνει αγελάδα για παρακώλυση συγκοινωνιών
» Ο νέος χάρτης παροχών από τον ΕΟΠΥΥ
» Γραμμές Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών
» ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
» Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός σκοτώνει αγελάδα για παρακώλυση συγκοινωνιών
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τετ 2 Αυγ - 11:19 από briskyten
» Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΤΩΝ FM παντρεύεται !
Τετ 3 Μάης - 9:11 από vidhayakji79
» Το FIFA World έρχεται στο PC
Πεμ 27 Απρ - 12:42 από sneakyforetell
» Τα UK charts της εβδομάδας
Τετ 26 Απρ - 5:33 από sneakyforetell
» Trailer για το νέο Need for Speed
Τετ 26 Απρ - 5:31 από sneakyforetell
» Εκλογές 2023 : Πόσες ημέρες άδειας δικαιούνται οι εργαζόμενοι
Δευ 24 Απρ - 17:20 από georgeharrison
» Συνελήφθη γυναίκα σε χωριό του Αγρινίου – Φέρεται να απείλησε νεαρό με κυνηγετικό όπλο
Δευ 24 Απρ - 15:44 από georgeharrison
» J2US: Ο Πασχάλης Τερζής έκανε την μεγάλη έκπληξη – «Έσπασαν» Εύη Δρούτσα και Δέσποινα Βανδή
Δευ 24 Απρ - 15:42 από georgeharrison
» Λευκές ελιές: Μια σπάνια ποικιλία ελιάς με καταγωγή από τα αρχαία χρόνια
Δευ 24 Απρ - 15:41 από georgeharrison
» Ο άγνωστος ιαματικός πλούτος της Ελλάδας.Οι 90 Ιαματικές Πηγές,9 στην Αιτωλοακαρνανία
Δευ 24 Απρ - 15:33 από georgeharrison
» Λαμία: Έκκληση για αίμα 0 ρέζους αρνητικό
Τετ 22 Φεβ - 10:47 από chotabhai807
» Βραβεύθηκαν Λουξ και Καλλιμάνης από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ
Παρ 16 Δεκ - 15:00 από faxedasto
» Συλλέγουν πλαστικά καπάκια για παιδιά με αναπηρία
Δευ 13 Ιουν - 14:33 από langasur
» Μπήκε σε κομμωτήριο και προσπάθησε να δολοφονήσει τον ιδιοκτήτη
Τετ 23 Μαρ - 13:26 από stuffkharb
» Άρτα: Έκκληση για να ξανασταθεί 21χρονος στα πόδια του
Δευ 11 Οκτ - 16:04 από manikkmanikk62
» ooVoo - chat and voip
Παρ 9 Οκτ - 22:37 από roundcubethirteen
» Για σένα τραγουδώ --- Γιάννης Πουλόπουλος. HD.
Κυρ 4 Δεκ - 15:54 από manolissp
» Eνα ταξίδι --- RONI IRON Feat. Charitini (Tripes Tribute). HD.
Κυρ 6 Νοε - 20:08 από manolissp
» Grrek Filiko Forum
Κυρ 30 Οκτ - 19:31 από akritas
» Moby - Porcelain (Official Video)
Κυρ 23 Οκτ - 21:04 από manolissp
» Moby 'Why Does My Heart Feel So Bad?' - Official video
Κυρ 23 Οκτ - 21:01 από manolissp
» ♛♛♛ Imany – Don't be so shy (Filatov & Karas Remix) ♛♛♛
Κυρ 23 Οκτ - 20:57 από manolissp
» ~Αχ βρε ζωή~ Νίκος Οικονομίδης ♬♪
Παρ 21 Οκτ - 20:01 από manolissp
» The Olympians - Istoria (Ιστορία)
Παρ 21 Οκτ - 17:26 από manolissp
» olympians --o tropos
Παρ 21 Οκτ - 17:20 από manolissp
» Ελένη Δήμου ~ Δεν με νοιάζει
Παρ 21 Οκτ - 17:17 από manolissp
» Μια γυναίκα μόνο ξέρει - Καίτη Γκρέυ
Παρ 21 Οκτ - 17:10 από manolissp
» ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ-HD
Παρ 21 Οκτ - 17:06 από manolissp
» ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ'ΒΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ- ΟΡΦΕΑΣ ΠΕΡΙΔΗΣ
Παρ 21 Οκτ - 16:58 από manolissp
» Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την Καλοσύνη μου (Νew 2011)
Παρ 21 Οκτ - 16:54 από manolissp